Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з пожежної безпеки (заміна вікон і дверей) Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради Луганської області - капітальний ремонт
Очікувана вартість
443 800,00 UAH
UA-2021-05-07-005136-b 654ab043fa844e48b096e098bcf29f6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Васько

+380645361358
+380935310451
cb.support@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Антон Васько
+380645361358,+380935310451
cb.support@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 09:00
Початок аукціону: 31 травня 2021 12:38
Очікувана вартість: 443 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 438,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


2021 р. УВАГА! Внесені зміни в оголошення (вимоги до учасників) від 12.05.2021 року.
УВАГА! Обов'язковий огляд об'єкту до кінцевого строку подання пропозицій. Конт. номер керівника для погодження допуску на об'єкт: (+3806453) 6-39-30 - ГЕЙКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА. Закупівля проводиться на підставі Рішення Рубіжанської міської ради від 28.04.2021 № 10/4 (додатково виділені кошти). Для ЗШ № 3. 2021 рік.
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 - Заходи з пожежної безпеки (заміна вікон і дверей) Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради Луганської області - капітальний ремонт 45453000-7; розробка проектно-кошторисної документації згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заходи з пожежної безпеки (заміна вікон і дверей) Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради Луганської області - капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо до змін у тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2021 11:31
Дата відповіді: 13 травня 2021 12:36
Шановний Замовник, вітаємо Вас. Представники нашої організації обстежили об'єкт в якому будуть проводитись роботи по предмету закупівлі, спілкувалися з Вашим представником і з'ясували, що всередині приміщень загальноосвітньої школи більш підходять алюмінієві двері, а не металопластикові. Чому алюмінієві? Алюмінієвий профіль виготовлений з трьох компонентного сплаву: алюмінію, магнію і кремнію і не містить домішок важких металів. Такий склад надає конструкціям легкість, міцність і гарний зовнішній вигляд. Переваги алюмінієвих вхідних дверей - це: Високий експлуатаційний ресурс (термін служби) - на 20 - 30 років більше, ніж у аналогічних металопластикових, того ж призначення і навантаження. Протипожежна безпека (при нагріванні алюміній не розпадається на хімічно шкідливі речовини, не горить та не плавиться), тобто це екологічний матеріал. Захист від деформацій - за рахунок жорсткої конструкції двері не провисають і зберігають форму. Великі габарити - розмір стулок становить до 1,2 метра (у ПВХ моделей максимальна ширина - близько 0,9 метра). Естетичність - алюмінієві двері не потрібно фарбувати згодом, так як їх поверхня захищена стійкою емаллю, з застосуванням полімерного покриття, яка стійка до впливу перепадів температур і вологи. Невибагливість в експлуатації - двері з алюмінію не перекошуються і не провисають, їм достатньо лише зовнішнього догляду та дотримуватися правил експлуатації. Витрати на обслуговування алюмінієвих дверей мінімальні.Таким чином, внутрішні алюмінієві двері мають великі переваги в порівнянні з металопластиковими, при цьому дуже близькі по ціновій вартості. Тому, пропонуємо замінити металопластикові двері на алюмінієві і зробити відповідну зміну в документацію закупівлі. Принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальна економія та ефективність. В даному випадку, бюджет закупівлі дозволяє це зробити. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання!
Будуть внесені відповідні зміни в оголошення до спрощеної закупівлі.
Щодо до тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2021 16:40
Дата відповіді: 13 травня 2021 12:37
Доброго дня, шановний Замовник. Проясніть, будь ласка, деякі моменти. У документації нічого не вказано, чим заповнюються конструкції (сендвіч-панель або склопакет або скло)? А також, чи потрібні на дверні блоки автоматичні дотискачи дверей? Завчасно дякуємо за відповідь. З повагою.
Відповідь: Дякую за запитання!
Будуть внесені відповідні зміни в оголошення до спрощеної закупівлі.
вимоги до кваліфікації Учасників
Дата подання: 14 травня 2021 14:47
Дата відповіді: 14 травня 2021 18:18
У додатку 2 "Вимоги до кваліфікації Учасників" у пунктах 12, 13, 14 вказано надати листи гарантії, а саме: 12. Лист гарантія про включення до зведеного кошторисного розрахунку авторського нагляду. 13. Лист гарантія про включення до зведеного кошторисного розрахунку експертизи проектно-кошторисної документації. 14. Лист гарантія про включення до зведеного кошторисного розрахунку технічного нагляду з показником не більше 1.5%. А в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ пункт 5 ВИКОНАННЯ РОБІТ 5.1. Підрядник зобов'язаний виконати роботи відповідно до вимог будівельних норм і правил, термінів будівництва робіт. 5.2. Підрядник зобов'язаний виконати роботи у відповідності до проектно-кошторисної документації після отримання позитивного експертного звіту за результатами експертизи проектно-кошторисної документації. У разі визначення недоліків у проектно-кошторисній документації Підрядник самостійно або із залученням суб’єктів господарювання, які мають на це право, виправляє виявлені недоліки за власний рахунок. 5.3. Підрядник несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи. 5.4. Замовник забезпечує проведення авторського нагляду протягом усього періоду робіт, що передбачає контроль за відповідністю робіт проектно-кошторисній документації. 5.5. Замовник здійснює контроль і технічний нагляд за якістю робіт. 5.6. Замовник при здійсненні контролю має право проводити випробування, виміри, отримувати необхідну допомогу і інформацію для їх проведення. ПИТАННЯ полягає в наступному: 1. витрати з авторського нагляду, експертизи проектно-кошторисної документації, технічного нагляду входять до загальної суми вартості предмета закупівлі чи ці витрати враховуються окремо і яким чином? 2. Чи повинен Учасник у сумі своєї тендерної пропозиції враховувати витрати з авторського нагляду, експертизи проектно-кошторисної документації, технічного нагляду? 3. чи повинен Учасник-Переможець проходити експертизу проектно-кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання!
По питанню 1:
витрати з авторського нагляду, експертизи проектно-кошторисної документації, технічного нагляду не входять до загальної суми вартості предмета закупівлі, але повинні бути включені в зведений кошторисний розрахунок. Підрядник виконує роботи за договірною ціною в яку включені вартість будівельних робіт і матеріалів + супутні витрати. Зведений кошторисний розрахунок описую вартість об'єкта будівництва (капітального ремонту) - загальну, в яку включено витрати з авторського нагляду, експертизи проектно-кошторисної документації, технічного нагляду і окремо вартість будівельних робіт.
По питанню 2:
Учасник у сумі своєї пропозиції не повинен враховувати витрати з авторського нагляду, експертизи проектно-кошторисної документації, технічного нагляду, але включити їх у зведений кошторисний розрахунок.
По питанню 3:
Учасник-Переможець повинен проходити експертизу проектно-кошторисної документації.

Примітка: за чинними нормами в сфері будівництва підрядник не має права проводити технічний нагляд самостійно на об'єкті за яким виконує роботи; авторський нагляд може бути виконаний підрядником у разі якщо підрядник є автором проектно-кошторисної документації, але за окремим договором.
щодо експертизи проектно-кошторисної документації, то відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 "8. Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВІНОЛ" 333 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНС 1" 423 856,32
UAH з ПДВ
423 856,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2021 16:49
Електронний підпис
27 травня 2021 16:45
Довідка про МТБ.pdf
27 травня 2021 16:45
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2021 16:45
Витяг ПДВ ТОВ ТВІНОЛ.pdf
27 травня 2021 16:45
Витяг ЄДР_ТОВ ТВІНОЛ.pdf

Публічні документи

26 травня 2021 18:34
Електронний підпис
26 травня 2021 18:34
досвід3.pdf
26 травня 2021 18:34
досвід2.pdf
26 травня 2021 18:34
досвід1.pdf
26 травня 2021 18:34
сертифікат.PDF
26 травня 2021 18:34
Рішення.pdf
26 травня 2021 18:34
Рішення від 24.05.2021р..pdf
26 травня 2021 18:34
протокол.PDF
26 травня 2021 18:34
Опис.pdf
26 травня 2021 18:34
наказ директора.pdf
26 травня 2021 18:34
кошторисник.pdf
26 травня 2021 18:34
документи.pdf
26 травня 2021 18:34
витяг податок 2019.pdf
26 травня 2021 18:34
виписка 2021.pdf
26 травня 2021 18:34
АХОР Новый.pdf
26 травня 2021 18:34
акт огляду та додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВІНОЛ"

ПП "АЛЬЯНС 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВІНОЛ"
#24183598
Відхилено 333 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2021 21:36
ПП "АЛЬЯНС 1"
#41294701
Переможець 423 856,32
UAH з ПДВ
07 червня 2021 22:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2021 22:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛЬЯНС 1"
#41294701
423 856,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 17:41
Платіжне доручення (капітальний ремонт ЗШ 3).pdf укладений
17 серпня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 17:01
Договір № 280.pdf укладений
23 червня 2021 17:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:29
423 856,32 UAH UA918201720344291026100049432
Управління освіти Рубіжанської міс.р.
UA253515330000026000052249593
ПП"Альянс1"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 423 856,32
UAH