Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби, приладдя та дидактичні матеріали (Нова українська школа)
Очікувана вартість
105 741,00 UAH
UA-2021-05-10-000096-b 6be65775ec234ab4ad4d4ce135bc4485
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Оксана Петрівна

+380507710671 oksana276@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01487866
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Сабурова, 14
Контактна особа: Козак Оксана Петрівна
+380507710671
oksana276@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2021 20:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2021 20:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 20:39
Початок аукціону: 21 травня 2021 12:59
Очікувана вартість: 105 741,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 528,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
Навчальні засоби, приладдя та дидактичні матеріали (Нова українська школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Сержа Лифаря/Сабурова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2021 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2021 20:35
Додоток 5.docx
10 травня 2021 20:35
додаток 4.docx
10 травня 2021 20:35
Спрощена 276 школа (дидактика).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 14 травня 2021 12:38
Дата відповіді: 14 травня 2021 21:29
Доброго дня. Надайте будь ласка роз'яснення щодо додатків. 4.2. інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в додатку 2 до оголошення. 4.4.Цінова пропозиція подається у форматі PDF за формою, що викладено в додатку №1 до оголошення, і підписується керівником (або уповноваженою особою) 1.1.1 Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Подано взірець у додатку № 4 документації. 1.1.2 Цінова пропозиція складена за формою наведеною в Додатку 1 1.1.3 Проект договору скріплений підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору, згідно Додатку3 1.1.4 Технічне завдання (вимоги), згідно Додатку 2 1.1.5 загальні відомості про учасника за формою наведеною в Додатку 5 з зазначенням інформації про юридичний статус, організаційно правову форму та місце і дату реєстрації юридичної особи/ учасника Вказані вище вимоги не відповідають додаткам тендерної документації. Додатки до документації: Додаток 1 – Зразок надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Додаток 2 – Загальні відомості про учасника Додаток 3 – Форма пропозиція Додаток 4 – Технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 5 – Проект договору про закупівлю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приносимо вибачення з незручність, у зв’язку із механічними помилками в нумерації додатків, яку змінили в процесі публікації оголошення з технічних причин. Просимо нумерацію додатків у тексті оголошення вважати відповідною до змісту додатків, а саме:
«4.2. інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в додатку 4 до оголошення.
4.4.Цінова пропозиція подається у форматі PDF за формою, що викладено в додатку №3 до оголошення, і підписується керівником (або уповноваженою особою)
1.11. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Подано взірець у додатку № 1 документації.
1.12. Цінова пропозиція складена за формою наведеною в Додатку 3
1.13. Проект договору скріплений підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору, згідно Додатку5
1.14. Технічне завдання (вимоги), згідно Додатку 4
1.15. загальні відомості про учасника за формою наведеною в Додатку 2 з зазначенням інформації про юридичний статус, організаційно правову форму та місце і дату реєстрації юридичної особи/ учасника
Додатки до документації:
Додаток 1 – Зразок надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»
Додаток 2 – Загальні відомості про учасника
Додаток 3 – Форма пропозиція
Додаток 4 – Технічні вимоги до предмета закупівлі
Додаток 5 – Проект договору про закупівлю»
Зі щирими вибаченнями.
Уповноважена особа
сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника
Дата подання: 14 травня 2021 16:52
Дата відповіді: 15 травня 2021 17:08
Доброго дня! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, а саме: надання довідки та копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника. Дані вимоги значно обмежують коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Згідно ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначаються безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме п. 2 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись в тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та висувати додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Тому, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги про надання довідки та копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити”, згідно ч.5 ст 23 цього ж Закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”.
Зауважимо, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару. Насправді, будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів. Організація, яка має розроблені відповідні стандарти може надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника як така, що застосовує законодавчі й регламентовані вимоги.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю", то відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надання вказаних документів. Водночас, в п.2 приміток до Оголошення вказано „ Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави не надання таких документів. ”. Відповідно до п.1 «Вимоги до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження:1.17.Учасник надає документ, що засвідчує якості товару», надає широкі можливості доведення якості та безпечності запропонованого товару.
Данні вимоги направлені для забезпечення закупівлі якісного та оригінального товару.

З повагою
Уповноважена особа

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА 63 510,00
UAH з ПДВ
61 923,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 64 000,00
UAH з ПДВ
62 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 69 981,00
UAH з ПДВ
62 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" 73 185,00
UAH з ПДВ
62 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА 73 684,00
UAH з ПДВ
62 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" 77 080,00
UAH з ПДВ
70 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВОРДКОМ 78 440,00
UAH з ПДВ
70 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА" 78 638,00
UAH з ПДВ
76 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РУДИК АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА 76 880,00
UAH з ПДВ
76 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 88 760,84
UAH з ПДВ
88 760,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 93 000,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 15:32
Електронний підпис
20 травня 2021 10:19
6. Довідка щодо МТБ.pdf
20 травня 2021 10:19
16. Довідка (ст. 17).pdf

Публічні документи

18 травня 2021 15:41
Електронний підпис
18 травня 2021 15:39
ТУ.pdf
18 травня 2021 15:39
Технічна специфікація.pdf
18 травня 2021 15:39
Пропозиція.pdf
18 травня 2021 15:39
Порівняльна таблиця.pdf
18 травня 2021 15:39
Накладна ДМ19-65.pdf
18 травня 2021 15:39
Накладна ДМ19-48.pdf
18 травня 2021 15:39
Накладна ДМ19-11.pdf
18 травня 2021 15:39
Договір ДМ19-48.pdf
18 травня 2021 15:39
Договір ДМ19-11.pdf
18 травня 2021 15:39
Договір ДМ18-72.pdf
18 травня 2021 15:39
Договір ДМ18-71.pdf
18 травня 2021 15:39
Договір ДМ 19 65.pdf
18 травня 2021 15:39
Гарантійний лист.pdf
18 травня 2021 15:39
Відгук ДМ21-65.pdf
18 травня 2021 15:39
Відгук ДМ19-48.pdf
18 травня 2021 15:39
Відгук ДМ19-11.pdf
18 травня 2021 15:39
Відгук ДМ18-72.PDF
18 травня 2021 15:39
Відгук ДМ18-71.pdf
18 травня 2021 15:39
Авторизаційний лист.pdf
18 травня 2021 15:39
Витяг з ЄДР.pdf
18 травня 2021 15:39
Ідентифікаційний код.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 17:14
Електронний підпис
20 травня 2021 17:13
24 Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2021 17:13
23 Авторизація.pdf
20 травня 2021 17:13
22 Висновок СЕС 3.pdf
20 травня 2021 17:13
21 Сертифікати ISO.pdf
20 травня 2021 17:13
19 Гарантійний лист.pdf
20 травня 2021 17:13
12 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2021 17:13
11 Виписка.pdf
20 травня 2021 17:13
10 Опис.pdf
20 травня 2021 17:13
9 Статут.pdf
20 травня 2021 17:13
3 Проєкт договору.pdf
20 травня 2021 17:13
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 14:58
Електронний підпис
20 травня 2021 14:58
СЕС2.pdf
20 травня 2021 14:58
Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2021 14:58
Авторизаційний лист.pdf
20 травня 2021 14:58
Установчі док-ти.pdf
20 травня 2021 14:58
Аналогічний договір.pdf
20 травня 2021 14:58
ТЕндерна пропозиція.pdf
20 травня 2021 14:58
СЕС1.pdf
20 травня 2021 14:58
Проект договору.pdf
20 травня 2021 14:58
Сертифікати.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 15:10
Електронний підпис
20 травня 2021 15:08
Лист відгук.pdf
20 травня 2021 15:08
Видаткова.jpg
20 травня 2021 15:08
видаткова стр2.jpg
20 травня 2021 15:08
Аналогічний договор.pdf
20 травня 2021 15:08
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2021 15:08
Технічне завдання..pdf
20 травня 2021 15:08
СЕРТИФІКАТ ІSO 14001.pdf
20 травня 2021 15:08
СЕРТИФІКАТ ІSO 9001.pdf
20 травня 2021 15:08
Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2021 15:08
Довідка пояснення (1).pdf
20 травня 2021 15:08
Гарантія щодо ціни.pdf
20 травня 2021 15:08
Авторизаційний лист (1).pdf
20 травня 2021 15:08
УСТАВНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 травня 2021 15:08
протоккол _9.jpg
20 травня 2021 15:08
про банкрутство (1).pdf
20 травня 2021 15:08
ПАСПОРТ ИНН.jpg
20 травня 2021 15:08
ПАСПОРТ 2СТ.jpg
20 травня 2021 15:08
п.13 ч.1 ст.17 (1).pdf
20 травня 2021 15:08
п.6 ч.1 ст.17 (1) (1).pdf
20 травня 2021 15:08
п.5 ч.1 ст.17 (1).pdf
20 травня 2021 15:08
Зведена довідка.pdf
20 травня 2021 15:08
аб.1 ч.2 ст.17 (1).pdf
20 травня 2021 15:08
17ст..pdf

Публічні документи

20 травня 2021 20:22
Електронний підпис
20 травня 2021 20:21
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2021 20:21
Пропозиція.pdf
20 травня 2021 20:21
Проект договору.pdf
20 травня 2021 20:21
Листи-відгуки.pdf
20 травня 2021 20:21
Документи якості.pdf
20 травня 2021 20:21
Витяги, паспорт, інн.pdf
20 травня 2021 20:21
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 18:48
Електронний підпис
20 травня 2021 18:45
UA-2021-05-10-000096-b.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 20:09
Електронний підпис
20 травня 2021 20:07
2021-05-20 19.37.09.jpg
20 травня 2021 20:07
2021-05-20 19.37.24.jpg
20 травня 2021 20:07
2021-05-20 19.37.29.jpg
20 травня 2021 20:07
2021-05-20 19.37.41.jpg
20 травня 2021 19:47
лист відгук.pdf
20 травня 2021 19:47
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2021 19:47
1.3.Витяг з ЄДР.pdf
20 травня 2021 19:47
Всі доки.pdf
20 травня 2021 19:47
Аналог договір.pdf
20 травня 2021 19:47
Висновок игры 2019.pdf
20 травня 2021 19:47
Деклар.pdf
20 травня 2021 19:47
Дод до декл.pdf
20 травня 2021 19:47
Сертиф типу.pdf
20 травня 2021 19:47
СЭС_UA-2021-05-10-000096-b_Viga.pdf
20 травня 2021 19:47
фреш айдіас.pdf
20 травня 2021 19:47
сес копиця.pdf
20 травня 2021 19:47
сес зірка.pdf
20 травня 2021 19:47
СЕС стеклоприбор.pdf
20 травня 2021 19:47
СЕС_UA-2021-05-10-000096-b_Gigo.pdf
20 травня 2021 19:47
СЭС АБЕТКА.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 17:08
Електронний підпис
18 травня 2021 17:05
33 довкілля.pdf
18 травня 2021 17:05
26 про зразок.pdf
18 травня 2021 17:05
25 про санкції.pdf
18 травня 2021 17:05
24 про гарантію.pdf
18 травня 2021 17:05
23 довкілля.pdf
18 травня 2021 17:05
22 ісо.pdf
18 травня 2021 17:05
20 порівняльна таблиця.pdf
18 травня 2021 17:05
18 про новий товар.pdf
18 травня 2021 17:05
14 погодження.pdf
18 травня 2021 17:05
12 про ліцензію.pdf
18 травня 2021 17:05
10 технічне завдання.pdf
18 травня 2021 17:05
9 Проект договору.pdf
18 травня 2021 17:05
8 довідка про договір.pdf
18 травня 2021 17:05
7 обробка данних.pdf
18 травня 2021 17:05
6 довкілля.pdf
18 травня 2021 17:05
5 довідка про договір.pdf
18 травня 2021 17:05
2 установчі документи.pdf
18 травня 2021 17:05
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА

ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА"

ТОВ ВОРДКОМ

ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП РУДИК АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
Переможець 61 923,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 18:11

Документи

26 травня 2021 18:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
61 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 18:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 14:31
Договір 36 дидактика 61923 грн укладений
11 червня 2021 14:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 15:05
61 923,00 UAH UA088201720344280003000025470
Школа № 276
UA963206490000026001052696776
ФОП"Шафаренко М.Д."
Оплачений