Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для приймального відділення (шафи, столи)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-05-06-006771-c ● d24846941fe14bd8bed7771453de2cfa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984613 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 |
Контактна особа: |
Оксана Смолєва +380567900548 knpmkl9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шафа санітарна з 2-ма перегородками та полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
15 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Секція меблева з дверима (колір сірий, графіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
2 штуки
Секція меблева з дверима (колір дуб молочний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
3 штуки
Стіл письмовий з тумбою (колір сірий, графіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
2 штуки
Стіл письмовий з тумбою (колір дуб молочний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
1 штуки
Стіл обідній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 14:52 |
Меблі для пиймального відділення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-006771-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 11 травня 2021 17:10
Вимога
Шановний Замовнику! В розділі 21 «Інша інформація» Тендерної документації, в п. 21.2 зазначено: «Для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і номенклатури товару, та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення обов’язково відвідати об’єкт. В іншому випадку вважати, що Учасник не володіє повною інформацією про необхідний товар, умови виконання та можливі ускладнюючі фактори, тощо.»
Однак, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено відвідування об’єктів для спрощених та будь-яких інших видів закупівель. Зокрема ч. 2 ст. 14 цього Закону містить вичерпний перелік послідовних етапів, з яких складається спрощена закупівля складається:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Таким чином, Законом не передбачено відвідування об’єкту в період уточнення.
Крім того, відповідно до Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 19 грудня 2020 р. до 30 червня 2021 р. на території України, продовжено дію карантину, у зв’язку з чим на підприємстві ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» обмежено перебування сторонніх осіб і запроваджено пропускний режим.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, на нашу думку, вимога викладена у п.21.2 Тендерної документації суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалити її як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Однак, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено відвідування об’єктів для спрощених та будь-яких інших видів закупівель. Зокрема ч. 2 ст. 14 цього Закону містить вичерпний перелік послідовних етапів, з яких складається спрощена закупівля складається:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Таким чином, Законом не передбачено відвідування об’єкту в період уточнення.
Крім того, відповідно до Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 19 грудня 2020 р. до 30 червня 2021 р. на території України, продовжено дію карантину, у зв’язку з чим на підприємстві ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» обмежено перебування сторонніх осіб і запроваджено пропускний режим.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, на нашу думку, вимога викладена у п.21.2 Тендерної документації суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалити її як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2021 09:51
Замовник жодним чином не обмежує коло учасників. Вимога , щодо відвідування об"єкту, не є обов"язковою. Вона прописана для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і номенклатури товару, та коригування їх у разі необхідності. В іншому випадку Учасник не володітиме повною інформацією про необхідний товар, умови виконання та можливі ускладнюючі фактори, тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" |
48 537,00
UAH з ПДВ
|
48 537,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Швидько Андрій Васильович |
64 540,00
UAH з ПДВ
|
56 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
64 620,00
UAH з ПДВ
|
56 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пилипенко Олександр Сергійович |
79 500,00
UAH з ПДВ
|
57 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ |
77 900,00
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" #39151892 |
Переможець |
48 537,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 08:50
|
Договір № 176.pdf | укладений |
27 травня 2021 15:21
|