Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скарифікатор стерильний код НКВМ 024:2019 61579 скарифікатор неавтоматичний одноразового використання
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-05-07-005685-b cfbae46da5134a3b8cec35e887b99eda
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Карнаух

+380505438618 yk150@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська центральна районна лікарня" Вербківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 01988746
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
Контактна особа: Юлія Карнаух
+380505438618
yk150@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 14:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 05:05
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Скарифікатор стерильний код НКВМ 024:2019 61579 скарифікатор неавтоматичний одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова. буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141900-9 — Ланцети для забору крові

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після його отримання на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 14:02
Оголошення 3314-СКАРИФІКАТОР.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 05:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 2 094,00
UAH з ПДВ
2 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 10:14
Електронний підпис
18 травня 2021 09:55
1107176_p121-133.pdf
18 травня 2021 09:55
1107176_p091-120.pdf
18 травня 2021 09:55
1107176_p061-090.pdf
18 травня 2021 09:55
1107176_p031-060.pdf
18 травня 2021 09:55
1107176_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТМ-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 2 094,00
UAH з ПДВ
21 травня 2021 14:39

Документи

21 травня 2021 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
2 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2021 14:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 21:07
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 09:42
Додатков угода 2 від 03.06.21.pdf зміни до договору
07 червня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:19
Протокол 26.05.21 - скарифікатор.pdf зміни до договору
27 травня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:04
Протокол УО від 26.05.21 - скарифікатор.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 09:25
Договір 12686 від 26.05.21.pdf укладений
26 травня 2021 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Будь-які зміни у Договірі № 12686 від 26.05.2021 року не вносяться, а завантажується протокол про виправлення технічної (механічної) помилки.
Номер договору про закупівлю: 12686
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправлення технічної (механічної) помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюдено Протокол УО щодо аргументації укладання додаткової угоди № 1, що оприлюднена 26.05.2021 у файлі "Договір 12686 від 26.05.21.pdf"
Номер договору про закупівлю: 12686
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку сторони погодили зменшити суму Договору на 0,01 грн., що з урахуванням змін складатиме 2093,99 грн. , в тому числі ПДВ 136,99 грн. Ціна за 1 упаковку скарифікатора № 200 складатиме 39,14 грн. без ПДВ, 41,88 грн. з ПДВ .Загальна кількість товару є незмінною і складає 50 уп № 200 (10 000 штук).
Номер договору про закупівлю: 12686
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 093,99
UAH