Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт алей у парку культури та відпочинку "Ювілейний" м. Краматорськ, Донецької області. ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь.
Current average repair of alleys in the park of culture and recreation "Yuvileiny" the city of Kramatorsk, Donetsk region. DK 021: 2015 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways, leveling surfaces.
Current average repair of alleys in the park of culture and recreation "Yuvileiny" the city of Kramatorsk, Donetsk region. DK 021: 2015 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways, leveling surfaces.
Очікувана вартість
13 320 120,00 UAH
UA-2021-05-06-008914-c ● 7cc4f729e47d4c1d9b718f9b02fc8f91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Ярослав Сердюк +380509692620 yasork5@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Михаило Петренко +380952185421 yasork5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | UPRAVLINNYA ZHYTLOVO-KOMUNALNOGO GOSPODARSTVA KRAMATORSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44214498 |
Contact point: |
Yaroslav Serdyuk +380509692620 yasork5@ukr.net |
Additional contacts: |
Михаило Петренко +380952185421 yasork5@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 13 320 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 травня 2021 16:31 |
Enquiries until: | 27 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 13 320 120 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 67 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками , викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, він повинен бути перекладений українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
During the procurement procedures, all documents prepared by the participants are presented in Ukrainian. If a tender proposal is submitted in a document drawn up in a language other than that provided for in this paragraph, it must be translated into Ukrainian. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13764 метри квадратні
Поточний середній ремонт алей у парку культури та відпочинку "Ювілейний" м. Краматорськ, Донецької
області.
області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Парк культури та відпочинку "Ювілейний"
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of alleys in the park of culture and recreation "Yuvileiny" the city of Kramatorsk, Donetsk region.
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 20 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. Підрядник зобов’язується використати і звітувати (с додаванням усіх необхідних документів) за отриманні кошти строком не більше 30 календарних днів. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в та КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 16:10 |
Тендерна документація_ремонт алей парк Ювілейний (27.05.2021).docx | |
27 травня 2021 16:10 |
Зміни до Тендерної документації_27.05.2021.docx |
27 травня 2021 16:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2021 16:10 |
Тендерна документація_ремонт алей парк Ювілейний (27.05.2021).docx
|
|||
27 травня 2021 16:10 |
Зміни до Тендерної документації_27.05.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 травня 2021 12:56
Дата відповіді: 11 травня 2021 15:28
Щановний замовник! Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати копії аналогічних договорів, укладених та виконаних за останні 2 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 2 договорів) та копії документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних робіт (наданих послуг)» щодо виконаних робіт (послуг) за предметом цієї закупівлі.
Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки задовольнити вказану вимогу може лише обмежене коло учасників. Серед принципів здійснення публічних закупівель, що розміщені в ст.5. ЗУ «Про публічні закупівлі», законодавець називає добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Відповідно до п.2 ст.4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Вимагаючи від потенційних учасників надання копії аналогічних договорів, укладених та виконаних за останні 2 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 2 договорів), Замовник цим самим штучно обмежив участь у процедурі закупівель суб’єктам малого підприємництва, чим звів до мінімуму участь вказаних суб’єктів господарювання у процедурі закупівель.
Крім того, згідно практики АКМУ при розгляді Скарг, що стосуються тендерної документації стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників, обмеження щодо надання аналогічних договорів у довідці виконання робіт визначених конкретними роками є дискримінаційною умовою та не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації щодо років укладення договорів та необхідну кількість аналогічних договорів, та ще раз наголошуємо, що вимога щодо надання більш ніж одного договору згідно практики АКМУ є дискримінаційною. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника є законні підстави, для підтвердження досвіду виконання робіт, вимагати наявність виконання у учасника більше одного аналогічного договору.
Також, вимога тендерної документації, щодо копії аналогічних договорів, укладених та виконаних за останні 2 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 2 договорів), не є дискримінаційною, прикладом чого є велика кількість виконаних закупівел в системі державних закупівель PROZORRO з подібними вимогами до учасників.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника є законні підстави, для підтвердження досвіду виконання робіт, вимагати наявність виконання у учасника більше одного аналогічного договору.
Також, вимога тендерної документації, щодо копії аналогічних договорів, укладених та виконаних за останні 2 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 2 договорів), не є дискримінаційною, прикладом чого є велика кількість виконаних закупівел в системі державних закупівель PROZORRO з подібними вимогами до учасників.
Аналогічні договори
Дата подання: 07 травня 2021 13:53
Дата відповіді: 11 травня 2021 13:17
Добрий день. Додатком 2 тендерної документації визначено, що: Аналогічним договором в цій тендерній документації вважаються договір на виконання поточного та/або капітального ремонту автодоріг (вулиць, тротуарів, асфальтового покриття тощо). Чи буде договір на будівництво дороги вважатися аналогічним договором?
Відповідь: Аналогічним вважатиметься договір на виконання поточного та/або капітального ремонту автодоріг (вулиць, тротуарів, асфальтового покриття тощо), як зазначено у тендерній документації.
Договірна ціна
Дата подання: 17 травня 2021 14:14
Дата відповіді: 21 травня 2021 13:58
Доброго дня! Шановний тендерний комітет, надайте, будь ласка, пояснення: чи всі учасники повинні завантажити до кінцевого строку подання пропозицій до ситеми Prozorro свої кошторисні розрахунки, чи кошторисні розрахунки надаються лише по закінченню аукціону учасником, пропозицiя якого за результатом оцiнки визначена найбiльш економiчно вигiдною?
Відповідь: Доброго дня. Так, всі документи відповідно до тендерної документації повинні бути завантажені до кінцевого строку подання пропозицій, в тому числі і кошторисні розрахунки.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2021 09:49
Дата відповіді: 21 травня 2021 14:02
Добрий день! Згідно Розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (сторінка 5) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. В цьому же розділі (сторінка 8) прописано, що у разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів.…Як саме повинен завантажувати учасник документи на майданчик: кожен документ окремим файлом чи файлами об’єднаних документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ви можете завантажити кожен документ окремим файлом документи, або файлом об'єднаних документів, але в такому випадку кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів.
Технічне завдання
Дата подання: 21 травня 2021 14:22
Дата відповіді: 26 травня 2021 10:35
Доброго дня. У складі тендерної документаці, технічне завданнія (Додатка 1 до Тендерної документації) зазначені марки машин та механізмів, без визначення еквівалент « або аналог», для виконання робіт можливе застосування ряду інших механізмів та машин. Приклад: асфальтоукладач Vogele Super 1900-3,автогудронатор Impianti Gutherm SPE 60 на базі автомобіля Ford Cargo 1826LRS та інші. Просимо внести зміни до технічного завдання та зазначити наступне: учасник для виконання робіт може застосовувати еквівалентні або аналогічні машини і механізми, або зазначити це у технічному завданні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Будуть внесені зміни до тендерної документації, зазначены вимоги будуть переглянуті.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 червня 2021
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
13 320 120,00
UAH з ПДВ
|
13 253 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
13 320 020,00
UAH з ПДВ
|
13 320 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
13 253 120,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 10:19
|
Додаткова угода 8 від 24.11.2021.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:34
|
Додаткова угода 7 від 08.11.2021 до договору №02-21.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 16:25
|
Додаткова угода 6 від 30.09.2021 до договору №02-21.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:06
|
Додаткова угода 5 від 30.09.2021 договір 02-21.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 17:01
|
Додаткова угода №4до договору №02-21.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:59
|
Додаткова угода №3 до договору №02-21 від 20.08.2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 15:45
|
Додаткова угода №2 до договору №02-21.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 16:37
|
Додаткова угода №1 до договору №02-21.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 17:36
|
Договір № 02-21 від 29.06.2021.pdf | укладений |
29 червня 2021 17:30
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 липня 2021 14:37
|
3 975 936,00 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA043225400000026002101021236 ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
Оплачений |
10 серпня 2021 09:43
|
1 839 170,71 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA043225400000026002101021236 ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
Оплачений |
06 жовтня 2021 10:03
|
5 917 961,20 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA393223130000026007000048459 ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
Оплачений |
18 листопада 2021 09:48
|
195 707,10 UAH | UA038201720344250010000127896 УЖКГ КМР |
UA393223130000026007000048459 ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у додаток №3 Календарний графік до договору |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 20 "Місцезнаходження та реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1. |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1. |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1. договору та у Додаток №2 до договору- Договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |