Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 7 395 756,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 978,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку наоплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 17:38 |
Тендерна_документацiя Чогодарівка.docx | |
17 травня 2021 17:38 |
зміни до Чогодарівка.doc | |
07 травня 2021 14:09 |
Додаток 2.rtf | |
07 травня 2021 14:09 |
Проект договору.docx |
17 травня 2021 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 17:38 |
Тендерна_документацiя Чогодарівка.docx
|
|||
17 травня 2021 17:38 |
зміни до Чогодарівка.doc
|
|||
07 травня 2021 14:09 |
Додаток 2.rtf
|
|||
07 травня 2021 14:09 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000090 ● 1f368de8e7fe4edeacfd496b219a272d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 Одеса № 220
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.08.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 220
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-05-07-005857-b 07.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 10:04:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» умовам тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції:
2.1. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано довідку від 17.06.2021 № 463, в якій зазначено про наявність в учасника робітників основних будівельних професій у кількості 8 осіб замість не менше ніж 10 осіб, як вимагає Замовник у Додатку 6 до тендерної документації?
2.2. на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку від 19.05.2021 № 383, в якій зазначено про залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки на підставі попереднього договору оренди від 20.05.2021 № 20/05-21, а також надано сам попередній договір оренди техніки від 20.05.2021 № 20/05-21, який не підтверджує наявність в учасника машин, механізмів та техніки станом на момент подання тендерної пропозиції, а також який не передбачено умовами тендерної документації для можливості підтвердження учасниками наявності машин, механізмів та техніки?
2.3. на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку від 19.05.2021 № 382 з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання двох договорів з технічного переоснащення лабораторій, а також надано самі договори, які не є аналогічними у розумінні тендерної документації?
3. Як Замовник переконався, що роботи за наданими учасником ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» у складі тендерної пропозиції договорами з технічного переоснащення лабораторій проводились за об’єктами, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС1, як вимагає Замовник у Додатку 6 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 21:41:42
Відповідь на звернення
Відповідь викладена у додатках.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної (військової) адміністрації було направлено лист №542/14/05/01-09/2-22/32/14/03/02-12-22 від 09.09.2022 до ПП "Евротрасстрой" про те, що відповідно до п.10.3, п.п10.3.2 розділу 10 Договору №13 від 09.07.2021, такий Договір буде вважатися розірваним від 23.09.2022. Лист додається.
2022-09-09 12:10:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
7 384 690,02
UAH з ПДВ
|
7 250 311,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМК-БУД" |
7 395 756,40
UAH з ПДВ
|
7 320 625,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Навітехсервіс |
7 321 783,63
UAH з ПДВ
|
7 321 783,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Переможець |
7 250 311,80
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2021 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:56
|
ДУ №2 від 30.12.2021 Дог.№13.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 16:46
|
Договір №13 ДУ №1 від 27.07.2021.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 11:11
|
Договір №13 від 09.07.2021.PDF | укладений |
09 липня 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесення змін до п.3.1 розділу 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.12.1 р.12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 липня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | лист №542/14/05/01-09/2-22/32/14/03/02-12-22 від 09.09.2022 до ПП "Евротрасстрой" про те, що відповідно до п.10.3, п.п10.3.2 розділу 10 Договору №13 від 09.07.2021, такий Договір буде вважатися розірваним від 23.09.2022. |