Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Влаштування в'їзної арки масив «Радужний», с.Лиманка, Овідіопольського району,Одеської області» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
245 286,40 UAH
UA-2021-05-06-008381-c f30aaade12f7401a9eed17cf19c59216
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Євгенівна Унтілова

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Олександра Євгенівна Унтілова
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 245 286,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 226,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Влаштування в'їзної арки масив «Радужний», с.Лиманка, Овідіопольського району,Одеської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Влаштування в'їзної арки масив «Радужний», с.Лиманка, Овідіопольського району,Одеської області» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи).
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ж/м "Радужний", с. Лиманка, Овідіопольський р-н, Одеська обл.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 245 286,40 грн. (двісті сорок п’ять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 40 копійок) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Влаштування в'їзної арки масив «Радужний», с.Лиманка, Овідіопольського району,Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 16:05
Додаток_3.pdf
06 травня 2021 16:05
Додаток_5.pdf
06 травня 2021 16:05
Додаток_2.pdf
06 травня 2021 16:05
Додаток_4.pdf
06 травня 2021 16:05
Додаток_1.pdf
06 травня 2021 16:05
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА 244 484,62
UAH з ПДВ
244 484,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 16:02
Електронний підпис
17 травня 2021 16:00
Штатний розпис.pdf
17 травня 2021 16:00
тех.опис гірлянда.pdf
17 травня 2021 16:00
статут та опис.pdf
17 травня 2021 16:00
повноваженя.pdf
17 травня 2021 16:00
лицензия.pdf
17 травня 2021 16:00
Лицензия АВК.PDF
17 травня 2021 16:00
креслення арки.pdf
17 травня 2021 16:00
кошториси (арка).pdf
17 травня 2021 16:00
имд формат.zip
17 травня 2021 16:00
залуч. субпідр. (арка).pdf
17 травня 2021 16:00
додаток 2 ТЗ.pdf
17 травня 2021 16:00
Договір позички Крук.pdf
17 травня 2021 16:00
довідки (арка).pdf
17 травня 2021 16:00
відомість з єдр.pdf
17 травня 2021 16:00
витяг та виписка.pdf
17 травня 2021 16:00
витяг з єдр 07.05.pdf
17 травня 2021 16:00
баланс (арка).pdf
17 травня 2021 16:00
аналогічний договір 3.pdf
17 травня 2021 16:00
аналогічний договір 2.pdf
17 травня 2021 16:00
аналогічний договір 1.pdf
17 травня 2021 16:00
ISO 9000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА
#41665327
Переможець 244 484,62
UAH з ПДВ
19 травня 2021 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА
#41665327
244 484,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:38
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 10:11
Договір.pdf укладений
25 травня 2021 10:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 червня 2021 11:18
244 484,62 UAH UA108201720344221013100036305
Таїровська селищна рада
UA273805820000026003010325273
ТОВ "К-Енерджи Україна"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 244 484,62
UAH (в тому числі ПДВ 40 747,43 UAH)