Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони
Очікувана вартість
529 200,00 UAH
UA-2021-05-07-001387-a bdb69a459c7f43558fe4f782ac6bb94e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

04442027049

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: 04442027049
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Рішенням Київської міської ради від 31.01.2019 № 8/6664 (у редакції рішення Київської міської ради від 22.04.2021 № 577/618) (далі – Рішення) було затверджено Порядок проведення заходів на території адміністративного комплексу на вул. Хрещатик, 36 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 4.7 Порядку, під час проведення на об’єктах заходів за участю Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, а також глав іноземних держав, парламентів і урядів, послів, керівників міжнародних міжурядових організацій та іноземних делегацій, які перебувають в Україні з офіційним візитом або відвідують Україну на запрошення органів державної влади, секретаріат Київської міської ради організовує та забезпечує систему заходів, спрямованих на гарантування безпеки та охорони приміщення, де проводяться такі заходи, дотримання громадського порядку із залученням на договірних засадах спеціально уповноважених державних органів, установ, організацій, військових формувань з правоохоронними функціями, співробітники (бійці) яких мають необхідну кваліфікацію, знання та досвід, у тому числі володіють вогнепальною табельною зброєю, засобами захисту та активної оборони, відповідно до вимог законодавства України. На виконання зазначеного Рішення Київська міська рада має намір залучити на договірних засадах за результатами проведення переговорної процедури закупівлі спеціально уповноважені державні органи, установи, організації, військові формування з правоохоронними функціями, співробітники (бійці) яких мають необхідну кваліфікацію, знання та досвід, у тому числі володіють вогнепальною табельною зброєю, засобами захисту та активної оборони, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Київською міською радою були проведені попередні переговори з потенційно можливими учасниками переговорної процедури закупівлі - Управлінням поліції охорони в м. Києві та Національною гвардією України, за результатами яких Військова частина 3030 Національної гвардії України запропонувала найнижчу цінову пропозицію. Слід зазначити, що Національна гвардія України є військовим формуванням з правоохоронними функціями, що входить до системи Міністерства внутрішніх справ України і призначено для виконання завдань із захисту та охорони життя, прав, свобод і законних інтересів громадян, суспільства і держави від кримінальних та інших протиправних посягань, охорони громадського порядку та забезпечення громадської безпеки, а також у взаємодії з правоохоронними органами - із забезпечення державної безпеки і захисту державного кордону, припинення терористичної діяльності, діяльності незаконних воєнізованих або збройних формувань (груп), терористичних організацій, організованих груп та злочинних організацій, мають право застосовувати заходи фізичного впливу, а за виключної необхідності і спеціальні засоби, вогнепальну зброю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 12:41
Оскарження наміру укласти договір: 13 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


послуги з охорони

послуги з охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг по Договору здійснюється Замовником відповідно встановлених тарифів та фактичної кількості наданих Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця до 5 числа місяця, наступного за звітній період в якому надавалися послуги на підставі оформленого Виконавцем рахунку та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

07 травня 2021 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Військова частина 3030 Національної гвардії України
#23313859
Переможець 529 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 12:41

Документи

07 травня 2021 12:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Військова частина 3030 Національної гвардії України
#23313859
529 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 12:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 08:13
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 13:32
Договір 25_05_2021_Додатки 1-8.pdf укладений
26 травня 2021 13:32
Договір 25_05_2021.pdf укладений
26 травня 2021 13:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 серпня 2021 11:47
29 400,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
09 серпня 2021 11:47
29 400,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
09 серпня 2021 11:47
44 100,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
09 вересня 2021 10:09
22 050,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
08 жовтня 2021 10:01
22 050,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
15 листопада 2021 12:19
51 450,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
08 грудня 2021 10:29
51 450,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений
24 грудня 2021 11:52
86 450,00 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA338201720313231001202018047
ВЧ 3030 Національної гвардії України
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 9.3 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 192 850,00 (сто дев’яносто дві тисячі вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ (20%) – 32 141,67 (тридцять дві тисячі сто сорок одну гривню 67 копійок) та викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції, а саме: «3.1. Загальна вартість охоронних послуг на об’єкті Замовника становить – 336 350,00 грн. (триста тридцять шість тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 56 058,33 грн. (п’ятдесят шість тисяч п’ятдесят вісім гривень 33 копійок)». 2. Додаток № 1 до договору № 3-2021 від 25.05.2021 викласти в новій редакції, що додається. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у п’яти примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інші примірники - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до договору № 3-2021 від 25.05.2021 на підставі пункту 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 3-2021 від 25.05.2021. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у п’яти примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інші примірники - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», про те, що сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у Договорі, становить 66 150,00 грн. (шістдесят шість тисяч сто п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 11 025,00 грн. (одинадцять тисяч двадцять п’ять гривень 00 копійок). 2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 01 січня 2022 року до 15 березня 2022 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді, - до повного виконання зобов’язань та проведення розрахунків. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у п’яти примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інші примірники - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода та додаток до неї є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 15 березня 2022
Сума оплати за договором: 66 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 025,00 UAH)