Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 79940000-5 - Послуги колекторських агентств (Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення)
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2021-05-07-003716-b ba8a7c028b2a492f882dd57c74b5efee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Олександрович Охрименко

+380675500678 ochrimenkovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Юрій Олександрович Охрименко
+380675500678
ochrimenkovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 15:00
Початок аукціону: 27 травня 2021 11:13
Очікувана вартість: 999 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств


Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Надані учасником послуги оплачуються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури, виданих на підставі актів приймання-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів в розмірі, зазначеному в рахунку-фактурі, на банківський рахунок учасника, зазначений в реквізитах сторін у договорі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2021 09:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 09:38
нова редакція ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 травня 2021 09:38
Проект договору (нова редакція).doc
07 травня 2021 12:25
Проект договору.doc
07 травня 2021 12:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 травня 2021 09:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 09:38
нова редакція ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 травня 2021 09:38
Проект договору (нова редакція).doc
07 травня 2021 12:25
Проект договору.doc
07 травня 2021 12:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 11 травня 2021 09:33
Дата відповіді: 12 травня 2021 14:05
Добрый день! Подскажите, сколько должно быть договоров и рекомендательных писем,согласно п 3.16 - 3.17 Додатка №3?
Відповідь: Добрий день. Не менше одного аналогічного договору, і відповідно не менше одного рекомендаційного листа до данного договору.
термін прострочки
Дата подання: 12 травня 2021 11:35
Дата відповіді: 12 травня 2021 14:35
Доброго дня, підкажіть будь ласка середній строк просрочки та чи не прострочений строк позивної давності.
Відповідь: Добрий день. Період прострочки більше 360 днів, більша частина боргу більше 3х років.
Контактні дані
Дата подання: 13 травня 2021 13:06
Дата відповіді: 14 травня 2021 12:41
В реєстрах, що будуть передаватися в роботу, чи будуть телефони боржників (окрім адрес)? Дякую
Відповідь: Ні, телефони боржників не будуть вказані.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-07-003716-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ", Код ЄДРПОУ:43333857
Дата подання: 13 травня 2021 14:51
З метою недопущення обмежень конкуренції та дискримінації учасників, Вимагаємо.
Вельмишановний Замовник (КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ: 03341305) в особі уповноваженої Охрименко Юрія Олександровича! Розмістивши оголошення про публічну закупівлі послуги з назвою, далі дослівно «Код ДК 021:2015 79940000-5 - Послуги колекторських агентств (Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення)», Вами як замовником було порушено вимоги ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтранс», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які не являються комунальними підприємствами, що надають послуги в сфері централізованого водопостачання та водовідведення, але також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги». Процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги централізованого водопостачання та водовідведення. Однак, поточна редакція назви закуповуваної послуги обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників за ознакою діяльності в сфері житлово-комунальних послуг.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, переконливо ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та привести у відповідність до закону всю тендерну документацію та процедуру здійснення даної закупівлі, зокрема змінити назву «Код ДК 021:2015 79940000-5 - Послуги колекторських агентств (Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення)» на «Код ДК 021:2015 79940000-5 - Послуги колекторських агентств (Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги)». В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 14:22
КП «Дніпроводоканал» являється комунальним підприємством, та підпорядковується міській раді. Також робота нашого підприємства регулярно перевіряється з боку контролюючих органів. Робота з колекторськими компаніями для нашого підприємства представляє великі ризики, тому будь-які негативні наслідки, які можуть виникнути в результаті даної роботи, одразу спричинять за собою по-перше, зупинку роботи, по-друге – проблеми для керівництва нашого підприємства. Вищеперераховані Вами підприємства (відповідно до інформації, зазначеної в вимогі), надають послуги по обслуговуванню прибудинкової території та вивозу сміття. Специфіка роботи цих підприємств кардинально відрізняється. Тому, для нас надважливо знайти виконавця, який має відповідний досвід роботи саме з комунальними підприємствами по водопостачанню та водовідведенню. У разі, якщо по даній закупівлі будуть відсутні учасники саме з таким досвідом роботи, то закупівля не відбудеться.

Документи подані скаржником

13 травня 2021 14:51
Scan1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КОЛЕКТОРСЬКА АГЕНЦІЯ" 774 800,00
UAH з ПДВ
305 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ" 884 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА" 884 000,00
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Служба стягнення заборгованості 936 000,00
UAH з ПДВ
936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІАМАНТ" 988 000,00
UAH з ПДВ
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2021 16:01
Електронний підпис
21 травня 2021 16:00
Відомість ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2021 16:00
3.4. Додаток 3 Статут.pdf
21 травня 2021 16:00
3.2. Додаток 3 Згода з %.pdf
21 травня 2021 16:00
3.1. Додаток 3 Додаток 1.pdf

Публічні документи

25 травня 2021 10:51
Електронний підпис
25 травня 2021 10:51
паспорт.PDF
25 травня 2021 10:51
витяг єдиний податок.PDF
25 травня 2021 10:51
МДЛ_Запорiжжя.pdf
25 травня 2021 10:51
Цiнова_пропозицiя.pdf
25 травня 2021 10:51
витяг 24052021.pdf
25 травня 2021 10:51
ОК_Хвойний.pdf
25 травня 2021 10:51
техн_характеристики.pdf
25 травня 2021 10:51
екоспецтранс.pdf
25 травня 2021 10:51
розрахунок_винагороди.pdf
25 травня 2021 10:51
пояснення_по_роботi.pdf
25 травня 2021 10:51
Наказ_директор.PDF
25 травня 2021 10:51
ФЗ 2019.pdf
25 травня 2021 10:51
акти Екоспецтранс.PDF
25 травня 2021 10:51
ФЗ 2020.pdf
25 травня 2021 10:51
Реком. лист Житомир.pdf
25 травня 2021 10:51
домком_суми.pdf
25 травня 2021 10:51
проект_договору.pdf
25 травня 2021 10:51
акти МДЛ Запоріжжя.PDF
25 травня 2021 10:51
Статут.PDF
25 травня 2021 10:51
акти Домком Суми.pdf
25 травня 2021 10:51
Рекоменд.лист Суми.PDF
25 травня 2021 10:51
Гарантiйний_лист.pdf
25 травня 2021 10:51
IПН.PDF
25 травня 2021 10:51
Виписка_EДР.PDF

Публічні документи

26 травня 2021 13:46
Електронний підпис
26 травня 2021 13:40
Фин._отчет_2020.pdf
26 травня 2021 13:40
Фин._отчет_2019.pdf
26 травня 2021 13:40
Опис 1.pdf
26 травня 2021 13:40
Довідка Статистика.pdf
26 травня 2021 13:40
Довiдка_ПУМБ.pdf
26 травня 2021 13:40
Довiдка_Приват2.pdf
26 травня 2021 13:40
Довiдка_Приват1.pdf
26 травня 2021 13:40
Витяг.pdf
26 травня 2021 13:40
Паспорт 3.jpg
26 травня 2021 13:40
Паспорт 2.jpg
26 травня 2021 13:40
Паспорт 1.jpg
26 травня 2021 13:40
Інд. код.pdf
26 травня 2021 13:40
Акты 2018.pdf
26 травня 2021 13:40
Договор Бориспольвод.pdf
26 травня 2021 13:40
Довідка Досвід роботи.pdf
26 травня 2021 13:40
Цiнова_пропозицiя_1.pdf
26 травня 2021 13:40
Технiчнi_умови_1.pdf
26 травня 2021 13:40
Довiдка_про_рух.pdf
26 травня 2021 13:40
Довiдка_про_розрахунок.pdf
26 травня 2021 13:40
Гарантiйний_лист_1.pdf
26 травня 2021 13:40
Статут 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА КОЛЕКТОРСЬКА АГЕНЦІЯ"

ТОВ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ"

ТДВ "ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА"

ТОВ Служба стягнення заборгованості

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІАМАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КОЛЕКТОРСЬКА АГЕНЦІЯ"
#41501722
Відхилено 305 005,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 14:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ"
#43333857
Відхилено 310 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 14:31
ТДВ "ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА"
#20120095
Відхилено 702 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 14:33
ТОВ Служба стягнення заборгованості
#36304183
Переможець 936 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 14:34

Документи

31 травня 2021 14:29
Електронний підпис
31 травня 2021 14:28
Протокол розгляду 1.docx

Документи

31 травня 2021 14:31
Електронний підпис
31 травня 2021 14:30
Протокол розгляду 2.docx

Документи

31 травня 2021 14:33
Електронний підпис
31 травня 2021 14:33
Протокол розгляду 3.docx

Документи

31 травня 2021 14:34
Електронний підпис
31 травня 2021 14:34
Протокол розгляду 4.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Служба стягнення заборгованості
#36304183
936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 14:34
Електронний підпис
31 травня 2021 14:34
Протокол розгляду 4.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:35
ЗВІТ 234.docx укладений
18 січня 2022 10:34
ДУ до дог. 234.pdf укладений
18 січня 2022 10:34
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 13:36
Договір 234 послуги агенств.pdf укладений
16 червня 2021 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2021 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 432 825,96
UAH (в тому числі ПДВ 72 137,66 UAH)
Причини розірвання договору: розірвання за згодою Сторін