Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад Міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Вінниця" |
Код ЄДРПОУ: | 24901794 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Замостянська буд.16 |
Контактна особа: |
Чешковський Ярослав Володимирович +380936999274 bringme4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 5 305 639,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 528,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі, а саме 53 056,39 (п’ятдесят три тисячі п’ятдесят шість грн. 39 коп.). Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. 2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53056.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | По факту виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 22:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 22:23 |
Тендерна док реконструкція зі змінами.docx | |
07 травня 2021 18:13 |
Тендерна док реконструкція.docx |
13 травня 2021 22:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2021 22:23 |
Тендерна док реконструкція зі змінами.docx
|
|||
07 травня 2021 18:13 |
Тендерна док реконструкція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо надання акту огляду порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому прошу скасувати дану вимогу тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні.
Ваша вимога відхилена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000016 ● 5575022f51ec4a58b1c93b3885c403d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2021 №318
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2021 №318
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-05-07-004005-с 07.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-20 16:20:57
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі котельні для обладнання приміщень спортивної школи з надбудовою по вул. Келецька, 94а в м. Вінниця (коригування 2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-07-004005-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому у тендерній документації встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-24 18:31:09
Пояснення
У межах проведення моніторингу, щодо закупівлі UA-2021-05-07-004005-c, на підставі Наказу від 20.05.2021 року № 318, надаємо пояснення:
При формуванні Тендерної документації та публікації відповідного оголошення в системі Prozorro щодо предмету закупівлі «Реконструкція частини будівлі котетельні для обладнання приміщень спортивної школи з надбудовою по вул.Келецька ,94а в м.Вінниця (коригування 2)» Замовником допущено помилку, яку неможливо усунути, в результаті чого, порушені вимоги ч.1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про відміну тендеру «UA-2021-05-07-004005-c» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 7 статті 32 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлене порушення усунене шляхом відміни процедури відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2021-05-07-004005-c Протоколом №162 від 20.05.2021 року. Копія Протоколу додається.
2021-05-26 08:21:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2021-05-26 15:38:46
Ризики, що спрацювали
RISK-1-8-1
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 18:03 |
Кінець періоду оскарження: | 31 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 31 травня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | п.2 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" |
20 травня 2021 18:03
|
Електронний підпис |
20 травня 2021 18:02
|
Протокол |