Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
619 500,00 UAH
UA-2021-05-07-000534-c ● 47d781618d284a2e85397e891b913672
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03296202 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 72 |
Контактна особа: |
Нінель Гончарова +380986326288 tender.dcrb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 619 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 097,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17500 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49108, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3150 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49108, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 16:51 |
Перелік змін до тендерної документації.rtf | |
12 травня 2021 16:51 |
ТЕНДЕРНА ДКУМЕНТАЦІЯ (із змінами).docx |
12 травня 2021 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2021 16:51 |
Перелік змін до тендерної документації.rtf
|
|||
12 травня 2021 16:51 |
ТЕНДЕРНА ДКУМЕНТАЦІЯ (із змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2021 11:02
Дата відповіді: 12 травня 2021 15:54
Доброго дня! Відповідно до п.3 Додатку 3 до Тендерної документації, передбачена вимога про те, що для підтвердження інформації зазначеної в довідці щодо наявності АЗС учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: - копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них. А згідно Додатку 4 до Тендерної документації - учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на його власних, орендованих або залучених стаціонарних АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні. Отже, відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Замовником передбачується можливість участі Учасника не тільки з власними, але й з орендованими та залученими стаціонарними АЗС. Про те, у п.3 Додатку 3 до Тендерної документації наявна дискримінаційна вимога про надання копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на АЗС. Учасник, який використовує орендовані або залученні АЗС, не може надати копії документів про право власності. Просимо змінити вимогу п.3 Додатку 3 до Тендерної документації шляхом доповнення - копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) або копії договорів оренди на них чи інших договір, на підтвердження можливості отримання Товару за талонами (та/або скретч-картами) на залучених стаціонарних АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку3 п.3 до Тендерної документації
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них, або копії договорів оренди /суборенди, копії партнерських договорів з власником АЗС, на підтвердження можливості заправки за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на залучених стаціонарних АЗС.
В Додатку 4 до Документації: Загальні відомості до предмету закупівлі:
-учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару на його власних, орендованих-субарендованих або партнерських АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні.
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них, або копії договорів оренди /суборенди, копії партнерських договорів з власником АЗС, на підтвердження можливості заправки за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на залучених стаціонарних АЗС.
В Додатку 4 до Документації: Загальні відомості до предмету закупівлі:
-учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару на його власних, орендованих-субарендованих або партнерських АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-000534-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 12 травня 2021 11:03
щодо вимог тендерної документації
Доброго дня! Відповідно до п.3 Додатку 3 до Тендерної документації, передбачена вимога про те, що для підтвердження інформації зазначеної в довідці щодо наявності АЗС учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: - копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них. А згідно Додатку 4 до Тендерної документації - учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на його власних, орендованих або залучених стаціонарних АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні. Отже, відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Замовником передбачується можливість участі Учасника не тільки з власними, але й з орендованими та залученими стаціонарними АЗС. Про те, у п.3 Додатку 3 до Тендерної документації наявна дискримінаційна вимога про надання копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на АЗС. Учасник, який використовує орендовані або залученні АЗС, не може надати копії документів про право власності. Просимо змінити вимогу п.3 Додатку 3 до Тендерної документації шляхом доповнення - копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) або копії договорів оренди на них чи інших договір, на підтвердження можливості отримання Товару за талонами (та/або скретч-картами) на залучених стаціонарних АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2021 16:03
В Додатку3 п.3 до Тендерної документації
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них, або копії договорів оренди /суборенди, копії партнерських договорів з власником АЗС, на підтвердження можливості заправки за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на залучених стаціонарних АЗС.
В Додатку 4 до Документації: Загальні відомості до предмету закупівлі:
-учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару на його власних, орендованих-субарендованих або партнерських АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні.
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
копії документів про право власності (витяг, свідоцтво, тощо) на них, або копії договорів оренди /суборенди, копії партнерських договорів з власником АЗС, на підтвердження можливості заправки за талонами (та/або скретч-картами) Учасника на залучених стаціонарних АЗС.
В Додатку 4 до Документації: Загальні відомості до предмету закупівлі:
-учасник зобов’язаний забезпечити можливість отримання Товару на його власних, орендованих-субарендованих або партнерських АЗС, розташованих на автомобільних дорогах в межах міста Дніпро та по Україні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" |
544 075,00
UAH з ПДВ
|
526 574,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
557 550,00
UAH з ПДВ
|
526 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Переможець |
526 574,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 12:24
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 08:30
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 14:01
|
645 від 15.06.2021р..pdf | укладений |
16 червня 2021 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ст. 41 закону України "№Про публічні закупівлі", пункту3.4.2 договору та Висновку Дніпропетровської торгово-промислової палати за результатами цінового моніторингу №147/3 (додається), сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору (підвишення ціни на Бензин А-92 та дизельне паливо на 10%) |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 3.4.2 Договору та Висновку Дніпропетровської торгово-промислової палати за результатами цінового монітлорнгу №237/1, сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору №645 від 15.06.2021, а саме: "Загальна сума Договору становить 526539,31грн, в т.ч. ПДВ 756,55грн. |
Номер договору про закупівлю: | 645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |