Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки веб-сайтів
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-05-11-000162-c 8432c35c5fa6470ab583d6e97b9673c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковальчук

380936737270 volodymyr.tic@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Туристично-інформаційний центр Володимир-Волинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 43989392
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Галицького Данила, будинок 7
Контактна особа: Ірина Ковальчук
380936737270
volodymyr.tic@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 16:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 15:40
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з розробки веб-сайтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Данила Галицького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 72413000-8 — Послуги з розробки веб-сайтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Акт наданих послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 09:24
Додаток 6,7,8.docx
11 травня 2021 09:24
Додаток 4 Перелік документів.docx
11 травня 2021 09:24
Додаток 2 Форма пропозиції..docx
11 травня 2021 09:24
протокол.PDF
11 травня 2021 09:24
Додаток 1 Специфікація.docx
11 травня 2021 09:24
Додаток 3 Технічне завдання.docx
11 травня 2021 09:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
11 травня 2021 09:24
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 травня 2021 14:52
Дата відповіді: 14 травня 2021 11:39
Доброго дня! 1. Уточніть, будь ласка, чи є у вас в наявності домен або хостинг? Якщо немає, хто саме буде оплачувати - виконавець чи замовник? 2. На карті має бути можливість будувати маршрут чи буде лише карта, що зображує точки?
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на ваше запитання, повідомляємо наступне:
1. Домену та хостингу у нас немає, а їх оплата входить до загальної суми закупівлі.
2. Інтерактивна карта має мати можливість відфільтрувати та переглянути розташування точок за типом: заклади харчування, готелі, пам`ятки архітектури. Також на мапі має бути можливість прокласти маршрут між об`єктами.
Підтримка ІE
Дата подання: 14 травня 2021 09:47
Дата відповіді: 17 травня 2021 08:15
Доброго дня. В ТЗ сказано, що дизайн сайту має коректно відображатись в наступних основних браузерах: IE 8.0 і вище... Шановні колеги. Браузер IE 8.0 був створений в 2009 році (12 років тому). Підтримка настільки застарілого програмного забезпечення суттєво зменшує функціональні можливості інтерфейсу сайту, та ускладнює процес його розробки. Навіть тестування та демонстрація сайту в IE 8, 9, 10 – є нетривіальною! Таких браузерів вже фактично не існує на пристроях!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
При розробці туристичного сайту ми намагаємось осягнути максимально широку цільову аудиторію і врахувати потреби кожного. Варто передбачити, що в когось програмне забезпечення може бути застаріле, тому доступ та можливість до сайту має бути у всіх.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-11-000162-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевченко Олег Олександрович, Код ЄДРПОУ:2554513855
Дата подання: 28 травня 2021 13:30
Дикваліфікація
У складі тендерної була надана довідка про те що ФОП Шевченко О.О. перебуває на заганій системі оподаткування і ні є платником ПДВ та єдиного податку. Тому вимагаю переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 17:18
В складі пропозиції учасник Шевченко О.О. надав довідку №168 від 20.05.2021 року в якій зазначив, що не є платником ПДВ та перебуває на загальній системі оподаткування, однак Учасник не вказав у поданому документі чи він є платником єдиного податку чи ні, чим не виконав вимогу Замовника вказану в оголошенні.
Беручи до уваги вищевикладене, ми вважаємо подану вимогу необгрунтованою та безпідставною, оскільки Учасник не виконав вимог передбачених оголошенням про проведення закупівлі.
Також додатково інформуємо, що учасником поданий у складі пропозиції договір з Кельменецькою селищною радою на суму 5000 грн. Однак у додатку до договору (що є невід’ємною частиною договору) вартість послуг складає 17600 грн., а в акті надання послуг – 6000 грн. Учасник не підтвердив виконання аналогічних робіт по даному договору, чим не виконав вимоги оголошення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-000162-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевченко Олег Олександрович, Код ЄДРПОУ:2554513855
Дата подання: 31 травня 2021 11:15
Повторна вимога
У складі тендерної була надана довідка про те що ФОП Шевченко О.О. перебуває на заганій системі оподаткування і ні є платником ПДВ та єдиного податку. Тому вимагаю переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 17:22
Згідно вимог п. 3 Додатку 4 Оголошення, Замовником вимагалося надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи витяг з Реєстру платників податку на додану вартість (для учасника, який є платником податку на додану вартість) або Свідоцтво про сплату єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасника, який є платником єдиного податку) або якщо учасник не надав у складі своєї Пропозиції документи, які не передбачені, та/або не є обов’язковими для нього згідно чинного законодавства, а вони вимагаються умовами Закупівлі – учасник повинен надати у складі Пропозиції щодо цього письмове пояснення із посиланням на відповідні норми законодавства. В складі пропозиції учасник Шевченко О.О. надав довідку №168 від 20.05.2021 року в якій зазначив, що не є платником ПДВ та перебуває на загальній системі оподаткування, однак Учасник не вказав у поданому документі чи він є платником єдиного податку чи ні, чим не виконав вимогу Замовника вказану в оголошенні.
Беручи до уваги вище викладене, ми вважаємо подану вимогу необгрунтованою та безпідставною, оскільки Учасник не виконав вимог передбачених оголошенням про проведення закупівлі.
Також додатково інформуємо, що учасником поданий у складі пропозиції договір з Кельменецькою селищною радою на суму 5000 грн. Однак у додатку до договору (що є невід’ємною частиною договору) вартість послуг складає 17600 грн., а в акті надання послуг – 6000 грн. Учасник не підтвердив виконання аналогічних робіт по даному договору, чим не виконав вимоги оголошення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-000162-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Шевченко Олег Олександрович, Код ЄДРПОУ:2554513855
Дата подання: 31 травня 2021 18:42
Десквалификация
Ваша відповідь на попередню скаргу не витримує ні якої критики!
У довідки №168 чітко зазначено що ФОП Шевченко Олег Олександрович перебуває на загальній системі оподаткування з цього випливає що він не може бути платником єдиного податку. Це перше.
Друге. Крім пакету документів пов'язаних з Кельменецькою селищною радою боло надано ще шість пакетів пов'язаних з різними замовниками. Трете. В довідки про досвід вказані всі контактні дані замовників і перевірити виконаня того чі інщого замовлення не важко. Крім того, разом з тендерною пропозицією був надан лист-подяка саме від Кельменецької селищної ради і якщо Ви, хоть трохи володієте логікою, а не тільки корупційними схемами, то Ви повинні розуміти, що ні хто не дав би мені цей лист якщоб замовлення було не віконано, або виконано не нележним чіном.
Виходячі з віще викладеного, вважаю що Ваша відповідь на попередню скаргу, безграмотною, Всі вимоги мною виконані. Ваше рішення юридино не обгрунтоване.
Якщо рішення не буде змінено, то я залишаю за собою право звернутися до суду, правоохоронних органів, ЗМІ, а також, через свого шкільного друга, яки живе саме в Володимирі Волонскому, до місцевих депутатів з вимогою, перевірити діяльність керівнитства громади на корупційну складову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 14:43
В складі пропозиції учасник Шевченко О.О. надав довідку №168 від 20.05.2021 року в якій зазначив, що не є платником ПДВ та перебуває на загальній системі оподаткування, однак Учасник не вказав у поданому документі чи він є платником єдиного податку чи ні, чим не виконав вимогу Замовника вказану в оголошенні. Беручи до уваги вищевикладене, ми вважаємо подану вимогу необґрунтованою та безпідставною, оскільки Учасник не виконав вимог передбачених оголошенням про проведення закупівлі. Також додатково інформуємо, що учасником поданий у складі пропозиції договір з Кельменецькою селищною радою на суму 5000 грн. Однак у додатку до договору (що є невід’ємною частиною договору) вартість послуг складає 17600 грн., а в акті надання послуг – 6000 грн. Учасник не підтвердив виконання аналогічних робіт по даному договору, чим не виконав вимоги оголошення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-000162-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КАСЯНЕНКО НЕЛЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2968112362
Дата подання: 29 травня 2021 14:58
Вимога скасувати незаконне рішення щодо дискваліфікації учасника
Вимога скасувати незаконне рішення щодо дискваліфікації учасника. Прошу діяти у межах законодавства та скасувати незаконне рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Касяненко Н.Д. (Протокол №5 від 28.05.2021 р.). Опис у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 17:20
Згідно вимог Оголошення, Замовником вимагалася довідка про досвід виконання аналогічних договорів за 2019-2020 р.р. (надати копії цих договорів в pdf форматі)
Учасник тендерної закупівлі ФОП Касяненко Неля Дмитрівна у складі тендерної документації подала договори, що були укладені і проведені Докучаєвим Фарідом Олександровичем та додано договір, протокол та пояснення про їх спільну діяльність. Однак, в пункті 4.1 договору про спільну діяльність чітко вказано, що: "цей договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року", тобто спільна діяльність починається з 21.01.2021 р.. В "Пояснені" також вказано, що підприємці Касяненко Н.Д та Докучаєв Ф.О. починають вести спільну діяльність з 21.01.2021р.. Враховуючи те, що договори були підписані Докучаєвим Фарідом Олександровичем в період з 2019-2020 рр. юридично їх не можна вважати спільним надбанням з Касяненко Н.Д.
Беручи до уваги вище викладене, ми вважаємо подану вимогу необгрунтованою та безпідставною, оскільки Учасник не виконав вимог передбачених оголошенням про проведення закупівлі.

Документи

31 травня 2021 17:18
Відповідь на вимогу.docx

Документи

31 травня 2021 17:22
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 16:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" 32 900,00
UAH
10 000,00
UAH
Документи
ФОП Шевченко Олег Олександрович 30 100,00
UAH
14 000,00
UAH
Документи
ФОП КАСЯНЕНКО НЕЛЯ ДМИТРІВНА 27 200,00
UAH
18 600,00
UAH
Документи
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 28 850,00
UAH
18 650,00
UAH
Документи
ФОП МАЛИШЕВ ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ 40 200,00
UAH
19 800,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА 42 650,00
UAH
30 000,00
UAH
Документи
ТОВ Кредитний Консультант 58 000,00
UAH
40 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 19:34
Електронний підпис
20 травня 2021 18:42
Щербань.pdf
20 травня 2021 18:42
Тихонов.pdf
20 травня 2021 18:42
Технічне завдання.pdf
20 травня 2021 18:42
Таран Тихонова.pdf
20 травня 2021 18:42
Специфікація.pdf
20 травня 2021 18:42
Пропозиція.pdf
20 травня 2021 18:42
Проект договору.pdf
20 травня 2021 18:42
Паспорт.pdf
20 травня 2021 18:42
Лист_відгук.pdf
20 травня 2021 18:42
Договір №113.PDF
20 травня 2021 18:42
Довідка про ліцензії.pdf
20 травня 2021 18:42
Витяг з держ реєстру.pdf
20 травня 2021 18:42
Виписка з держ реєстру.pdf
20 травня 2021 18:42
Басовська.pdf
20 травня 2021 18:42
акт на розробку сайту.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 09:34
Електронний підпис
20 травня 2021 21:49
25-27. Відгуки.PDF
20 травня 2021 21:49
20. Договир _9.pdf
20 травня 2021 21:49
17. Договир _5.pdf
20 травня 2021 21:49
15. Акт Полтава.pdf
20 травня 2021 21:49
14. Ценова пропозиція.pdf
20 травня 2021 21:49
13. Тех завдання.pdf
20 травня 2021 21:49
12. Лист - згода.pdf
20 травня 2021 21:49
10. Довідки.pdf
20 травня 2021 21:49
8. Гарантійни листи.pdf
20 травня 2021 21:49
5. Паспорт.PDF

Публічні документи

21 травня 2021 15:15
Електронний підпис
21 травня 2021 15:15
Договiр (1).pdf
21 травня 2021 15:15
умови договору.pdf
21 травня 2021 15:15
Технiчне завдання.pdf
21 травня 2021 15:15
специфікація.pdf
21 травня 2021 15:15
Лист ПД.pdf
21 травня 2021 15:15
Згода ПД.pdf
21 травня 2021 15:15
Довідка працівники.pdf
21 травня 2021 15:15
Довідка МТБ.pdf
21 травня 2021 15:15
Гарантійний лист.pdf
21 травня 2021 15:15
гарантійний лист 2.pdf
21 травня 2021 15:15
Вимоги.pdf
21 травня 2021 15:15
6._Договiр_0209.pdf
21 травня 2021 15:15
6._ДОГОВIР_01_09_2020_(2).pdf
21 травня 2021 15:15
6._Договiр___77_вiд_22.12.2020.pdf
21 травня 2021 15:15
6._Аналогiчний_договiр_2.pdf
21 травня 2021 15:15
6 _Договор_услуг_105_(1).pdf
21 травня 2021 15:15
5. Щодо веб-студії.pdf
21 травня 2021 15:15
13. паспорт оригінал.jpg
21 травня 2021 15:15
12. паспорт оригінал.jpg
21 травня 2021 15:15
11._Passport.pdf
21 травня 2021 15:15
1._IПН.jpeg
21 травня 2021 15:15
1._копiя_IПН.pdf
21 травня 2021 15:15
1._копiя_EД_податки.pdf
21 травня 2021 15:15
1._копiя_витягу_з_EДР.pdf
21 травня 2021 15:15
1._Витяг_EД.pdf
21 травня 2021 15:15
1._витяг_до_паспорту.jpeg
21 травня 2021 15:15
1._Виписка_з_EДРПОУ.pdf
21 травня 2021 15:15
1. Форма пропозицii.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 15:02
Електронний підпис
21 травня 2021 15:00
Свідотство ФОП.pdf
21 травня 2021 15:00
Проект договору.pdf
21 травня 2021 15:00
Паспорт.pdf
21 травня 2021 15:00
Ідентифікаційний код.pdf
21 травня 2021 15:00
Додаток 1 Специфікація.pdf
21 травня 2021 15:00
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 10:58
Електронний підпис
17 травня 2021 10:56
Додаток 7.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 8.pdf
17 травня 2021 10:56
Паспорт.pdf
17 травня 2021 10:56
Гарант.лист.pdf
17 травня 2021 10:56
Довідка.pdf
17 травня 2021 10:56
Довідка ст.17.pdf
17 травня 2021 10:56
Договір Ворохт..pdf
17 травня 2021 10:56
Дотаток 2.pdf
17 травня 2021 10:56
Витяг Малишев Д..pdf
17 травня 2021 10:56
реком.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 5.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 6.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 3.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 1. Специф.pdf
17 травня 2021 10:56
Ідентифікац.номер.pdf
17 травня 2021 10:56
Додаток 9.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 18:43
3595004204_3595004204_DU210125192748.ZS2.p7s
20 травня 2021 18:43
Витяг ФОП.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Гарантійний лист №2.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Гарантійний лист №3.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Дипломи фахівців.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Форма Пропозиції.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Лист-згода.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Паспорт.pdf.p7s
20 травня 2021 18:43
Специфікація.pdf.p7s
20 травня 2021 18:26
3595004204_3595004204_DU210125192748.ZS2
20 травня 2021 18:26
Форма Пропозиції.pdf
20 травня 2021 18:26
Специфікація.pdf
20 травня 2021 18:26
Паспорт.pdf
20 травня 2021 18:26
Лист-згода.pdf
20 травня 2021 18:26
Ідентифікаційний код.pdf
20 травня 2021 18:26
Довідка про фахівців.pdf
20 травня 2021 18:26
Дипломи фахівців.pdf
20 травня 2021 18:26
Гарантійний лист №3.pdf
20 травня 2021 18:26
Гарантійний лист №2.pdf
20 травня 2021 18:26
Витяг ФОП.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 19:54
Електронний підпис
20 травня 2021 19:52
Наказ на призначення.pdf
20 травня 2021 19:52
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2021 19:52
Проєкт договору.pdf
20 травня 2021 19:52
Статут КК.pdf
20 травня 2021 19:52
Рішення КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"

ФОП Шевченко Олег Олександрович

ФОП КАСЯНЕНКО НЕЛЯ ДМИТРІВНА

ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП МАЛИШЕВ ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ Кредитний Консультант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"
#2629805516
Відхилено 10 000,00
UAH
28 травня 2021 12:36
ФОП Шевченко Олег Олександрович
#2554513855
Відхилено 14 000,00
UAH
28 травня 2021 12:47
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2846410437
Очікує рішення 18 650,00
UAH
28 травня 2021 12:55
ФОП КАСЯНЕНКО НЕЛЯ ДМИТРІВНА
#2968112362
Відхилено 18 600,00
UAH
28 травня 2021 12:55

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2021 15:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення технічних невідповідностей.
Документи:
04 червня 2021 15:28
Електронний підпис
04 червня 2021 15:28
Протокол №6.pdf