Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розширення цифрової екосистеми АТ “НСТУ”, шляхом розробки профільних розділів проєктів: Суспільне ТБ, Суспільне Мовлення (корпоративний сайт), Суспільне Крим та Суспільне Регіони у складі сайту Суспільне новини
Services for the expansion of the digital ecosystem of JSC "NSTU", by developing profile sections of projects: Public TV, Public Broadcasting (corporate site), Public Crimea and Public Regions as part of the site Public news
Services for the expansion of the digital ecosystem of JSC "NSTU", by developing profile sections of projects: Public TV, Public Broadcasting (corporate site), Public Crimea and Public Regions as part of the site Public news
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-05-07-003987-b ● 5eabc02bf4b64882a5a688a0b0b1cefb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | https://corp.suspilne.media |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
Контактна особа: |
Ігор Бут +380444814693 ihor.but@ntu.ua |
Додаткові контактні особи: |
Заїць Петро +380444810712 petro.zaits@suspilne.media |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY "PUBLIC BROADCASTING COMPANY OF UKRAINE" |
National ID: | 23152907 |
Contact point: |
Igor But +380444814693 ihor.but@ntu.ua |
Additional contacts: |
Заїць Петро +380444810712 petro.zaits@suspilne.media |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 травня 2021 12:39 |
Enquiries until: | 28 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розширення цифрової екосистеми АТ “НСТУ”, шляхом розробки профільних розділів проєктів: Суспільне ТБ, Суспільне Мовлення (корпоративний сайт), Суспільне Крим та Суспільне Регіони у складі сайту Суспільне новини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Ю. Іллєнка, 42
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Services for the expansion of the digital ecosystem of JSC "NSTU", by developing profile sections of projects: Public TV, Public Broadcasting (corporate site), Public Crimea and Public Regions as part of the site Public news
CPV: 72410000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі оригіналів рахункsd та Актsd приймання-передачі наданих послуг щомісяця шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 17:05 |
Тендерна документація.docx | |
07 травня 2021 17:05 |
Додаток1.docx | |
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-2.docx | |
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-3.docx | |
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-4.docx | |
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-5.docx |
07 травня 2021 17:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Тендерна документація.docx
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Додаток1.docx
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-2.docx
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-3.docx
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-4.docx
|
|||
07 травня 2021 17:05 |
Додаток-5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутня тендерна документація
Дата подання: 07 травня 2021 16:57
Дата відповіді: 07 травня 2021 17:07
Відсутня тендерна документація
Відповідь: Всі документи завантажені
Внесення замовником змін до технічного завдання
Дата подання: 21 травня 2021 17:00
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:07
Роз'ясніть, будь-ласка, зміни якого характеру можуть вноситися Замовником до технічного завдання протягом розробки сторінок проєктів та за яких умов можливе внесення таких змін? Що розуміється під фундаментальними змінами до технічного завдання?
Відповідь: П. 2.11.1 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ з даним текстом (умовами): "Замовник залишає за собою право вносити до 5 (п’яти) змін (в тому числі фундаментальних) у технічне завдання протягом розробки сторінок проєктів." згідно з приміткою до даного проєкту, що зазанчена на останій сторінці з наступним текстом: Умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, інших умов. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Гарантійне зобов'язання
Дата подання: 21 травня 2021 17:04
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:08
Чи можливе узгодження/зміна положень закріплених додатком 2 до тендерної документації, що стосуються строку та умов гарантійної підтримки програмного забезпечення сторінок проєктів?
Відповідь: Так, можливе тільки відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Обсяг послуг, що мають бути надані
Дата подання: 21 травня 2021 17:09
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:08
Чи входитимуть до обсягу робіт UX, UI, front end, back end, QA, PM?
Відповідь: Так, але потреба в деяких ролях (наприклад в UX/UI) мінімальна
Досвід розробки аналогічних проектів
Дата подання: 24 травня 2021 10:09
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:09
У разі, якщо учасник не має портфоліо проектів для ЗМІ, міжнародних і громадських організацій, проте має портфоліо проектів для великих компаній та бізнесу, то чи буде цього достатньо для обрання нас по вказаному критерію? Чи наявність проектів для ЗМІ, міжнародних і громадських організацій є критично необхідним (обов'язковим)?
Відповідь: Потрібно мати та надати портфоліо проектів для ЗМІ. Наявність проектів для ЗМІ, міжнародних і громадських організацій є критично необхідним (обов'язковим)
Сертифікати міжнародного формату
Дата подання: 24 травня 2021 10:23
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:10
Які саме сертифікати Замовник має на увазі під сертифікатами міжнародного формату, що підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів? Чи тягне за собою відсутність таких сертифікатів дискваліфікацію учасника як потенційного виконавця?
Відповідь: Сертифікати, що підтверджують кваліфікацію з ключових для проєкту технологій. Відсутність таких сертифікатів тягне за собою дискваліфікацію учасника.
Авторство розробки
Дата подання: 24 травня 2021 10:29
Дата відповіді: 26 травня 2021 11:11
Яким чином визначається авторство розробки аналогічних проектів виконаних учасником? Що саме має надати учасник для визначення його як реального виконавця проекту? Які документи необхідно подати для підтвердження чіткого авторства розробки?
Відповідь: Авторство розробки аналогічних проектів визначається наданням завірених належним чином копій відповідних документів, а саме копій відповідних договорів/контрактів та/або оригіналом відповідного підтверджуючого/рекомендаційного листа/листів з підписом керівника такої компанії-замовника, якій надавалась послуги з розробки аналогічних проєктів даною компанією-розробником (Учасником)
гарантія обслуговування
Дата подання: 26 травня 2021 13:32
Дата відповіді: 26 травня 2021 14:39
Які саме положення Закону України "Про публічні закупівлі" має на увазі замовник, вказуючи, що можливе внесення змін до положень тендерної документації щодо строку та умов гарантійної підтримки програмного забезпечення сторінок проєктів?
Відповідь: Відповідно до вимог статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право внести зміни до тендерної документації у період подачі пропозицій. Виключний перелік змін, що можна вносити до договору, визначений частинами 5 та 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Сертифікати міжнародного формату
Дата подання: 26 травня 2021 14:19
Дата відповіді: 28 травня 2021 11:39
Відповідно до положень поданої вами тендерної документації визначається, що наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою. Чому у відповіді на попереднє питання щодо подачі сертифікатів міжнародного формату, які б підтверджували кваліфікацію спеціалістів, замовник вказує, що відсутність таких сертифікатів є підставою для дискваліфікації. Прошу роз'яснити вказані положення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На попереднє питання, на яке Ви посилаєтесь і яке мало наступний
зміст “Чи тягне за собою відсутність таких сертифікатів дискваліфікацію учасника
як потенційного виконавця?” відповідь була вказана “так”, що не суперечить
визначенню в тендерній документації “вважатиметься перевагою”. Поряд з цим, відповідно до положень тендерної документації та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" критерієм оцінки пропозиції є ціна. Після оцінки тендерної пропозиції замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Підстави відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
зміст “Чи тягне за собою відсутність таких сертифікатів дискваліфікацію учасника
як потенційного виконавця?” відповідь була вказана “так”, що не суперечить
визначенню в тендерній документації “вважатиметься перевагою”. Поряд з цим, відповідно до положень тендерної документації та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" критерієм оцінки пропозиції є ціна. Після оцінки тендерної пропозиції замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Підстави відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-003987-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІГАЛ КОСТ", Код ЄДРПОУ:40938895
Дата подання: 26 травня 2021 15:25
Вимога, щодо внесення змін до тендерної документації, щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)", у зв'язку з його дискримінаційним характером.
Доброго дня!
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"), а саме щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме, формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)". Дана умова є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них.
Зазначаємо, що предметом Вашої публічної закупівлі є розробка профільних розділів (сторінок) проєктів. Тобто основним є досвід Учасника в розробці профільних сторінок проектів без обмеження щодо характеру таких проектів та сфери їх функціонування. Розробка сторінок проектів не обмежується розробкою сторінок сайтів для ЗМІ та інформаційними порталами компаній, міжнародних або громадських організацій.
Вимога щодо наявності досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, з їх обмеженням сайтами для ЗМІ, інформаційними порталами (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники), дискримінує Учасників, що мають досвід розробки аналогічних проектів в інших сферах.
З метою забезпечення норм законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") щодо положення про обов'язкову наявність досвіду розробки аналогічних проєктів, а саме формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)" для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"), а саме щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме, формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)". Дана умова є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них.
Зазначаємо, що предметом Вашої публічної закупівлі є розробка профільних розділів (сторінок) проєктів. Тобто основним є досвід Учасника в розробці профільних сторінок проектів без обмеження щодо характеру таких проектів та сфери їх функціонування. Розробка сторінок проектів не обмежується розробкою сторінок сайтів для ЗМІ та інформаційними порталами компаній, міжнародних або громадських організацій.
Вимога щодо наявності досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, з їх обмеженням сайтами для ЗМІ, інформаційними порталами (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники), дискримінує Учасників, що мають досвід розробки аналогічних проектів в інших сферах.
З метою забезпечення норм законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") щодо положення про обов'язкову наявність досвіду розробки аналогічних проєктів, а саме формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)" для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2021 10:42
Згідно з абзацом першим частиною другої статті 1 Закону України “Про Суспільне телебачення і радіомовлення України”: “Суспільне телебачення і радіомовлення України утворюється у формі акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (далі - НСТУ), …”, у зв’язку з чим вважаємо, що формулювання тендерної документації, щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)" не містить дискримінаційний характер, так як АТ “НСТУ”, як компанії (товариству) із сектору (сфери) ЗМІ є необхідним, щоб контрагент, який буде надавати дані послуги мав даний досвід, тому відхиляємо дану вимогу
Номер вимоги: UA-2021-05-07-003987-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРЕНДЕР", Код ЄДРПОУ:39023287
Дата подання: 27 травня 2021 14:52
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня!
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"), а саме щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме, формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)".
Дана умова є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них.
Зазначаємо, що предметом Вашої публічної закупівлі є розробка профільних розділів (сторінок) проєктів. Тобто основним є досвід Учасника в розробці профільних сторінок проектів без обмеження щодо характеру таких проектів та сфери їх функціонування. Розробка сторінок проектів не обмежується розробкою сторінок сайтів для ЗМІ та інформаційними порталами компаній, міжнародних або громадських організацій. Тому вказане вами в тендерній документації положення, дискримінує Учасників, що мають досвід розробки аналогічних проектів в інших сферах.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації (п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"), а саме щодо положень про обов'язкову наявність досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме, формулювання "сайти для ЗМІ, інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній (підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних або громадських організацій (далі — компанії-замовники)".
Дана умова є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них.
Зазначаємо, що предметом Вашої публічної закупівлі є розробка профільних розділів (сторінок) проєктів. Тобто основним є досвід Учасника в розробці профільних сторінок проектів без обмеження щодо характеру таких проектів та сфери їх функціонування. Розробка сторінок проектів не обмежується розробкою сторінок сайтів для ЗМІ та інформаційними порталами компаній, міжнародних або громадських організацій. Тому вказане вами в тендерній документації положення, дискримінує Учасників, що мають досвід розробки аналогічних проектів в інших сферах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 11:40
Згідно з абзацом першим
частиною другої статті 1 Закону України “Про Суспільне телебачення і
радіомовлення України”: “Суспільне телебачення і радіомовлення України
утворюється у формі акціонерного товариства "Національна суспільна
телерадіокомпанія України" (далі - НСТУ), ...”, у зв’язку з чим вважаємо, що
формулювання тендерної документації, щодо положень про обов'язкову наявність
досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме "сайти для ЗМІ,
інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній
(підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних
або громадських організацій (далі — компанії-замовники)" не містить
дискримінаційний характер, так як АТ “НСТУ”, як компанії (товариству) із сектору
(сфери) ЗМІ є необхідним, щоб контрагент, який буде надавати дані послуги мав
даний досвід, тому відхиляємо дану вимогу про усунення порушення шляхом
внесення зміни до тендерної документації в даній частині.
частиною другої статті 1 Закону України “Про Суспільне телебачення і
радіомовлення України”: “Суспільне телебачення і радіомовлення України
утворюється у формі акціонерного товариства "Національна суспільна
телерадіокомпанія України" (далі - НСТУ), ...”, у зв’язку з чим вважаємо, що
формулювання тендерної документації, щодо положень про обов'язкову наявність
досвіду розробки (далі — портфоліо) аналогічних проєктів, а саме "сайти для ЗМІ,
інформаційні портали (далі — аналогічні проєкти) для інших великих компаній
(підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності), міжнародних
або громадських організацій (далі — компанії-замовники)" не містить
дискримінаційний характер, так як АТ “НСТУ”, як компанії (товариству) із сектору
(сфери) ЗМІ є необхідним, щоб контрагент, який буде надавати дані послуги мав
даний досвід, тому відхиляємо дану вимогу про усунення порушення шляхом
внесення зміни до тендерної документації в даній частині.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-003987-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРЕНДЕР", Код ЄДРПОУ:39023287
Дата подання: 27 травня 2021 14:59
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня.
Просимо вас внести зміни до п. 5 Додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вилучивши наступне положення: «Наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою».
Положення про те, що наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою, напряму вказує на не рівне ставлення Замовника до Учасників публічної закупівлі в залежності від наявності/відсутності таких сертифікатів міжнародного формату. Цим порушується ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Законодавством для осіб, що здійснюють навчання за окремими технологіями необхідними для розробки сторінок проектів, не встановлено імперативної вимоги щодо обов’язкової сертифікації спеціалістів, що проходять відповідне навчання. Відповідно, кожна з таких осіб самостійно визначає чи сертифікувати учасників навчання, що ними проводяться.
Згідно вказаного вище, спеціалісти, що пройшли належне навчання та отримали відповідний рівень кваліфікації не обов’язково за результатами такого навчання отримують сертифікати, оскільки це залежить від позиції особи, що проводить таке навчання.
Відповідно, положення: «Наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою» обмежує право Учасників, що мають належний рівень кваліфікації, проте не отримали сертифікатів з підстав, що від них не залежать, і є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Просимо вас внести зміни до п. 5 Додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вилучивши наступне положення: «Наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою».
Положення про те, що наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою, напряму вказує на не рівне ставлення Замовника до Учасників публічної закупівлі в залежності від наявності/відсутності таких сертифікатів міжнародного формату. Цим порушується ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Законодавством для осіб, що здійснюють навчання за окремими технологіями необхідними для розробки сторінок проектів, не встановлено імперативної вимоги щодо обов’язкової сертифікації спеціалістів, що проходять відповідне навчання. Відповідно, кожна з таких осіб самостійно визначає чи сертифікувати учасників навчання, що ними проводяться.
Згідно вказаного вище, спеціалісти, що пройшли належне навчання та отримали відповідний рівень кваліфікації не обов’язково за результатами такого навчання отримують сертифікати, оскільки це залежить від позиції особи, що проводить таке навчання.
Відповідно, положення: «Наявність сертифікатів міжнародного формату, які підтверджували б заявлений рівень компетентності ключових спеціалістів вважатиметься перевагою» обмежує право Учасників, що мають належний рівень кваліфікації, проте не отримали сертифікатів з підстав, що від них не залежать, і є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 11:41
Згідно з пунктом 2 частини
другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", одним із
кваліфікаційних критеріїв, які установлює Замовник є: “наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід;”. Отже дане положення тендерної документації не суперечить
вимогам чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні
закупівлі" та не є дискримінаційним, тому відхиляємо дану вимогу про усунення
порушення шляхом внесення зміни до тендерної документації в даній частині.
другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", одним із
кваліфікаційних критеріїв, які установлює Замовник є: “наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід;”. Отже дане положення тендерної документації не суперечить
вимогам чинного законодавства України, а саме Закону України "Про публічні
закупівлі" та не є дискримінаційним, тому відхиляємо дану вимогу про усунення
порушення шляхом внесення зміни до тендерної документації в даній частині.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій