Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32572536 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., Зміївський р-н, смт. Слобожанське, вул.Дружби, буд.7 |
Контактна особа: |
Снопик Наталя +380574752484 kptender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 4 208 136,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | . Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник перераховує авансовий платіж у розмірі до 30% на придбання матеріалів, конструкцій, виробів від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується чинним законодавством з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 16:47 |
Додаток №4 до ТД.docx | |
07 травня 2021 16:47 |
Додаток №3 до ТД.docx | |
07 травня 2021 16:47 |
Додаток №2 до ТД.docx | |
07 травня 2021 16:47 |
Додаток №1 до ТД.docx | |
07 травня 2021 16:47 |
Тендерна_документацiя вул.Я.Мудрого.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000052 ● c81ae81509954a8e906a2f947b2b7884
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2021 № 250
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 07.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.06.2021 № 250
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6. UA-2021-05-07-003938-c 07.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-07-003938-с 7 червня 2021 р. в електронній системі закупівель за предметом закупівлі роботи по проекту "Реконструкція дощової (ливневої) каналізації, як частини системи роздільної каналізації по вул.Я.Мудрого у селищі міського типу Слобожанське Зміївського району Харківської області", іден-тифікатор UA-2021-05-07-003938-с, було опубліковано рішення про початок проведення моніторингу. Підстава для прийняття рішення про початок моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 10 червня 2021 р. в електронній системі закупівель було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти ро-бочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник опри-люднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Комунальне підприємство "Комунальник" категорично не погоджується з висновком про ре-зультати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-05-07-003938-с, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до інформації зазначеної у висновку: «…надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.05.2021 № 5 не підтверджує наявності окремих машин та механізмів, використання яких пе-редбачено, наданою учасником відомістю ресурсів до договірної ціни та технічним завданням (Дода-ток 3 до тендерної документації), вартість яких включена до вартості тендерної пропозиції. Так, відомість ресурсів, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» містить інфо-рмацію щодо використання учасником, під час виконання робіт, передбачених технічним завданням тендерної документації, наступних машин та механізмів: апарати для стикового зварювання поліе-тиленових труб діаметром до 315 мм, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т, молотки відбійні електричні легкі, бадді (місткість 2 м3), пилка дискова електрична та трамбівки моторні. Проте, довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.05.2021 № 5 не містить інформації щодо наявності в учасника молотків відбійних електричних легких, бадді (місткість 2 м3), пилки дискової електричної та трамбівок моторних…». Пунктом 5.1. до тендерної документації встановлено, що наявність в учасника процедури заку-півлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується довідкою у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, зокрема, наявність не менше одного автомобіля бортового, вантажопідйомністю не менш 5 тон., двох екскаваторів одноковшових дизельних потужність не менш 60 кВт, місткістю ковша не менш 0,25 м3, двох кранів на автомобільном ходу, вантажопідйомністю не менш 10 тон., одного котка дорожнього, масою не менш 4 тони, одного апарату для стискового зварювання поліетиленових труб, потужністю не менше 3,7 кВт., однієї електростанції пересувної, потужністю не менше 4 кВт., однієї машини поливально-мийної, місткістю не менше 6000л., одного розчинозмішувача пересувного, місткістю 150л. з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). У складі пропозиції ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №5 від 20.05.2021 р., яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення. Тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій усього обладнання, будівельних ма-шин і механізмів, що буде використовуватись при виконанні робіт. Також, тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обладнання, будівельних машин і механізмів у відповідності до відомості ресурсів, яка міститься у складі кошторисної документації учасника. Відповідна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17574-р/пк-пз від 17.09.2020 р.. Також, у висновку зазначено, «…надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕ-СУРС» довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.05.2021 № 5 не підтверджує наявності окремих машин та механізмів, використання яких передбачено, нада-ною учасником відомістю ресурсів до договірної ціни та технічним завданням (Додаток 3 до тендер-ної документації), вартість яких включена до вартості тендерної пропозиції…». Технічне завдання на закупівлю по предмету роботи по проекту: «Реконструкція дощової (ливневої) каналізації, як частини системи роздільної каналізації по вул. Я.Мудрого у селищі міського типу Слобожанське Зміївського району Харківської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) викладене у додатку №3 до тендерної документації. Технічним завдання не визначено вичерпний перелік машин та механізмів, які обов’язково використовуються учасником під час виконання робіт. В той же час, ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» зазначено у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №5 від 20.05.2021 р. весь перелік машин та механізмів, які зазначені в технічному завданні до тендерної документації. Також у висновку за результатом моніторингу зазначено, що довідка надана учасником не підтверджує пункт 2 розділу ІІ відомості ресурсів до договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» в частині наявності апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм та містить інформацію щодо наявності у ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» лише гідравлічного апарату для стикового зварювання 63-250 мм, у той час як технічним завданням передбачено виконання робіт з установлення та укладання поліетиленових труб та трійників діаметром більше 300 мм. Також, встановлено, що рядком 31 локального кошторису на будівельні роботи № 1, який надано ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» у складі своєї тендерної пропозиції використана елементна норма ЕН27-13-1 «Улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 15 см», якою передбачено застосування котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 та 13 т. Проте, відповідно до інформації наведеній у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.05.2021 № 5 у ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС» наявний лише один коток дорожній самохідний комбінованої дії, маса якого складає 6,95 т., що не відповідає вимогам технічного завдання та відомості ресурсів до договірної ціни, рядком 5 розділу ІІ якої, зазначено про використання котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 т. Тендерною документацією, а також технічним завданням не передбачено надання у складі про-позиції учасника довідку про наявність (з переліком) усього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені у відомості ресурсів. Оскільки, Замовником - Комунальним підприємством "Комунальник" не було встановлено у тендерній документації за предметом роботи по проекту "Реконструкція дощової (ливневої) каналізації, як частини системи роздільної каналізації по вул.Я.Мудрого у селищі міського типу Слобожанське Зміївського району Харківської області" вимоги щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про усі типи обладнання, будівельні машини і механізми, які будуть використані під час виконання робіт відповідно до відомості ресурсів, відповідно Замовник не має права відхилити тендерну пропозицію учасника, через ненадання документів, що не передбачені тендерною документацією. З огляду на вищезазначене, під час прийняття рішення про визначення переможця Замовник - Комунальне підприємство "Комунальник" керувався вимогами Закону України «Про публічні закупі-влі» та рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у аналогічних справах. Дії Замовника - Комунальне підприємство "Комунальник" у повній мірі відповідають вимогам чинного законодавства. Додаток: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17574-р/пк-пз від 17.09.2020 р..
2021-06-16 18:21:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
3 737 510,40
UAH з ПДВ
|
3 716 410,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙАГРОПРОМЕНЕРГО" |
3 927 211,00
UAH з ПДВ
|
3 737 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПОЗИТИВ С" |
3 934 150,00
UAH з ПДВ
|
3 934 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" #43422119 |
Переможець |
3 716 410,20
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 19:26
|
Договор №257.pdf | укладений |
16 червня 2021 19:25
|
Договор №257 дод.№2.pdf | укладений |
16 червня 2021 19:25
|
Договор №257 дод.№3.pdf | укладений |
16 червня 2021 19:25
|
Договор №257 дод.№1.pdf | укладений |
16 червня 2021 19:25
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 липня 2021 16:52
|
1 114 923,06 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA688201720355399117000708880 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
20 серпня 2021 10:39
|
382 645,62 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
07 вересня 2021 10:23
|
314 501,93 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
14 вересня 2021 10:08
|
222 263,51 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
21 вересня 2021 10:10
|
281 252,93 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
28 вересня 2021 10:36
|
590 740,02 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
22 жовтня 2021 10:35
|
221 022,58 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |
26 листопада 2021 11:47
|
587 844,72 UAH | UA858201720344371010100036384 КП "Комунальник" |
UA373515330000026003052136658 ТОВ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
Оплачений |