Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 - 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork Current average repair of the road surface of the site Independence Street in Tyachiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська область обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
БРАТЮК Владислав Петрович +380313433058 miskrada@tyachiv-city.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мийсарош Тіберій Степанович +380679530300 miskrada@tyachiv-city.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | TYACHIVSKA MISKA RADA ZAKARPATSKOYI OBLASTI |
National ID: | 04053766 |
Contact point: |
BRATIUK Vladislav Petrovich +380313433058 miskrada@tyachiv-city.gov.ua |
Additional contacts: |
Мийсарош Тіберій Степанович +380679530300 miskrada@tyachiv-city.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 21 822 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 654660 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше ніж у день укладання Договору Переможець торгів зобов’язаний надати Замовнику забезпечення виконання договору - банківську гарантію, у відповідності із приписами ст. 199 та ст. 200 Господарського Кодексу України. Забезпечення виконання договору не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за банківською гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара, або подання до Банку-гаранта вимоги за банківською гарантією через банк Бенефіціара. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 (три) відсотки від ціни Договору.Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати встановлений строк дії Договору не менше ніж на 30 (тридцять) днів та обов’язково подовжуватись пропорційно періоду подовження строку дії Договору. |
Publication date: | 07 травня 2021 10:18 |
Enquiries until: | 02 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 21 822 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 109 110 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Підрядник гарантує виконання взятих на себе зобов’язань, згідно даного Договору своїм майном. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі робіт на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 15:44 |
Нова ТД_зі змінами від 040621_на_поточ_ремонт_вулицi__Незалежностi_у_м.Тячiв.doc | |
04 червня 2021 15:44 |
Перелік змін до ТД_від 04062021_вул.Незалежності.doc |
04 червня 2021 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 червня 2021 15:44 |
Нова ТД_зі змінами від 040621_на_поточ_ремонт_вулицi__Незалежностi_у_м.Тячiв.doc
|
||||||
04 червня 2021 15:44 |
Перелік змін до ТД_від 04062021_вул.Незалежності.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000017 ● 1a53c0353a064387a43eeb9c3e2df164
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-05-07-001848-c від 07.05.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 14:24:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Поточний середній ремонт дорожнього покриття ділянки вулиці Незалежності у м.Тячів")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-001848-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких причин Вами не відхилено тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), а допущено їх до аукціону, при наявності в пропозиціях наступних невідповідностей:
А) учасниками ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» не надано договірну ціну та локальний кошторис, які повинні містити обґрунтовані розрахунки складових вартості робіт, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації;
Б) учасник ТОВ «ШБУ-77» на вимогу частини першої Додатку 1 до тендерної документації (стосовно наявності обладнання та технічних засобів) не надав документ, який підтверджує право користування ним грунтозмішувальної установки №368 ДС50Б, а договір оренди від 01.10.2019 №01/10-19/1ДС, вказаний учасником у довідці про наявність обладнання та технічних засобів від 03.06.2021 вих.№Т-807 як підтверджуючий право користування даним обладнанням, свідчить про господарські відносини між ТОВ «Синергія Оіл» та ТОВ «Закарпаття Асфальт»;
В) учасник ТОВ «ШБУ-77» не надав скан-копію диплому про закінчення навчального закладу лаборанта Римар Д.О., в той час як відповідно до частини другої Додатку 1 до тендерної документації на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати такий документ.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення 1: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Поточний середній ремонт дорожнього покриття ділянки вулиці Незалежності у м.Тячів"), розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) здійснено на підставі наступних документів: - Кошторисних норм в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року; - ГКД 34.08.601-2003 "Порядок визначення вартості ремонту основного і допоміжного енергетичного обладнання, передавальних пристроїв і споруд" - Розробленої проєктно-кошторисної документації; - СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту», Наказ Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28 грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01. 1.2.Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://tyachiv-city.gov.ua/ (розділ «Про закупівлі»). 2. З яких причин Вами не відхилено тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), а допущено їх до аукціону, при наявності в пропозиціях наступних невідповідностей: Пояснення до пункту А): А) учасниками ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» не надано договірну ціну та локальний кошторис, які повинні містити обґрунтовані розрахунки складових вартості робіт, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації; Дана закупівля проведена за конкурентною процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Ця процедура застосовується у випадку оголошення закупівлі з очікуваною вартістю більше еквіваленту 133 000 євро для товарів та послуг і 5 150 000 євро для робіт відповідно до частини 4 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Невідхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» пояснюється специфікою проведення даної процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Одним із етапів проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (Європейська процедура) є Прекваліфікація учасників. На даному етапі у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій окремі документи не можуть мати місце для розгляду, в тому числі і цінова пропозиція у формі подачі договірної ціни, оскільки вона може розглядатись і піддається огляду після допущення учасників до наступного етапу даної конкурентної процедури - Редукціону: аукціону з пониженням ціни, який відбувається в три раунди. І тільки після допущення до аукціону Замовник міг переконатися про можливість наявності цінової пропозиції. У складі тендерних пропозицій Учасників - ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» наявні гарантійні листи від 03.06.2021 року №Т-804 та вiд 04.06.2021 року № 04/0б-78 відповідно до яких вони і стверджують про виконання своїх зобов’язань відповідно до Технічного завдання (Додаток 3), положень проекту договору (Додаток 5) та за ціною за результатами аукціону (!!!). Пояснення до пункту Б): «Учасник ТОВ «ШБУ-77» на вимогу частини першої Додатку 1 до тендерної документації (стосовно наявності обладнання та технічних засобів) не надав документ, який підтверджує право користування ним грунтозмішувальної установки №368 ДС50Б, а договір оренди від 01.10.2019 №01/10-19/1ДС, вказаний учасником у довідці про наявність обладнання та технічних засобів від 03.06.2021 вих.№Т-807 як підтверджуючий право користування даним обладнанням, свідчить про господарські відносини між ТОВ «Синергія Оіл» та ТОВ «Закарпаття Асфальт»; У складі поданої пропозиції Учасника - ТОВ «ШБУ-77» надано Лист від 03.06.2021 №Т-807 «Наявність обладнання та технічних засобів», в якому під номером 20 міститься інформація про наявність обладнання – Грунторозмішувальної установки №368 ДС 50Б, який на праві користування машин та механізмів відповідно до договору оренди №01/10-19/1 ДС від 01 жовтня 2019 року з ТОВ «Синергія Оіл» належить ТОВ «Закарпаття асфальт», від якої ТОВ «ШБУ-77» отримує послуги даної техніки (установки) для потреб замовника відповідно до договору №18/08-2020/1 про надання послуг від 18 серпня 2020 року. Отже, дана кваліфікаційна вимога наявності обладнання - Грунторозмішувальної установки №368 ДС 50Б підтверджена одночасно двома договорами – на праві користування ТОВ «Закарпаття асфальт» з одночасним наданням останнім послуг обладнання товариству з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77». Пояснення до пункту В): «Учасник ТОВ «ШБУ-77» не надав скан-копію диплому про закінчення навчального закладу лаборанта Римар Д.О., в той час як відповідно до частини другої Додатку 1 до тендерної документації на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати такий документ.» У складі поданої пропозиції Учасника - ТОВ «ШБУ-77» надано лист від 03.06.2021 вих. №Т-818 «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у якій під номером 143 значиться лаборант (послуги лаборанта) Римар Дмитро Олександрович, який діє на основі цивільно-правової угоди (цивільно-правового договору про надання послуг). Слід відмітити, що ТОВ «ШБУ-77» відповідно до договору купівлі-продажу 02/01-20/1К від 26 грудня 2019 року має власну дослідно-вимірювальну лабораторію (свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ISO 10012:2005 додається). Довідкою від 03.06.2021 №Т-911 інформує про наявність (прийнятого на роботу за сумісництвом) спеціаліста, відповідального за діяльність власної вимірювальної лабораторії, а саме начальником лабораторії з контролю виробництва якої є Кос Максим Васильович. Також, листом-пояснення від 03.06.2021 вих.№Т-910 повідомлено, що відповідно до (пп.2.6.2 Інструкції №286) не включаються до облікової кількості штатних працівників працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств, тобто зовнішні сумісники. Листом-пояснення від 03.06.2021 вих.№Т-912 щодо посад теж надано пояснення що відповідно до укладених цивільно-правових угод (договір про надання послуг, цивільно правовий договір про надання послуг) для…інших зазначених у довідці про наявність працівників, призначення на посаду не передбачено. Дані працівники залучено для надання послуг, що за своїм змістом та обсягом повністю відповідає штатним посадам. Аналогічно лаборанта (послуги лаборанта) Римар Дмитра Олександровича, який діє на основі цивільно-правового договору №17/09-2 від 17.09.2020 року про надання послуг залучено для надання відповідних послуг орієнтовною вартістю 12 000,00 грн з ПДВ згідно кожного акту наданих послуг. Відповідно він у довідці про наявність працівників, не обов’язково повинен бути вказаним, оскільки призначення його на посаду не передбачено. Отже, і надавати скан-копію диплому про закінчення навчального закладу у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим. Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет Тячівської міської ради Закарпатської області, в и р і ш и в: 1.Надати пояснення (інформацію, документи) на запит за результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом: ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Поточний середній ремонт дорожнього покриття ділянки вулиці Незалежності у м.Тячів"), дата публікації 25 жовтня 2021 року 15:30, після розгляду висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства, опублікованого 28.10.2021р. 2.Звернутися до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області врахувати обставину своєї офіційної публікації на сайті 25 жовтня 2021 року 15:30 запиту замовнику, розміщеного 13 жовтня 2021 року о 14:24 з інформацією надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему при розгляді інформації та/або документів, що містять аргументовані заперечення до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень при розгляді звітування про виконання, яке технічно надає можливість електронна система закупівель оприлюднити. Щодо висновку:Розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (дата публікації 28 жовтня 2021 року 17:20) за результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом: ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Поточний середній ремонт дорожнього покриття ділянки вулиці Незалежності у м.Тячів"), дата публікації 28 жовтня 2021 року 17:20, тендерний комітет Тячівської міської ради Закарпатської області на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель надає інформації та/або документів з аргументованими запереченнями до висновку та інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, зокрема в розрізі кожного результату окремо: 1.За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону. Дана закупівля проведена за конкурентною процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Ця процедура застосовується у випадку оголошення закупівлі з очікуваною вартістю більше еквіваленту 133 000 євро для товарів та послуг і 5 150 000 євро для робіт відповідно до частини 4 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Одним із етапів проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (Європейська процедура) є ПЕРІОД ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ, коли потенційні учасники можуть поставити запитання замовнику та отримати відповіді, а також подати свої пропозиції. За увесь період подання пропозицій жодного запитання та зауваження до умов проведення закупівлі, в тому числі і з обставин незазначення умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагає надати переможцем відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації від потенційних учасників, Державної аудиторської служби України, громадських організацій контролю не надходило. Також, не було і скарги щодо рішень, дій чи бездіяльності замовника, які подаються протягом 5 днів з дня оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, незазначення умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагає надати переможцем відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації суттєво не вплинуло на загальний результат проведення закупівлі. 2.За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. Дана закупівля проведена за конкурентною процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Ця процедура застосовується у випадку оголошення закупівлі з очікуваною вартістю більше еквіваленту 133 000 євро для товарів та послуг і 5 150 000 євро для робіт відповідно до частини 4 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Невідхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» пояснюється специфікою проведення даної процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Одним із етапів проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (Європейська процедура) є Прекваліфікація учасників. На даному етапі у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Замовник оцінює відповідність пропозицій кваліфікаційним та технічним вимогам щодо предмета закупівлі та завантажує по кожному учаснику протокол рішення з відхиленням або допущенням до аукціону. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Скарги щодо рішень, дій чи бездіяльності замовника подаються протягом 5 днів з дня оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій окремі документи не можуть мати місце для розгляду, в тому числі і цінова пропозиція у формі подачі договірної ціни, оскільки вона може розглядатись і піддається огляду після допущення учасників до наступного етапу даної конкурентної процедури - Редукціону: аукціону з пониженням ціни, який відбувається в три раунди. І тільки після допущення до аукціону Замовник міг переконатися про можливість наявності цінової пропозиції. У складі Учасників - ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» наявні гарантійні листи від 03.06.2021 року №Т-804 та вiд 04.06.2021 року № 04/0б-78 відповідно до яких вони і стверджують про виконання своїх зобов’язань відповідно до Технічного завдання (Додаток 3), положень проекту договору (Додаток 5) та за ціною за результатами аукціону. 3.За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Слід звернути особливу увагу обставину публікації запиту на пояснення за результатами проведення моніторингу і офіційного його оприлюднення на сайті. Зокрема, даний запит замовнику на пояснення від Західного офісу Держаудитслужби (Чернівецька область) розміщений 13 жовтня 2021 року о 14:24 з інформацією надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Але факт публікації даного запиту датований 25 жовтня 2021 року 15:30 Отже, технічно публікувати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення після набуття його офіційної публікації датою 25 жовтня 2021 року уже було неможливим через технічні неможливості самого сайту. Через дану обставину відповідні пояснення (інформацію, документи) на даний запит на пояснення за результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом: ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Поточний середній ремонт дорожнього покриття ділянки вулиці Незалежності у м.Тячів "), датою публікації 25 жовтня 2021 року 15:30 через електронну систему закупівель надаються поточною датою розгляду уже самого висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства, опублікованого 28.10.2021р.
2021-11-25 16:12:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Місцезнаходження: | 90500, Україна, Закарпатська область обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
21 455 000,00
UAH з ПДВ
|
21 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
21 610 000,00
UAH з ПДВ
|
21 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
21 340 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:20
|
Додаток 1 до дог. №185.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:13
|
Додаток 2 до дог. №185.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:13
|
Додаткова уг. 1 1 до дог. №185.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 15:34
|
Додаток №2 до дог. №185.pdf | укладений |
26 липня 2021 15:31
|
Додаток 3 до дог. №185.pdf | укладений |
26 липня 2021 15:31
|
Додаток №1 до дог. №185.pdf | укладений |
26 липня 2021 15:31
|
Договір 185.pdf | укладений |
26 липня 2021 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункти у новій редакції: "3.1. Загальна вартість доручених робіт за цим договором встановлюється згідно з тендерною пропозицією та Договірною ціною (додаток №1) і становить 21 340 000,00 грн. (двадцять один мільйон триста сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Ціна тверда. 3.1.1 Сума коштів передбачених на 2021 рік становить 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 66 666,67 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), а саме: - 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 66 666,67 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок) кошти місцевого бюджету Тячівської міської ради Закарпатської області. 2.На виконання п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору №185 від 26.07.2021 р. виклавши пункти 4.2 та 14.1 у наступній редакції: 4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Початок робіт: відповідно до пункту 2.2 Договору. Закінчення робіт: 31 грудня 2022 року". |
Номер договору про закупівлю: | 185 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |