Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
School bus
School bus
Очікувана вартість
24 616 900,00 UAH
UA-2021-05-07-008194-b ● da1e15bb8ac845dcae4673993633a3f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145903 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Хома Ольга Зіновіївна toblosvita@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Хома Ольга Зіновіївна 380352522353 toblosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 02145903 |
Contact point: |
Khoma Olga Zinovievna toblosvita@gmail.com |
Additional contacts: |
Khoma Olga Zinovievna 380352522353 toblosvita@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 24 616 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 084,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 травня 2021 15:48 |
Enquiries until: | 29 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 24 616 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 123 085 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Місце поставки: відповідно до п.4.3 тендерної документації
Місце поставки: відповідно до п.4.3 тендерної документації
The procurement participant additionally confirms the absence of grounds for refusal in accordance with Part 2 of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Information on the absence of grounds is provided in the form of a certificate in any form signed by the authorized person of the participant and certified by the seal (if any).
Place of delivery: in accordance with clause 4.3 of the tender documentation
Розгорнути
Згорнути
Place of delivery: in accordance with clause 4.3 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського, 8
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
School bus
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 15:37 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
01 липня 2021 15:37 |
Технічна специфікація_нова редакція.docx | |
01 липня 2021 15:37 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
07 травня 2021 15:48 |
Проект договору.docx |
01 липня 2021 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2021 15:37 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
01 липня 2021 15:37 |
Технічна специфікація_нова редакція.docx
|
|||
01 липня 2021 15:37 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
|||
07 травня 2021 15:48 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання, щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 травня 2021 16:47
Дата відповіді: 25 травня 2021 10:24
Доброго дня!Детально ознайомившись з технічними вимогами до предмета закупівлі, помітили наявність дискримінаційних вимог, що значно звужують коло потенційних учасників, що можуть запропонувати даний вид товару, а саме: 2. Пасажиромісткість – не менше 25 місць для школярів та не менше 3 місць для супроводжуючих осіб. 5.3. Об’єм двигуна - не менше 5500 куб.см. 5.8. Система гальмування – пневматична. Основним критерієм, яким повинен відповідати шкільний автобус - це наявність сертифікату відповідності на товар або сертифікат типу з відміткою відповідності ДСТУ 7013:2009. Тому хочемо запитати про можливість внесення змін до технічних вимог, а саме: 2. Пасажиромісткість – не менше 25 місць для школярів та не менше 2 місць для супроводжуючих осіб. 5.3. Об’єм двигуна - не менше 3000 куб.см. 5.8. Система гальмування – пневматична або гідравлічна, дані зміни дозволять розширити кола потенційних учасників та іншим виробникам взяти участь в даній закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Щодо кількості супроводжуючих – ми не маємо намір зменшувати кількість місць для супроводжуючих, оскільки в сільській місцевості до шкіл підвозяться не тільки учні, а й педагогічний склад. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. За досвідом більший об’єм двигуна дає більшу потужність, збільшений ресурс і т.п. Пневматична ж система гальмування є більш надійною та безпечною: пневматика менше боїться дрібних протікань, при неполадках гальм автобус не може рухатися, і т.і. Відомостей про шкільні автобуси, сертифіковані в Україні, з названими Вами параметрами у сукупності немає.
Щодо кількості супроводжуючих – ми не маємо намір зменшувати кількість місць для супроводжуючих, оскільки в сільській місцевості до шкіл підвозяться не тільки учні, а й педагогічний склад. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. За досвідом більший об’єм двигуна дає більшу потужність, збільшений ресурс і т.п. Пневматична ж система гальмування є більш надійною та безпечною: пневматика менше боїться дрібних протікань, при неполадках гальм автобус не може рухатися, і т.і. Відомостей про шкільні автобуси, сертифіковані в Україні, з названими Вами параметрами у сукупності немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008194-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 26 травня 2021 18:18
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Дискримінаційні вимоги, щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 14:56
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені, виходячи з потреб замовника та не є дискримінаційними, оскільки допускають до участі щонайменше продукцію двох виробників.
Повторюємо, що кількість місць для школярів та супроводжуючих осіб розраховувалася не за мінімально можливими показниками, а виходячи з потреб освітніх закладів. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. Безпека перевезень школярів для нас на першому місці.
Щодо об’єму двигуна, то потужність двигуна в даному випадку не пов’язана із швидкістю, а і необхідністю їздити по дорогам сільської місцевості, що не завжди є ідеальними, та в зимовий період за умов снігопадів. Потужність малого об’єму досягається за рахунок використання його на великих обертах в постійному режимі, що і знижує ресурс двигуна та призводить до поломок і необхідності проведення ремонтів. Це - простій шкільного автобусу і необхідність своєчасного пошуку оренди іншого транспорту на період ремонту, щоб забезпечити можливість дітей дістатися до навчального закладу, а також витрати на проведення ремонту, що в сукупності є неефективним використанням бюджетних коштів.
Щодо пневматичної системи гальмування, то пневматика є надійніша в порівнянні з гідравлічною, оскільки менше боїться дрібних витоків, так як компресор працює весь час, і в разі витоку повітря він швидко заповнить нестачу. При несправній пневматичній гальмівній системі автобус не буде рухатися, система автоматично блокується (при падінні тиску нижче певного рівня відбувається блокування коліс), це дуже важливий показник безпеки, що є пріоритетними. Також нами враховано, що стиснене повітря, що використовується у пневматичній системі, - нейтральне середовище, тому ймовірність того, що воно втратить властивості, набагато менше, ніж гідравлічні суміші для гальмівних систем, які сильно відрізняються один від одного за складом, змішувати їх не можна, а вивести з ладу систему може будь-яка стороння домішка. Це ще один, додатковий показник безпеки.
ДСТУ визначає основні мінімальні технічні характеристики для шкільних автобусів. Це не означає, що замовникам заборонено визначати додаткові критерії безпеки руху, надійності та пасажиромісткості, в разі наявності продукції декількох виробників, що відповідають таким критеріям.
За вищезазначених підстав, вимога не задоволена.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені, виходячи з потреб замовника та не є дискримінаційними, оскільки допускають до участі щонайменше продукцію двох виробників.
Повторюємо, що кількість місць для школярів та супроводжуючих осіб розраховувалася не за мінімально можливими показниками, а виходячи з потреб освітніх закладів. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. Безпека перевезень школярів для нас на першому місці.
Щодо об’єму двигуна, то потужність двигуна в даному випадку не пов’язана із швидкістю, а і необхідністю їздити по дорогам сільської місцевості, що не завжди є ідеальними, та в зимовий період за умов снігопадів. Потужність малого об’єму досягається за рахунок використання його на великих обертах в постійному режимі, що і знижує ресурс двигуна та призводить до поломок і необхідності проведення ремонтів. Це - простій шкільного автобусу і необхідність своєчасного пошуку оренди іншого транспорту на період ремонту, щоб забезпечити можливість дітей дістатися до навчального закладу, а також витрати на проведення ремонту, що в сукупності є неефективним використанням бюджетних коштів.
Щодо пневматичної системи гальмування, то пневматика є надійніша в порівнянні з гідравлічною, оскільки менше боїться дрібних витоків, так як компресор працює весь час, і в разі витоку повітря він швидко заповнить нестачу. При несправній пневматичній гальмівній системі автобус не буде рухатися, система автоматично блокується (при падінні тиску нижче певного рівня відбувається блокування коліс), це дуже важливий показник безпеки, що є пріоритетними. Також нами враховано, що стиснене повітря, що використовується у пневматичній системі, - нейтральне середовище, тому ймовірність того, що воно втратить властивості, набагато менше, ніж гідравлічні суміші для гальмівних систем, які сильно відрізняються один від одного за складом, змішувати їх не можна, а вивести з ладу систему може будь-яка стороння домішка. Це ще один, додатковий показник безпеки.
ДСТУ визначає основні мінімальні технічні характеристики для шкільних автобусів. Це не означає, що замовникам заборонено визначати додаткові критерії безпеки руху, надійності та пасажиромісткості, в разі наявності продукції декількох виробників, що відповідають таким критеріям.
За вищезазначених підстав, вимога не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-07-008194-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:34539354
Дата подання: 03 червня 2021 15:33
Дата подання: 03 червня 2021 15:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2021 12:59
рішення від 07.06.2021 № 12681 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 12:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 16 06 2021 № 13671.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 18:09
рішення від 16.06.2021 № 13671.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.06.2021 №13671 внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2021 15:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 липня 2021
Найменування: | Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145903 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БАС МОТОР | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
24 556 896,00
UAH з ПДВ
|
24 433 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БАС МОТОР |
24 616 900,00
UAH з ПДВ
|
24 493 815,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
24 433 800,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 10:39
|
документ329.pdf | укладений |
06 серпня 2021 10:31
|