Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка за адресою: вул. Добровольського, буд. 27, м.Горішні Плавні, Полтавська область
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2021-05-06-008725-c 74a39010d2f34868a57ba9b6d35813db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Бутенко

+380965679306 annushechka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23279996
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вул. ДОБРОВОЛЬСЬКОГО, 27
Контактна особа: Ганна Бутенко
+380965679306
annushechka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2021 12:33
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 2350,00 (дві тисячі триста п’ятдесят) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2350 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник під час укладання договору за результатами проведення спрощеної закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю (у строк, що не перевищує 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (гарантійний лист банка) з обслуговуючого банку (оригінал та копія завірена печаткою банка). Строк дії: протягом строку дії договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення. Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім. В.О.Нижниченка за адресою: вул. Добровольського, буд. 27, м.Горішні Плавні, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Добровольського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: Місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 2350,00 (дві тисячі триста п’ятдесят) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції.

Сума забезпечення: 2350 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Більш детально в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник під час укладання договору за результатами проведення спрощеної закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю (у строк, що не перевищує 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (гарантійний лист банка) з обслуговуючого банку (оригінал та копія завірена печаткою банка). Строк дії: протягом строку дії договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гаратнія
Вимоги до документу: Більш детально в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
06 травня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 16:21
Кап. ремонт приміщень_Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-06-008725-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012", Код ЄДРПОУ:37801994
Дата подання: 21 травня 2021 15:01
ЗААНГАЖОВАНІСТЬ, ДИСКРИМІНАЦІЯ, КВАЛІФІКАЦІЯ БЕЗ ДОКУМЕНТІВ, ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 17:09
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої Вимоги повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення, а саме п.12 ч.8 Оголошення передбачено, надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів; Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію та кваліфікаційний сертифікат зобов’язаний оглянути об’єкт замовника в період подання пропозицій в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівником який виконав обстеження, посадовою особою учасника та замовником.
Вами, як Учасником, процедури закупівлі в складі пропозиції надано АКТ № 1 обстеження, який містить підпис інженера з технагляду, а саме О.О. Данчук (Олексій Олександрович Данчук) та в якому вами було зазначено, що відповідний огляд проводився за присутності представника Замовника Т.В. Жук. Слід зауважити, що так званий «представник Замовника» не працює в ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, та немає ніяких трудових правовідносин з Замовником закупівлі, а отже ніяким чином не може бути його представником.
Виходячи з цього, Вами, як Учасником закупівлі, в складі пропозиції не було подано Акту обстеження об’єкту, який підписаний посадовою особою Учасника та Замовника, отже Ваша пропозиція була правомірно відхилена у зв’язку з невідповідністю умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо невідповідності умовам оголошення пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повідомляємо наступне:
1. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано Фінансова звітність малого підприємства, а отже Учасником було підтверджено свою відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Учасником-переможцем ПП «ЛЕР» в складі пропозиції надано файл «кошторис.pdf», в якому на сторінці № 2, надано договірну ціну, де зазначено вартість Загальновиробничих витрат, а саме Розрахунок № 4 та Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажної організації, а саме Розрахунок № 10. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 4 зазначено, що розрахунок адміністративних витрат = 0. Для підприємств на єдиному податку, а сторінка № 24 містить розгорнутий розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1.
Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що пропозиції Учасника-переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕР", повністю відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

21 травня 2021 15:01
ОСКАРЖЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012" 441 498,00
UAH з ПДВ
436 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЛЕР" 462 424,46
UAH з ПДВ
439 050,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 14:05
Електронний підпис
17 травня 2021 13:53
Електронний підпис
17 травня 2021 13:52
Цінова пропозиція.zip
17 травня 2021 13:52
Установчі документи.rar
17 травня 2021 13:52
Інші документи.rar
17 травня 2021 13:52
Баланс. ліцензія банка.zip
17 травня 2021 13:52
Re_ G0521_4320.zip

Публічні документи

17 травня 2021 23:08
Електронний підпис
17 травня 2021 19:18
Електронний підпис
17 травня 2021 19:16
ТП.pdf
17 травня 2021 19:16
ліц_додаток ЛЕР.PDF
17 травня 2021 19:16
кошторис.PDF
17 травня 2021 19:16
довідки1.PDF
17 травня 2021 19:16
Довідки.PDF
17 травня 2021 19:16
Виписка по рахунку.pdf
17 травня 2021 19:16
акт обстеження.PDF
17 травня 2021 19:16
8693_ЛЕР_Гарантія_14_05_2021.rar
17 травня 2021 19:16
27.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Re_ G0521_4320.zip

ПП "ЛЕР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОТОС 2012"
#37801994
Відхилено 436 780,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 14:26
ПП "ЛЕР"
#30566227
Переможець 439 050,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 14:42

Документи

19 травня 2021 14:26
Електронний підпис
19 травня 2021 13:53
протокол №2.PDF

Документи

19 травня 2021 14:42
Електронний підпис
19 травня 2021 14:38
протокол №3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕР"
#30566227
439 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 14:42
Електронний підпис
19 травня 2021 14:38
протокол №3.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:13
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 15:19
50д.у.№3.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 10:47
ДУ №2 дог.50.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 10:45
ДУ №2 дог. 50.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 10:25
Додаток календ. план.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 15:44
ДУ №1 ЛЕР.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 14:38
Договір-2.pdf укладений
07 червня 2021 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у додаток №5 договору "Календарний графік робіт" та у п.2 розділу "Строки виконання робіт" - строк виконання робіт складає 2,5 повних місяців з моменту підписання договору.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у додаток №5 договору "Календарний графік робіт"
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 1 розділу «Договірна ціна»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 383 923,91
UAH