Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж противопожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень (будівля літ.В-4 поверх 2-3, підвальне приміщення) КНП "Пологовий будинок №3" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул.Бочарова, буд. 11
Очікувана вартість
1 487 000,00 UAH
UA-2021-05-07-000907-a ● 8ac744e8baf84abbbb05fe295d7e5d61
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Пологовий будинок №3" ЗМР |
Код ЄДРПОУ: | 19282283 |
Вебсайт: | https://roddom3.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69071, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Бочарова, будинок 11. |
Контактна особа: |
Дворецька Оксана Олегівна +380612805249 7695750-roddom3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 11:10 |
Початок аукціону: | 14 липня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 1 487 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж противопожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень (будівля літ.В-4 поверх 2-3, підвальне приміщення) КНП "Пологовий будинок №3" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул.Бочарова, буд. 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69071, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Бочарова, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | за письмовою заявкою та рахунком Виконавця | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | за підписаними актами виконаних робіт форма КБ-2, КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 15:16 |
Перелік змін до ТД за протоколом ТК _3ЕР-21від 23.06.2021 р..docx | |
24 червня 2021 15:16 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021 - (зі змінами 2).docx | |
18 травня 2021 14:08 |
Перелік змін до ТД від 06.05.2021 р..docx | |
18 травня 2021 14:08 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021 - (зі змінами).docx | |
07 травня 2021 11:06 |
ТД титульний лист.PDF | |
07 травня 2021 11:06 |
специфікація проекта_ сертифікат ГІП_ експертний висновок (1).PDF | |
07 травня 2021 11:06 |
клас наслідків (1).PDF | |
07 травня 2021 11:06 |
робочий проект.PDF | |
07 травня 2021 11:06 |
експертная оценка (3).PDF | |
07 травня 2021 11:06 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021.docx |
05 липня 2021 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 червня 2021 15:16 |
Перелік змін до ТД за протоколом ТК _3ЕР-21від 23.06.2021 р..docx
|
|||||||||
24 червня 2021 15:16 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021 - (зі змінами 2).docx
|
|||||||||
18 травня 2021 14:08 |
Перелік змін до ТД від 06.05.2021 р..docx
|
|||||||||
18 травня 2021 14:08 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021 - (зі змінами).docx
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
ТД титульний лист.PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
специфікація проекта_ сертифікат ГІП_ експертний висновок (1).PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
клас наслідків (1).PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
робочий проект.PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
експертная оценка (3).PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 11:06 |
ТД монтаж системи пож сигналіз 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 12 травня 2021 16:02
Дата відповіді: 14 травня 2021 16:05
Доброго дня. Відповідно до вимог тд: Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь освіти (дипломи), стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками . Ви вимагаєте дипломи на всіх працівників ? Відповідно до Ліцензійних вимог , затверджених Постановою від 23 листопада 2016 р. № 852 - лише керівник робіт повинен мати вищу освіту, та відповідно диплом. Для електромонтерів та налагоджувальників така вимога є дискримінаційна. Вони не повинні мати диплом. ЇХ кваліфікацію посвідчує свідоцтво про отримання кваліфікації електромонтера/налагоджувальника .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації відсутня вимога щодо надання копій диплома саме про вищу освіту.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 11:56
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:12
Просимо роз'яснити, чи будуть вважатись аналогічними договори, предметом яких є "монтаж та пусконалагоджувальні послуги системи пожежної сигналізації", адже за технічними характеристиками та згідно технологічного процесу це одні й ті ж роботи, що відповідають предмету даної закупівлі та підтверджують кваліфікацію та досвід учасника.
Відповідь: Добрий день. Так, ці договори будуть вважатися, як аналогічні.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 12:06
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:15
Просимо роз'яснити, чи будуть вважатись аналогічними договори, предметом яких є "Монтаж і наладка системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу" або "Монтаж пожежної сигналізації приміщення", адже за технічними характеристиками та згідно технологічного процесу це одні й ті ж роботи, що відповідають предмету даної закупівлі та підтверджують кваліфікацію та досвід учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так, ці договори будуть вважатися, як аналогічні.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 12:20
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:42
В тендерній документації, з посиланням на вимоги ПКМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зазначено "...СПЕЦІАЛЬНІСТЬ електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду. Звертаємо Вашу увагу, що норма п.15 ПКМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» НЕ МІСТИТЬ поняття "СПЕЦІАЛЬНІСТЬ" до виконавців робіт (ані до електромонтера, ані до монтажника, ані до налагоджувальника).
Вимагаємо внести зміни та корректно прописати вимоги тендерної документації, які повинні відповідати діючому законодавству України у повній мірі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Загальне питання розглянуто тендерним комітетом з подальшим внесенням змін до тендерної документації.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 12:29
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:22
Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Звертаємо Вашу увагу, що інформація, що міститься у запитуваному документі, є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та Замовником перевіряється самостійно. Практика АМКУ у 100% випадків розглядає дані випадки на користь Скаржника. Просимо не ігнорувати та не спростовувати дане запитання та внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Загальне питання розглянуто тендерним комітетом з подальшим внесенням змін до тендерної документації.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 12:33
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:31
Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати Копію свідоцтва про державну реєстрацію (за наявності) та/або виписку або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
По-перше, дана вимога дублює вимогу п.1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
По-друге, вся інформація, що міститься у запитуваних документах, є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та Замовником перевіряється самостійно. Практика АМКУ у 100% випадків розглядає дані випадки на користь Скаржника. Просимо не ігнорувати та не спростовувати дане запитання та внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції Копії свідоцтва про державну реєстрацію (за наявності) та/або виписку або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Загальне питання розглянуто тендерним комітетом з подальшим внесенням змін до тендерної документації.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 12:55
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:36
Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати Копію (або оригінал) сертифікату на систему управління якістю стосовно електромонтажних робіт систем протипожежного захисту дослідження (відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Просимо роз'яснити, чи не буде приводом для дискваліфікації, якщо учасником в складі тендерної пропозиції буде надано Копію (або оригінал) сертифікату на систему менеджменту якості стосовно електромонтажних робіт (відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), адже якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку ПОЯСНЕННЯ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (КВЕД-2010) (Класифікація видів економічної діяльності. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТА ПОЯСНЕННЯ (КВЕД-2010), затверджених Наказом Держкомстату 23.12.2011 № 396) - КЛАС 43.21 "Електромонтажні роботи" включає монтаж електричних систем в будівлях і спорудах, а саме установлення:
електропроводки та електроарматури;
телекомунікаційної проводки;
комп'ютерних систем і телевізійних кабелів, у т.ч. оптоволоконних кабелів;
супутникових антен;
систем освітлення;
Протипожежної Сигналізації;
охоронної сигналізації;
вуличного освітлення та електричного сигнального устатковання;
освітлення злітно-посадкових смуг;
електричних колекторів сонячної енергії;
з'єднання електричного устатковання та побутових приладів, у т.ч. плінтусних обігрівачів;
монтаж лічильників електроенергії.
Даний клас з електромонтажних робіт НЕ ВКЛЮЧАЄ "систем протипожежного захисту дослідження". Такі поняття, як зазначає Замовник в тендерній документації, відсутні.
Просимо розглянути дане питання та внести зміни до тендерної документації, вимоги якої відповідатимуть чинному законодавству України та не обмежуватимуть право на участь інших учасників, окрім тих, які мають такі документи, які передбачені тендерною документацією та не відповідають законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Загальне питання розглянуто тендерним комітетом з подальшим внесенням змін до тендерної документації.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 13:06
Дата відповіді: 18 травня 2021 12:34
В тендерній документації Замовник зазначає "Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КВАЛІФІКОВАНОГО електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)". Далі по тексту Замовник зазначає "Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо".
По-перше, просимо корректно прописати вимогу щодо завірення електронним підписом як пропозиції, так і документів, що входять до її складу (у випадку, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа).
По-друге, норми чинного законодавства України не містять поняття електронний цифровий підпис (ЕЦП). Є поняття удосконалений цифровий підпис (УЦП) та кваліфікований електронний підпис (КЕП). Чинним законодавством України дозволяється використання як удосконаленого цифрового підпису (УЦП), так і кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003р. (далі – Закон № 851-IV) електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст.6 Закону № 851-IV Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до ч.12 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017р. (далі – Закон № 2155-VIII) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Засіб електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які використовуються для створення та/або перевірки електронного підпису (ч.15 ст.1 Закону № 2155-VIII). Засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону (ч.17 ст.1 Закону № 2155-VIII). Засіб удосконаленого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення удосконаленого електронного підпису, та/або перевірки удосконаленого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа удосконаленого електронного підпису (ч.18 ст.1 Закону № 2155-VIII). Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (ч.23 ст.1 Закону № 2155-VIII).
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомляє щодо можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Просимо врахувати норми чинного законодавства України та відповідні роз'яснення з цих питань та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Загальне питання розглянуто тендерним комітетом з подальшим внесенням змін до тендерної документації.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 13:09
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:35
Просимо роз'яснити, чи достатньо в складі тендерної документації з кошторисного розрахунку надати лише Договірну ціну чи можливо необхідно надати й інші розрахунки (наприклад, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, дефектний акт тощо).
Відповідь: Невід’ємною частиною пропозиції учасника закупівлі є Договірна ціна та кошторисна документація, які повинні бути розраховані з урахуванням вимог ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 та у відповідності до відомості обсягів робіт, наведеної у Додатку "4" тендерної документації.
Кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.5.4, або в програмному комплексі рекомендованому Держбудом України та погодженому Мінрегіонбудом України від 20.01.2015 в наступному складі:
пояснювальна записка;
договірна ціна;
локальний кошторис;
відомість ресурсів;
загальновиробничі витрати;
розрахунок коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва (у разі їх включення до договірної ціни);
розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Кошторисна документація завантажується в електронному вигляді у форматі .doc або .xls, або .xlsx, або .pdf та додатково у вигляді інформаційного блоку даних у форматі *.imd або в іншому інформаційному блоці, сумісному з АВК-5
Кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.5.4, або в програмному комплексі рекомендованому Держбудом України та погодженому Мінрегіонбудом України від 20.01.2015 в наступному складі:
пояснювальна записка;
договірна ціна;
локальний кошторис;
відомість ресурсів;
загальновиробничі витрати;
розрахунок коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва (у разі їх включення до договірної ціни);
розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Кошторисна документація завантажується в електронному вигляді у форматі .doc або .xls, або .xlsx, або .pdf та додатково у вигляді інформаційного блоку даних у форматі *.imd або в іншому інформаційному блоці, сумісному з АВК-5
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 13:28
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:03
З метою правильного розуміння умов тендерної документації та з метою уникнення безпідставної дискваліфікації просимо роз'яснити, що мається на увазі під поняттям "наявність адміністративного приміщення", адже у власності або в оренді (суборенді) у суб'єктів господарювання "наявні нежитлові приміщення", які можуть деталізуватись на приміщення, офіси, кабінети, склади, бази тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно вимог п. 2 ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення адміністративне приміщення - приміщення (офіс) та/або будівля (споруда), що належать суб’єкту господарювання на правах власності або оренди, в яких розташовується у разі утворення його орган управління, та мають поштову адресу.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 13:29
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:10
Просимо роз'яснити чи не буде приводом для дискваліфікації у випадку, якщо учасник підтвердить "наявність нежитлового приміщення"?
Відповідь: згідно вимог п. 2 ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення адміністративне приміщення - приміщення (офіс) та/або будівля (споруда), що належать суб’єкту господарювання на правах власності або оренди, в яких розташовується у разі утворення його орган управління, та мають поштову адресу.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 13 травня 2021 13:32
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:07
Звертаємо увагу Замовника, що п.16 ПКМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» не містять вимог щодо наявності АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИМІЩЕННЯ на правах власності або оренди (підтверджується відповідно завіреною в установленому порядку випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди або договором суборенди). З метою дотримання норм чинного законодавства України, в т.ч. вимог ПКМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», просимо видалити дану вимогу з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно вимог п. 2 ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення адміністративне приміщення - приміщення (офіс) та/або будівля (споруда), що належать суб’єкту господарювання на правах власності або оренди, в яких розташовується у разі утворення його орган управління, та мають поштову адресу.
Дискримінація
Дата подання: 13 травня 2021 16:44
Дата відповіді: 14 травня 2021 16:08
Добрий день. Вимога:Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь освіти (дипломи), стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів, довідки щодо присвоєння або підтвердження відповідного кваліфікаційного розряду).Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації відсутня вимога щодо надання копій диплома саме про вищу освіту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-000907-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИЗАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:20493909
Дата подання: 27 липня 2021 16:08
ВИМОГА
Щодо порушення законодавства
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2021 15:48
Після розгляду мотивувальної частині вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИЗАЦІЯ" та додаткового детального розгляду документів наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНО – ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ», членами тендерного комітету запропоновано відмінити рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Монтаж протипожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень (будівля літ.В-4 поверх 2-3, підвальне приміщення) КНП «Пологовий будинок №3» ЗМР за адресою : м. Запоріжжя, вул. Бочарова, будинок 11» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45310000-3 «Електромонтажні роботи» № UA-2021-05-07-000-07-a ТОВ «ПОЖЕЖНО – ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-07-000907-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:40899998
Дата подання: 21 травня 2021 18:18
Дата подання: 21 травня 2021 18:18
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Суть Скарги у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 21:18
рішення від 26.05.2021 № 11622 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 21:18
інформація про перенесення розгляду скарги від 03.06.2021 № 10271.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 10:03
Про надання інформації від 16.06.2021 №11459.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 11:42
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.06.2021 № 11488.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 10:09
інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2021 № 13867.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 17:09
рішення від 18.06.2021 № 13867.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зі скаргою згодні, рішення виконане, внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2021 15:52
Номер скарги: UA-2021-05-07-000907-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Скарга
Вих.№01/03 від 27.07.2021
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез»
ЄДРПОУ: 39299695
Адреса: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район,
м. Вишневе. Вул. Чорновола 1А
тел. 095-360-07-07
Email: ukrtechnobez@ukr.net
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Пологовий
Будинок №3» Запорізької міської ради
ЄДРПОУ: 19282283
Адреса: 69071, Україна, м. Запоріжжя, вул. Бочарова, 11
Тел. (061) 280-52-49
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-000907-а
Скарга
Щодо Протоколу №4ЕР/21 засідання тендерного комітету КНП «Пологовий будинок №3» ЗМР по процедурі відкритих торгів щодо розгляду тендерних пропозицій претендентів та визначення переможця за результатами проведення аукціону від 14.07.2021 року
Комунальне некомерційне підприємство «Пологовий будинок №3» Запорізької міської ради оприлюднив закупівлю UA-2021-05-07-000907-а, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Монтаж протипожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень (будівля літ.В-4 поверх 2-3, підвальне приміщення) КНП "Пологовий будинок №3" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Бочарова, буд. 11»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (надалі – Суб’єкт оскарження), виявив бажання взяти участь в даному тендері, та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД), та діючого законодавства і встановлений Замовником термін, подав тендерну пропозицію.
14 липня 2021 року відбувся електронний аукціон.
Протоколом №4ЕР/21 засідання тендерного комітету КНП «Пологовий будинок №3» ЗМР від 17.07.2021 р., було визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» щодо закупівлі «Монтаж протипожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень (будівля літ.В-4 поверх 2-3, підвальне приміщення) КНП "Пологовий будинок №3" ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Бочарова, буд. 11» Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-000907-a.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ", є неправомірними та такими що порушують його законні права та інтереси чим грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав наведених нижче.
Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1.1 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
– договірна ціна в форматі документа Microsoft Word, що визначена згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, та загальна сума якої повністю відповідає наданій Учасником тендерній пропозиції відповідно до Додатку №1 цієї тендерної документації»
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023» роки на кінець 2021 року задекларований Урядом показник інфляції становить 7,3%, а середньорічний показник інфляції у 2021 році прогнозується на рівні 8,1% .
Відповідно до пункту 6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
Також додаємо, що на підставі пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, вимога про включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами носить обов'язковий, характер, а не право учасника включати чи не включати дані витрати до складу розрахунку договірної ціни.
У складі Пропозиції Переможця міститься, договірна ціна (Файл «Кошторис.rar», в якій міститься договірна ціна де зазначено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами: "-"
Враховуючи наведене, ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" до складу договірної ціни не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ " ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ " не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція ТОВ "ПОЖЕЖЕНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" підлягає відхиленню відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Те Що Дана невiдповіднiсть являється підставою вiдхилення мiститься в рішеннях Постiйно дiючої адмiнiстративноi колегiї Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферi пyблiчних закупiвель.
1. Рішення №16700-р/пк-пз вiд 04.09.2020.
2. Рішення № 22683-р/пк-пз від 08.12.2020
3. Рішення № 931-р/пк-пз від 19.01.2021
4. Рішення №1041-р/пк-пз від 21.01.2021
5. Рішення №4903-р/пк-пз від 12.03.2021
6. Рішення №5506-р/пк-пз від 19.03.2021
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення що прийняте Протоколом №4ЕР/21 засідання тендерного комітету КНП «Пологовий будинок №3» ЗМР по процедурі відкритих торгів щодо розгляду тендерних пропозицій претендентів та визначення переможця за результатами проведення аукціону від 14.07.2021 року (дата видачі Протоколу 19.07.2021 р.)
Директор ТОВ «Укртехнобез » Р.О. Харченко
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
878 000,00
UAH з ПДВ
|
724 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
863 801,70
UAH з ПДВ
|
749 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
939 217,60
UAH з ПДВ
|
749 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" |
991 571,48
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 013 486,08
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ" |
1 202 134,13
UAH з ПДВ
|
939 216,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦАВТОМАТИЗАЦІЯ" |
1 263 828,00
UAH з ПДВ
|
1 012 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Рішення скасоване |
724 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 15:48
|
|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Переможець |
724 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:55
|
доп угода ТОВ Пожежно-Техногенний Аудит закриття.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 11:13
|
договір на закуп послуг.PDF | зміни до договору |
19 серпня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни послуг з урахуванням фактичного обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 79/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |