Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45 (ДК 021:2015 -45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
273 400,00 UAH
UA-2021-05-07-007522-b d7bab0cb23644b66a23104a6749632f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косточка Сергій

380961595078 sergiikostochka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель
Код ЄДРПОУ: 38610131
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Балакіна, 42/8
Контактна особа: Косточка Сергій
380961595078
sergiikostochka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 травня 2021 15:11
Очікувана вартість: 273 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 367,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, Соборності,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі підписаного акту оплачує надані послуги протягом двадцяти робочих днів на рахунок Виконавця Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 15:17
Додатки до оголошення про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік документів
Дата подання: 08 травня 2021 14:11
Дата відповіді: 11 травня 2021 11:56
шановний замовник! Згідно Дефектного акту поточний ремонт буде проводитись покрівельниками які будуть залучати до роботи балони під тиском з газом. Чому у критеріях до Учасників відсутня вимога щодо надання Дозвілу на виконання робіт підвищенної небезпеки,газонебезпечні роботи, декларації? Замовник бере на себе відповідальність за можливі наслідки?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! В додатку 2 до закупівлі вказано, що учасник надає відповідну ліцензію на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у додатку 1 документації, також учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, в проекті договору, з урахуванням норм чинного законодавства, зазначено (в договорі, який буде укладено з переможцем також буде зазначено), що Підрядник у відповідності до умов Договору зобов’язується на власний ризик виконати відповідні роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-07-007522-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 25 травня 2021 14:17
ВИМОГА По процедурі згідно номеру у Prozorro UA-2021-05-07-007522-b
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" що призвело до порушення прав Скаржника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2021 13:36
Доброго дня, шановний учасник! Вашу вимогу по процедурі закупівлі згідно номеру UA-2021-05-07-007522-b уважно розглянуто та зроблено висновок про наявність підстав для відмови в задоволенні такої вимоги з наступних мотивів та підстав.
Щодо зазначеної в довідці Учасника ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Константа» (далі – Учасник) інформації про факс учасника зазначаю наступне. В рядку 8 Загальних відомостей про учасника, які надані Учасником, зазначено «Телефон, факс» відповідно далі в рядку зазначено два номери телефону перший з яких є мобільним телефоном з огляду на код мобільного оператора, а інший стаціонарним відповідно до зазначеного коду на початку номеру телефону, отже Замовником розцінюється другий вказаний номер телефону як номер факсу.
Стосовно зазначення в Інформаційній довідці про учасника основного виду діяльності зазначаю, що Замовником не встановлена вимога зазначати основний вид діяльності відповідно до Класифікації видів економічної діяльності ДК:009-2010 затверджені наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики № 457 від 11.10.2010.
Наступне питання, яке поставлено Вами на розгляд, є надання учасником Ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України з відповідним переліком робіт, класом наслідків не нижче СС3. В додатку до оголошення про проведення закупівлі UA-2021-05-07-007522-b та в оголошенні Замовником не зазначено, що роботи будуть проводитися клас яких буде не нижче СС3, тому зазначена Вами вимога є безпідставною та необґрунтованою. Крім того, Замовник проводить закупівлю згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" і не здійснює перевірку дотримання ліцензійних вимог Учасниками. Замовник після оцінки розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
З огляду на зазначене повідомляю, що при прийнятті рішення Уповноваженою особою Замовника дотримано всіх принципів здійснення закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-05-07-007522-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 26 травня 2021 16:42
Лобіювання інтересів учасника!!!! 1. Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен у складі пропозиції надати «Ліцензія (з усіма додатками) Учасника на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у додатку 1 документації, якщо отримання такого документу передбачене законодавством України.» В складі пропозиція Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" відсутня Ліцензія (з усіма додатками) Учасника на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у додатку 1 документації, якщо отримання такого документу передбачене законодавством України» Відповідно до предмету закупівлі, а саме : Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45, ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, повинна бути надана Ліцензія Державної Архітектурно-будівельної інспекції України з відповідним переліком робіт. ЛІЦЕНЗІЯ НЕ НАДАНА, ВЗАГАЛІ!!! ПРОШУ ВАС КЕРУВАТИСЯ ЗАКОНОМ!
Уповноваженій особі Комунальної установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель

ВИМОГА
По процедурі згідно номеру у Prozorro UA-2021-05-07-007522-b

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 07.05.2021 року була оголошена закупівля послуг за предметом: Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45, ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Протоколом №18 від 24.05.2021 року Уповноваженою особою Комунальної установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" було визнано переможцем даної закупівлі, як учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією, серед Учасників, яких не було відхилено .
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ-МОНТАЖ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ-МОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
1. Протоколом №18 від 24.05.2021 року Уповноваженою особою Комунальної установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" було визнано переможцем даної закупівлі. Замовник в зазначеному протоколі вказує, що за результатами проведеного дослідження змісту пропозиції потенційного виконавця робіт, визначено, що учасник відповідає встановленим технічним та іншим вимогам предмета закупівлі, а тому пропозиція учасника відповідає умовам документації.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» не погоджується з вище зазначеним, з наступних причин:

1. Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен у складі пропозиції надати «Ліцензія (з усіма додатками) Учасника на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у додатку 1 документації, якщо отримання такого документу передбачене законодавством України.»
В складі пропозиція Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" відсутня Ліцензія (з усіма додатками) Учасника на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у додатку 1 документації, якщо отримання такого документу передбачене законодавством України»
Відповідно до предмету закупівлі, а саме : Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45, ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, повинна бути надана Ліцензія Державної Архітектурно-будівельної інспекції України з відповідним переліком робіт.
ЛІЦЕНЗІЯ НЕ НАДАНА, ВЗАГАЛІ!!!

А отже, ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа", не виконало Вимоги п.1 та п.3 Додатку 2 до Тендерної документації .
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, з аналізу вище зазначеного можемо спостерігати не дотримання вище зазначених принципів підчас проведення даної закупівлі.
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" в тендерній пропозиції НЕ надало повний перелік документів, в належній формі, необхідних для участі в закупівлі згідно вимог Замовника, що відповідно до законодавством у сфері публічних закупівель є безумовною підставою для визнання відхилення.
В діях замовника спостерігається явне порушення законодавства України у сфері закупівель й лобіювання інтересів ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа", наявність корупційної складової в діях Замовника.
Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» » не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» .
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, ТОВ «СКМ МОНТАЖ» буде змушений звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У випадку не скасування Протоколом №18 від 24.05.2021 року Уповноваженою особою Комунальної установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, в якому Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" було визнано переможцем даної закупівлі, звернемося до Антимонопольного комітету метою дотримання законодавства й відновлення своїх порушених прав .
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СКМ МОНТАЖ» відповідає умова тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" що призвело до порушення прав Скаржника.
Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:
1.Прийняти вимогу до розгляду.
2.Скасувати №18 від 24.05.2021 року Уповноваженою особою Комунальної установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, в якому Учасника ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" було визнано переможцем даної закупівлі.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2021 11:15
Доброго дня, шановний учасник! Вашу вимогу по процедурі закупівлі згідно номеру UA-2021-05-07-007522-b уважно розглянуто та зроблено висновок про наявність підстав для відмови в задоволенні такої вимоги з наступних мотивів та підстав.
Щодо надання учасником Ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України зазначаю, що Замовником в додатку до оголошення про проведення закупівлі UA-2021-05-07-007522-b не вимагалося надання ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України.
Державна Архітектурна-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020), зокрема, Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609. Отже Державна Архітектурна-будівельна інспекція України не видає ліцензії.
Дозвіл на виконання робіт зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія «Константа» підтверджується наданим учасником дозволом Державної служби України з питань праці.
У Вашій вимозі не зазначено жодного нормативного документу, який би встановлював обов’язковість наявності ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України, яка видана для виконання робіт зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-07-007522-b, тому Ваша вимога є безпідставною та небґрунтованою.
Крім того, Замовник проводить закупівлю згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" і не здійснює перевірку дотримання ліцензійних вимог Учасниками. Замовник після оцінки розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
З огляду на зазначене повідомляю, що при прийнятті рішення Уповноваженою особою Замовника дотримано всіх принципів здійснення закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

25 травня 2021 14:17
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" 208 342,87
UAH з ПДВ
208 342,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК БІЗОН" 226 445,14
UAH з ПДВ
226 445,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 263 000,00
UAH з ПДВ
263 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 15:56
Електронний підпис
18 травня 2021 15:54
Лист-відгук _1.pdf
18 травня 2021 15:54
документы Константа.pdf
18 травня 2021 15:54
Дозвіл з Держпраці.pdf
18 травня 2021 15:54
Договір.pdf
18 травня 2021 15:54
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2021 15:54
Декларація Держпраці.pdf
18 травня 2021 15:54
Акт огляду.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 14:31
Електронний підпис
17 травня 2021 17:28
Електронний підпис
17 травня 2021 17:27
427.imd
17 травня 2021 17:27
13. Інші документи.pdf
17 травня 2021 17:27
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 15:14
Електронний підпис
18 травня 2021 15:13
29. Акт огляду.pdf
17 травня 2021 11:36
Електронний підпис
17 травня 2021 11:34
28. Довідка ст. 17.pdf
17 травня 2021 11:34
26.Декларація МТБ_2019.pdf
17 травня 2021 11:34
24.витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 травня 2021 11:34
23.Лист_відгук.pdf
17 травня 2021 11:34
22.лист відгук 3.pdf
17 травня 2021 11:34
19.Аналог договір 3.pdf
17 травня 2021 11:34
18. Листи згода обробка.pdf
17 травня 2021 11:34
16. Договір.pdf
17 травня 2021 11:34
15. Довідка МТБ.pdf
17 травня 2021 11:34
14. Лист Ліцензія.pdf
17 травня 2021 11:34
12. Довідка аналог.pdf
17 травня 2021 11:34
11. Згода договір.pdf
17 травня 2021 11:34
10. Лист оподаткування.pdf
17 травня 2021 11:34
9. Додаток 1.pdf
17 травня 2021 11:34
8. Уповноважена особа.pdf
17 травня 2021 11:34
7.Ліцензія СС2, СС3.pdf
17 травня 2021 11:34
6. НАКАЗ ДСНС.pdf
17 травня 2021 11:34
5. Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 11:34
4. Довідка працівники.pdf
17 травня 2021 11:34
3. Статут.pdf
17 травня 2021 11:34
2. Протокол зборів.pdf
17 травня 2021 11:34
1.Наказ Директор СКМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"

ТОВ "ВБК БІЗОН"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
Переможець 208 342,87
UAH з ПДВ
24 травня 2021 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
208 342,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 17:06
Акт приймання виконаних будівельних робіт.pdf укладений
20 серпня 2021 17:03
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.pdf укладений
20 серпня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 14:06
Дод.уг.2 до дог.№100 Константа.pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 13:24
Дод.угода №1 до дог.№100.pdf зміни до договору
29 липня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 17:14
Договір №100 від 10.06.2021.pdf укладений
10 червня 2021 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращенння якості робіт по встановленню відливів з оцинкованої сталі по всій довжині відремонтованих примикань покрівлі.
Номер договору про закупівлю: №100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджено зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 208 151,87
UAH (в тому числі ПДВ 34 691,98 UAH)