Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерний клас 1+10
Очікувана вартість
199 650,00 UAH
UA-2021-05-07-008828-b 8c039bd99b9a4f2c9df1dee05c714ec1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крючок Ірина Василівна

+380954056353 ikasushko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівської обласної ради " Бориславська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІст"
Код ЄДРПОУ: 22401745
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Коновальця,2
Контактна особа: Крючок Ірина Василівна
+380954056353
ikasushko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 16:45
Початок аукціону: 20 травня 2021 14:02
Очікувана вартість: 199 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплекти
Комп'ютерний клас 1+10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Коновальця, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-07-008828-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 09 травня 2021 17:08
Внесення змін до тендерної документації

Внесення змін до тендерної документації З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2021 09:27
У Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема п.5 підпункт 5 міститься вимога для учасника щодо надання Авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Також у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики (вимоги до предмета закупівлі) міститься вимога щодо попередньо встановленої ОС Microsoft Windows. Вважаємо, що немає необхідності ще раз прописувати дані вимоги у документації. Дякуємо за звернення-вимогу до замовника.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008828-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 24 травня 2021 16:04
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який визнаний переможцем процедури закупівлі
Шановний Замовнику з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Оголошенням, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступної підстави :
Скасована
Дата: 31 травня 2021 12:59
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2021 12:55
Вашу Пропозицію буде задоволено.

Документи подані скаржником

24 травня 2021 16:04
УО Бориславська ЗОШ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 142 278,48
UAH з ПДВ
142 278,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 188 892,00
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 192 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 198 859,98
UAH з ПДВ
198 859,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 14:09
Електронний підпис
19 травня 2021 14:08
Витяг_26.04.21 копія.pdf
19 травня 2021 14:08
Витяг_26.04.21.pdf
19 травня 2021 14:08
Статистика (к).pdf
19 травня 2021 14:08
Виписка (к).pdf
19 травня 2021 14:08
витяг ПДВ_копія.pdf
19 травня 2021 14:08
Статут копія.pdf
19 травня 2021 14:08
технічні вимоги.pdf
19 травня 2021 14:08
26395440_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 19:37
Електронний підпис
18 травня 2021 18:34
технічна частина.pdf
18 травня 2021 18:34
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 14:53
Електронний підпис
19 травня 2021 14:52
Додаток № 2 СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Рішення скасоване 142 278,48
UAH з ПДВ
31 травня 2021 12:59
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 142 278,48
UAH з ПДВ
31 травня 2021 13:05
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 179 999,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 13:22

Документи

24 травня 2021 13:26
Електронний підпис
24 травня 2021 13:22
Протокол №36

Документи

31 травня 2021 13:05
Електронний підпис
31 травня 2021 13:02
Протокол №37

Документи

31 травня 2021 13:22
Електронний підпис
31 травня 2021 13:19
Протокол №38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 13:22
Електронний підпис
31 травня 2021 13:19
Протокол №38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:39
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 13:05
ДД 2 Діавестенд комплексні рішення.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:02
ДД 1 Діавестенд комплексні рішення.pdf зміни до договору
01 липня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 12:44
договір укладений
10 червня 2021 12:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 серпня 2021 10:34
179 999,00 UAH UA608201720344291011102032889
КЗ ЛОР "Бориславська санаторна школа"
UA053005280000026004455068509
ТзОВ "Діавестенд комплексні рішення"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна підписанта у Постачальника
Номер договору про закупівлю: 1006
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 1006
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 999,83 UAH)