Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982608 |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87 |
Контактна особа: |
Венгер Людмила Дмитрівна +380435621180 knp_murkur_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 13:41 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 810 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_5 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_4 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_3 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_2 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_1 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 09:30 |
ТД зі змінами.docx | |
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_5.docx | |
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_4.docx | |
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_3.docx | |
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_2.docx | |
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_1.docx | |
07 травня 2021 13:36 |
ТД.docx | |
07 травня 2021 13:36 |
ТД.pdf |
12 травня 2021 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_5 зі змінами.docx
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_4 зі змінами.docx
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_3 зі змінами.docx
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_2 зі змінами.docx
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
Додаток_1 зі змінами.docx
|
|||
12 травня 2021 09:30 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_5.docx
|
|||
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_4.docx
|
|||
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_3.docx
|
|||
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_2.docx
|
|||
07 травня 2021 13:37 |
Додаток_1.docx
|
|||
07 травня 2021 13:36 |
ТД.docx
|
|||
07 травня 2021 13:36 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит.
Так, будуть розглядатися всі пропозиції учасника
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону, 31.05.2021 15:20 - 31.05.2021 15:41, найбільш вигідну ціну запропонував Учасник ПРАТ "ВІННИЦЯОБЛПАЛИВО", пропозиція якого розглядається Замовником першою.
Вважаємо, що пропозиція ПРАТ "ВІННИЦЯОБЛПАЛИВО" не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації (Оголошенні) на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ГЖ (50-100) або еквівалент), і має бути відхилена, з причин, зазначених у вимозі
Оскільки Ваша пропозиція не розглядалася, і не була відхилена, то Вами неправомірно подана вимога, оскільки в Законі зазначається що з вимогою може звернутися саме учасник, пропозиція якого відхилена.
Разом з тим. відповідно до частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення.
Знову ж таки, Ваша вимога не стосувалася надання інформації стосовно пропозиції Переможця, у тому числі стосовно наявності переваг в порівнянні з Вашою Пропозицією.
Щодо накладених підписів та печаток.
Зауважимо, що ні Замовник, ні учасники не можуть самостійно визначати та впевнено заявляти про оригінальність документів наданих учасниками в складі своїх пропозицій (в тому числі документів виробників та інших організацій, підприємств).
Щодо запропонованого вугілля марки ГЖП 50-100 (еквівалент).
Вимога про те, що в складі пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» «ніяких пояснень про використання еквіваленту не надає», не зрозуміла через те,що не зазначено, які саме пояснення мав надати Учасник.
1. Ви зазначаєте, що Учасник, до якого не дійшла черга, щодо розгляду тендерної пропозиції, не має права звертатись до Вас із вимогами і скаргами.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми оскаржуємо Ваші дії стосовно неправомірного визнання Вами переможцем ПрАТ "Вінницяоблпаливо", невідповідність даного учасника вимогам тендерної документації, а не оскаржуємо дії, пов'язані з розглядом нашої пропозиції. Закон нам не забороняє цього робити, і є на те технічні умови, зазначені на майданчику Прозоро. (таке право ми маємо прототягом 10 днів, з моменту визнання будь якого учасника переможцем).
2. Стосовно неможливості Вами визначення у тендерній пропозиції наявності накладених печаток, підписів та малюнків, в нас виникає питання, навіщо ставити у тендерній документації таку вимогу, якщо Ви її не можете виконати і перевірити зі своєї сторони.
Вважаємо, що документ: "Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)» у файлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предме.pdf»" містить ознаки підроблення, і чітко прослідковується наявність накладеної печатки на ньому,
При переведені даного документа з формату PDF у WORD можна відокремити вищезазначену печатку від тексту, що підтверджує не цілісність вихідного документу, а його створення в електронному варіанті шляхом накладення печатки з підписом на текст документу (таким чином можна створити не тільки Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1), а й будь який документ.
Вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення стосовно визнання ПрАТ "Вінницяоблпаливо" переможцем та надати офіційний лист від «ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», про справжність надання «Декларації постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)», які міститься у тендерній пропозиції вищезазначеного учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-08-000058 ● b474c6019ccd441c8c9e322a9def1849
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2021 09:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2021 №359
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.06.2021 №359 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-05-07-001679-a 07.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення у сфері публічних закупівель усунені, а саме - відмінення закупівлі.
2021-06-22 13:59:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.3 Наказу №1082.)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.3 Наказу №1082.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни торгів
2021-06-22 15:12:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
662 500,00
UAH з ПДВ
|
662 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Кобальт Енерджі |
731 750,00
UAH з ПДВ
|
731 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
662 500,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 15:36
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 14:13 |
Кінець періоду оскарження: | 26 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 червня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
15 червня 2021 14:13
|
Електронний підпис |
15 червня 2021 13:31
|
Протокол |