Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; (НК 024:2019 : 61937- Бахили хірургічні ; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення; 35177- Маска хірургічна , одноразового застосування ; 47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне ; 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії ; 16649 Основний набір внутрішньовенного введення ; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення; 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання , нестерильна.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-05-06-006161-c 02d409a61d4f40e4a51ba3d12208014b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлівна Кандимова

+380962395391
+380577255820
+380634090117
tender-prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02012148
Вебсайт: https://www.inpn.orq.ua
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, 46
Контактна особа: Наталія Михайлівна Кандимова
+380962395391,+380577255820,+380634090117
tender-prozoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 13:00
Початок аукціону: 20 травня 2021 13:57
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


8- найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пара
Бахили хірургічні низькі одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
150 штуки
Лінія "Infusomat Space" 250 см стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
15000 штуки
Маска медична захисна , тришарова (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування
500 штуки
Покриття операційне стерильне одноразове , СМС щільність 30г/м2, розмір 120*210 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
НК 024:2019: 47783 — Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне
1200 штуки
Пристрій для ззяття крові ВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58490 — Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії
15000 штуки
Пристрій д/влив. кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
1600 штуки
Пристрій д/перелив. крові, кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
2000 штуки
Шапочки медичні одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. ПОКУПЕЦЬ повинен сплатити за поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення за КПКВ 6561060/0 КЕКВ 2220 на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних та якісних характеристик
Дата подання: 12 травня 2021 17:41
Дата відповіді: 13 травня 2021 11:56
Щановний замовник! Вкажіть будь ласка з якого матеріалу потрібні бути бахіли, з якою щільністю на дм2 чи м2, середні чи низькі? Та який матеріал потрібен бути у покриття операційного - СМС чи спанбонд?
Відповідь: Бахіли середні. Матеріал – ПВХ, щільність 30 г/дм2, нестерильні;
Одноразового застосування. В технічному завданні чітко все прописано .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-06-006161-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА", Код ЄДРПОУ:38493226
Дата подання: 24 травня 2021 17:32
Щодо дискваліфікації
Шановний замовник! Ми не згодні з протоколом рішення про дискваліфікацію ТОВ "Інтелла". Згідно ст.22 та ст. 17 замовник не повинен вимогати документального підтвердження інформації,якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно зі Законом України" Про доступ до публічної інформації" та/або містяться в відкритих державних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також інформація про статус платника ПДВ (Витяг) присутня в тендерной пропозиції. Зокрема звертаємо Вашу увагу, що документація об оголошенні не містила вимог щодо надання заповненого проекту договору. Таким чином, це не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 13:15
Шановний Учаснику! Уважно вивчивши Вашу вимогу, щодо непогодження з рішенням Замовника, про відхилення ТОВ «ІНТЕЛЛА» Замовник зазначає , що спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 14 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) , згідно потреби Замовника у закупівлі.
Замовник звертає Вашу увагу , що ст.22 та ст.17 мають відношення до процедури відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
Замовник, у своїй документації зазначив, що згідно п.3 розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником в оголошені та додатках до нього.
З вищенаведеного, Замовником передбачається, також, завантаження в електронну систему закупівель і додатків до оголошення.
Учасник ТОВ «ІНТЕЛЛА» завантажив Додаток № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» , заповнив усі банківські реквізити та завірив своєю печаткою, заповнив всі необхідні пункти окрім пункту 11.14. проєкту договору.
Замовником у додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» у пункті 11.14. розділу XI. ІНШІ УМОВИ прописано червоними літерами, що Учасник вказує інформацію, який він має статус платника ПДВ. Але Учасник №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» не заповнив цей пункт проекту договору.
Тому, враховуючи викладене, та згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII (зі змінами), пропозиція Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА», подана на спрощену закупівлю, не відповідала умовам до оголошення та була правомірно відхилена Замовником.
Отже, дискваліфікація Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» Замовником є правомірною.
Прошу Вас врахувати зазначену помилку та запрошуємо прийняти участь у подальших закупівлях.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" 127 399,20
UAH з ПДВ
127 399,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАН-СТАЙЛ" 187 500,00
UAH з ПДВ
187 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 11:40
Електронний підпис
18 травня 2021 11:38
Пропозиція.pdf
18 травня 2021 11:38
Проект договору.pdf
18 травня 2021 11:38
Загальні відомості.pdf
18 травня 2021 11:38
Довідка субпідрядник.pdf
18 травня 2021 11:38
Довідка ст.17 Закону.pdf
18 травня 2021 11:38
Довідка еквівалент.pdf
18 травня 2021 11:38
Довідка довкілля.pdf
18 травня 2021 11:38
Шапочка, бахіли, маска.pdf
18 травня 2021 11:38
Система Інфузомат.pdf
18 травня 2021 11:38
Система для вливання.pdf
18 травня 2021 11:38
Пристрій ВК.pdf
18 травня 2021 11:38
Покриття операційне.pdf
18 травня 2021 11:38
Опис. Статут.pdf
18 травня 2021 11:38
Калина маска.pdf
18 травня 2021 11:38
Витяг от 07.05.2021.pdf
18 травня 2021 11:38
Бахіли.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАН-СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
#38493226
Відхилено 127 399,20
UAH з ПДВ
21 травня 2021 13:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАН-СТАЙЛ"
#42456429
Відхилено 187 500,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 09:59

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій