Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Короленка. 7 в м. Рівне
Очікувана вартість
545 558,40 UAH
UA-2021-05-07-008873-b 90f573eb0e794e499fc328bdf04ec011
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362633342
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2021 08:00
Початок аукціону: 25 травня 2021 14:24
Очікувана вартість: 545 558,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 727,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), в розмірі 2 700,00 грн. (дві тисячі сімсот гривень 00 коп.) в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Строк дії забезпечення пропозиції: 30 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі. Вимоги до забезпечення пропозиції викладені у Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника.
Орган соціального страхування.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.

Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Короленка. 7 в м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), в розмірі 2 700,00 грн. (дві тисячі сімсот гривень 00 коп.) в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Строк дії забезпечення пропозиції: 30 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі. Вимоги до забезпечення пропозиції викладені у Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2700 UAH
Форма підтвердження: документ
07 травня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 16:46
Покрівля_Додаток_1.pdf
07 травня 2021 16:46
Додаток_2.pdf
07 травня 2021 16:46
Додаток_3.pdf
07 травня 2021 16:46
Покрівля_Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 392 800,80
UAH з ПДВ
392 800,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 495 513,58
UAH з ПДВ
495 513,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» 545 220,00
UAH з ПДВ
545 220,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 545 558,40
UAH з ПДВ
545 558,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2021 18:32
Електронний підпис
23 травня 2021 18:30
Електронний підпис
23 травня 2021 18:29
ГЛ ТЯКХ.pdf
23 травня 2021 18:29
підт-ня сроки.pdf
23 травня 2021 18:29
ГЛ матеріали.pdf
23 травня 2021 18:29
згола з проектом.pdf
23 травня 2021 18:29
пояснення мод статут.pdf
23 травня 2021 18:29
розрахунок ціни.pdf
23 травня 2021 18:29
згода перс дані.pdf
23 травня 2021 18:29
ГЛ достовірність.pdf
23 травня 2021 18:29
проект договору.pdf
23 травня 2021 18:29
обладнання.pdf
23 травня 2021 18:29
ін-ція субп.pdf
23 травня 2021 18:29
ТЗ.pdf
23 травня 2021 18:29
працівники.pdf
23 травня 2021 18:14
Наказ Фролова Ю.1 (10).7Z
23 травня 2021 18:14
Банківська ліцензі1 (15).7z
23 травня 2021 18:14
Лист для клієнті1 (13).7z
23 травня 2021 18:14
Протокол Н1 (7).7Z
23 травня 2021 18:14
Витяг із Статут1 (7).7z
23 травня 2021 18:14
Гарантія 6131-21.7z
23 травня 2021 18:13
річний звіт.pdf
23 травня 2021 18:13
декларація.pdf
23 травня 2021 18:13
Демидівське ВПУ все.pdf
23 травня 2021 18:13
фінзвіт за 1 квартал 2021.pdf
23 травня 2021 18:13
модельний статут.pdf
23 травня 2021 18:13
договір мехбудсервіс.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 16:21
Електронний підпис
21 травня 2021 16:20
10.7z
21 травня 2021 16:20
10.imd
21 травня 2021 16:20
10.bdcu
21 травня 2021 16:20
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 6131-21.7z

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
Відхилено 392 800,80
UAH з ПДВ
31 травня 2021 15:43
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Відхилено 495 513,58
UAH з ПДВ
31 травня 2021 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»
#36771058
Переможець 545 220,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 15:47

Документи

31 травня 2021 15:43
Електронний підпис
31 травня 2021 15:38
Відхилення_64.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

31 травня 2021 15:46
Електронний підпис
31 травня 2021 15:45
Відхилення_65.pdf

Документи

31 травня 2021 15:47
Електронний підпис
31 травня 2021 15:47
Переможець_66.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»
#36771058
545 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 15:47
Електронний підпис
31 травня 2021 15:47
Переможець_66.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 17:38
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 16:08
ДУ ДАХ.pdf зміни до договору
16 липня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 11:28
Договір Покрівля 245.pdf укладений
18 червня 2021 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт через об'єктивні обставини.
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 280
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 545 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 870,00 UAH)