Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт частини будинку культури за адресою вул. Центральна, 3, с. Грозине Коростенського району Житомирської області»
Очікувана вартість
1 163 582,40 UAH
UA-2021-05-07-002445-a 7cfe0dfe5bc54c1ea5b2daec075ebd51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорняк Наталія Володимирівна

(04142) 9-63-68 capital_construction@korosten-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Нагорняк Наталія Володимирівна
(04142) 9-63-68
capital_construction@korosten-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 11:59
Очікувана вартість: 1 163 582,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 817,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт частини будинку культури за адресою вул. Центральна, 3, с. Грозине Коростенського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування. Оплата здійснюється Замовником по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Остаточний розрахунок з Підрядником за виконані роботи проводиться протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 15:43
Оголошення про проведення закупівлі Грозине.docx
07 травня 2021 15:43
Проект договору (Додаток 8).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-07-002445-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 17 червня 2021 19:16
Відсутність КВЕД 43,34
У вибронного переможця вітсутній КВЕД 43,34, "Малярні роботи" ** Якщо Учасник, відповідно до інформації з ЄДР, не займається видом діяльності (відповідно до КВЕД), передбаченої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, Замовник відхиляє його пропозицію.Замовник повинен дискваліфікувати такого учасника згідно тендерної пропозиції, 25 РН12-49-5 Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування 100м2 2,7694

26 РН12-28-5 Фарбування перхлорвiнiловими фарбами по пiдготовленiй поверхнi простих фасадiв за 2 рази з драби 25 РН12-49-5 Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування 100м2 2,7694

26 РН12-28-5 Фарбування перхлорвiнiловими фарбами по пiдготовленiй поверхнi простих фасадiв за 2 рази з драби, без цього кведа неможливо виконувати настурні роботи - 25 РН12-49-5 Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування 100м2 2,7694

26 РН12-28-5 Фарбування перхлорвiнiловими фарбами по пiдготовленiй поверхнi простих фасадiв за 2 рази з драби
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2021 11:34
Відповідно до інформації Класифікатора видів економічної діяльності, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України 11.10.2010 № 457, секція «Будівництво» охоплює загальні та спеціалізовані роботи з будівництва будівель і споруд. Розділ 41 включає загальні та спеціалізовані роботи з будівництва усіх видів будівель. Група 41.2 включає повний спектр послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель як за власний рахунок, так і за винагороду чи на основі контракту. І лише у випадку якщо одиниця виконує тільки спеціалізовану частину будівельних робіт, її діяльність класифікують у розділі 43.
Крім того, клас 41.20 включає: реконструкцію, реставрацію та ремонт.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту, вважаємо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Будхауселіт» правомірним.
Тим паче відповідно до аналогічних договорів, наданих Учасником, він має досвід таких робіт.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-002445-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2375004167
Дата подання: 19 червня 2021 10:03
Відсутність КВЕД
реконструкцію, реставрацію та ремонт житлових будівель....ви забули дописати....житлових будівель, а річ йде про не житлові будівлі. Наведениє у вашій відповіді аргументи стосовно Класу 41,20 и 41,2 аж ніяк не стосується фарбування....це факт....Я думаю що ДАСУ в даному випадку розяснить вам краще
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2021 16:22
Повідомляємо, що Замовником було розглянуто Вашу вимогу номер UA-2021-05-07-002445-a.c1 від 17.06.2021, яка стосується цього ж питання. За результатами розгляду було надано відповідь від 18.06.2021, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 919 229,78
UAH з ПДВ
789 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 986 000,00
UAH з ПДВ
789 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Нагоррембуд 981 383,00
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" 1 070 000,00
UAH з ПДВ
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2021 15:30
Електронний підпис
21 травня 2021 15:29
ЦПД О.В..pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
ЦПД Німчук С.М.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
ЦПД Медина.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
ЦПД Кутишенко.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
ЦПД Білоцький.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Тов. чек МТБ.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Пашинський ОП.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Листт.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Лист погодження .pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Лист відгук.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Лист відгу.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Лист.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Кошторис.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Копия Паспорт.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Календарний графік.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Договірна ціна.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Договір на авто.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
договір.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Диплом Пашинський.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Дип. Кутишенко.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Виписка.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
Аналог договір КНП.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
АКТ-1.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
АКТ №3.pdf.p7s
21 травня 2021 15:29
АКТ №2 .pdf.p7s

Публічні документи

21 травня 2021 13:46
Електронний підпис
21 травня 2021 13:44
проект договору.PDF
21 травня 2021 13:44
15.копія ліцензії.PDF
21 травня 2021 13:44
10.календарний графік.PDF
21 травня 2021 13:44
9.Кошторис с.Грозино.PDF
21 травня 2021 13:44
7.цінова пропозиція.PDF
21 травня 2021 13:44
4.копія паспорту.PDF
21 травня 2021 13:44
4.ІПН Богдан Н.П..pdf
21 травня 2021 13:44
3.копія наказу.PDF
21 травня 2021 13:44
2.Витяг з ПДВ оригінал.PDF
21 травня 2021 13:44
1.ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 21:29
Договір.pdf
21 травня 2021 21:25
Договір.pdf
21 травня 2021 21:17
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2021 21:17
Договір.pdf
21 травня 2021 20:58
Електронний підпис
21 травня 2021 20:57
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2021 20:57
Статут.pdf
21 травня 2021 20:57
План фінансування.pdf
21 травня 2021 20:57
ПАСПОРТ.pdf
21 травня 2021 20:57
Наявність працівників.pdf
21 травня 2021 20:57
Лист згода додаток 1.pdf
21 травня 2021 20:57
Лист гарантія.pdf
21 травня 2021 20:57
Календарний графік.pdf
21 травня 2021 20:57
Договір.pdf
21 травня 2021 20:57
IНДИФIКАЦIЙНИЙ_КОД.pdf
21 травня 2021 20:57
17_ВIДОМIСТ__З_EДР.pdf
21 травня 2021 20:57
16.1_ВИТЯГ.pdf
21 травня 2021 20:57
16_ВИПИСКА_EДР.pdf
21 травня 2021 20:57
14_ЛIЦЕНЗIЯ.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 21:54
Електронний підпис
21 травня 2021 21:53
1.Витяг ЄДР 19.02.21.pdf
21 травня 2021 21:53
3. ISO.pdf
21 травня 2021 21:53
6.витяг ПДВ.pdf
21 травня 2021 21:53
7.Довідки.pdf
21 травня 2021 21:53
9.Накази и штатний 2021.pdf
21 травня 2021 21:53
10.Відгук словечно 2021-1.pdf
21 травня 2021 21:53
14.Кошторис Грозине.pdf
21 травня 2021 21:53
15. Згоди пд працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ПП Нагоррембуд

ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2375004167
Відхилено 789 778,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 17:10
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Рішення скасоване 789 800,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 08:06
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 789 800,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 08:10
ПП Нагоррембуд
#37857523
Відхилено 830 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 10:52
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"
#42772190
Переможець 1 060 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"
#42772190
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:45
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 15:18
Протокол про технічну помилку.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 15:18
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 08:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 17:09
Договір №76.pdf укладений
25 червня 2021 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №76 від 23.06.2021 року, а саме: Пункт 2.2. Договору виключити у зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів у сумі 419 815,00 грн (Чотириста дев’ятнадцять тисяч вісімсот п’ятнадцять гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №76 від 23.06.2021 року, а саме: Пункт 2.2. Договору виключити у зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів у сумі 430 461,00 грн (Чотириста тридцять тисяч чотириста шістдесят одна гривня 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 060 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 176 666,67 UAH)