Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка за адресою: вул. Добровольського, буд. 27, м.Горішні Плавні, Полтавська область
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2021-05-06-008725-c ● 74a39010d2f34868a57ba9b6d35813db
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23279996 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вул. ДОБРОВОЛЬСЬКОГО, 27 |
Контактна особа: |
Ганна Бутенко +380965679306 annushechka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 2350,00 (дві тисячі триста п’ятдесят) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2350 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник під час укладання договору за результатами проведення спрощеної закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю (у строк, що не перевищує 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (гарантійний лист банка) з обслуговуючого банку (оригінал та копія завірена печаткою банка). Строк дії: протягом строку дії договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення. Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка за адресою: вул. Добровольського, буд. 27, м.Горішні Плавні, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Добровольського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 16:21 |
Кап. ремонт приміщень_Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-008725-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012", Код ЄДРПОУ:37801994
Дата подання: 21 травня 2021 15:01
ЗААНГАЖОВАНІСТЬ, ДИСКРИМІНАЦІЯ, КВАЛІФІКАЦІЯ БЕЗ ДОКУМЕНТІВ, ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 17:09
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої Вимоги повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення, а саме п.12 ч.8 Оголошення передбачено, надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів; Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язаний оглянути об’єкт замовника в період подання пропозицій в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівником який виконав обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Вами, як Учасником, процедури закупівлі в складі пропозиції надано АКТ № 1 обстеження, який містить підпис інженера з технагляду, а саме О.О. Данчук (Олексій Олександрович Данчук) та в якому вами було зазначено, що відповідний огляд проводився за присутності представника Замовника Т.В. Жук. Слід зауважити, що так званий «представник Замовника» не працює в ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, та немає ніяких трудових правовідносин з Замовником закупівлі, а отже ніяким чином не може бути його представником.
Виходячи з цього, Вами, як Учасником закупівлі, в складі пропозиції не було подано Акту обстеження об’єкту, який підписаний посадовою особою Учасника та Замовника, отже Ваша пропозиція була правомірно відхилена у зв’язку з невідповідністю умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо невідповідності умовам оголошення пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повідомляємо наступне:
1. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано Фінансова звітність малого підприємства, а отже Учасником було підтверджено свою відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано файл «кошторис.pdf», в якому на сторінці № 2, надано договірну ціну, де зазначено вартість Загальновиробничих витрат, а саме Розрахунок № 4 та Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажної організації, а саме Розрахунок № 10. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 4 зазначено, що розрахунок адміністративних витрат = 0. Для підприємств на єдиному податку, а сторінка № 24 містить розгорнутий розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1.
Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повністю відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення, а саме п.12 ч.8 Оголошення передбачено, надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів; Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язаний оглянути об’єкт замовника в період подання пропозицій в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівником який виконав обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Вами, як Учасником, процедури закупівлі в складі пропозиції надано АКТ № 1 обстеження, який містить підпис інженера з технагляду, а саме О.О. Данчук (Олексій Олександрович Данчук) та в якому вами було зазначено, що відповідний огляд проводився за присутності представника Замовника Т.В. Жук. Слід зауважити, що так званий «представник Замовника» не працює в ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, та немає ніяких трудових правовідносин з Замовником закупівлі, а отже ніяким чином не може бути його представником.
Виходячи з цього, Вами, як Учасником закупівлі, в складі пропозиції не було подано Акту обстеження об’єкту, який підписаний посадовою особою Учасника та Замовника, отже Ваша пропозиція була правомірно відхилена у зв’язку з невідповідністю умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо невідповідності умовам оголошення пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повідомляємо наступне:
1. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано Фінансова звітність малого підприємства, а отже Учасником було підтверджено свою відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано файл «кошторис.pdf», в якому на сторінці № 2, надано договірну ціну, де зазначено вартість Загальновиробничих витрат, а саме Розрахунок № 4 та Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажної організації, а саме Розрахунок № 10. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 4 зазначено, що розрахунок адміністративних витрат = 0. Для підприємств на єдиному податку, а сторінка № 24 містить розгорнутий розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1.
Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повністю відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012" |
441 498,00
UAH з ПДВ
|
436 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛЕР" |
462 424,46
UAH з ПДВ
|
439 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012" #37801994 |
Відхилено |
436 780,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 14:26
|
ПП "ЛЕР" #30566227 |
Переможець |
439 050,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:19
|
50д.у.№3.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 10:47
|
ДУ №2 дог.50.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 10:45
|
ДУ №2 дог. 50.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 10:25
|
Додаток календ. план.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:44
|
ДУ №1 ЛЕР.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 14:38
|
Договір-2.pdf | укладений |
07 червня 2021 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у додаток №5 договору "Календарний графік робіт" та у п.2 розділу "Строки виконання робіт" - строк виконання робіт складає 2,5 повних місяців з моменту підписання договору. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у додаток №5 договору "Календарний графік робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 1 розділу «Договірна ціна» |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |