Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір (Код за ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
7 106,40 UAH
UA-2021-05-07-002475-b cf80b84d7d994176ab4d6ef995b8d431
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шибеко Євген Вікторович

380442885266 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Шибеко Євген Вікторович
380442885266
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати нормам якості (ДСТУ) і/або іншим чинним на території України документам, які встановлені на цей Товар.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 пачок
Папір А4 "ZOOM" біл.98% 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, Старонаводницька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує Товар ПОстачальнику шляхом переказу коштів на поточний рахунок ПОстачальника протягом десяти банківських днів з моменту отримання Товару згідно належним чином оформлених рахунку-фактури та накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 травня 2021 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія СКС»
#37641813
Переможець 7 106,40
UAH з ПДВ
07 травня 2021 11:37

Документи

07 травня 2021 11:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:37
2475П.pdf укладений
07 травня 2021 11:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 "ZOOM" біл.98% 80г/м2 63 пачок 112,80
UAH з ПДВ