Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; (НК 024:2019 : 61937- Бахили хірургічні ;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна , одноразового застосування ;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне ;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії ;
16649 Основний набір внутрішньовенного введення ;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання , нестерильна.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-05-06-006161-c ● 02d409a61d4f40e4a51ba3d12208014b
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02012148 |
Вебсайт: | https://www.inpn.orq.ua |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, 46 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Кандимова +380962395391,+380577255820,+380634090117 tender-prozoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
8- найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пара
Бахили хірургічні низькі одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
150 штуки
Лінія "Infusomat Space" 250 см стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
15000 штуки
Маска медична захисна , тришарова (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування
500 штуки
Покриття операційне стерильне одноразове , СМС щільність 30г/м2, розмір 120*210 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
НК 024:2019: 47783 — Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне
1200 штуки
Пристрій для ззяття крові ВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58490 — Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії
15000 штуки
Пристрій д/влив. кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
1600 штуки
Пристрій д/перелив. крові, кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
2000 штуки
Шапочки медичні одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. ПОКУПЕЦЬ повинен сплатити за поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення за КПКВ 6561060/0 КЕКВ 2220 на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 14:27 |
Оголошення на спрощену закупівлю з додатками.docx | |
06 травня 2021 14:26 |
ДОДАТОК № 2 ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
06 травня 2021 14:26 |
ДОДАТОК № 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних та якісних характеристик
Дата подання: 12 травня 2021 17:41
Дата відповіді: 13 травня 2021 11:56
Щановний замовник! Вкажіть будь ласка з якого матеріалу потрібні бути бахіли, з якою щільністю на дм2 чи м2, середні чи низькі? Та який матеріал потрібен бути у покриття операційного - СМС чи спанбонд?
Відповідь: Бахіли середні. Матеріал – ПВХ, щільність 30 г/дм2, нестерильні;
Одноразового застосування. В технічному завданні чітко все прописано .
Одноразового застосування. В технічному завданні чітко все прописано .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-006161-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА", Код ЄДРПОУ:38493226
Дата подання: 24 травня 2021 17:32
Щодо дискваліфікації
Шановний замовник! Ми не згодні з протоколом рішення про дискваліфікацію ТОВ "Інтелла". Згідно ст.22 та ст. 17 замовник не повинен вимогати документального підтвердження інформації,якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно зі Законом України" Про доступ до публічної інформації" та/або містяться в відкритих державних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також інформація про статус платника ПДВ (Витяг) присутня в тендерной пропозиції. Зокрема звертаємо Вашу увагу, що документація об оголошенні не містила вимог щодо надання заповненого проекту договору. Таким чином, це не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 13:15
Шановний Учаснику! Уважно вивчивши Вашу вимогу, щодо непогодження з рішенням Замовника, про відхилення ТОВ «ІНТЕЛЛА» Замовник зазначає , що спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 14 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) , згідно потреби Замовника у закупівлі.
Замовник звертає Вашу увагу , що ст.22 та ст.17 мають відношення до процедури відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
Замовник, у своїй документації зазначив, що згідно п.3 розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником в оголошені та додатках до нього.
З вищенаведеного, Замовником передбачається, також, завантаження в електронну систему закупівель і додатків до оголошення.
Учасник ТОВ «ІНТЕЛЛА» завантажив Додаток № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» , заповнив усі банківські реквізити та завірив своєю печаткою, заповнив всі необхідні пункти окрім пункту 11.14. проєкту договору.
Замовником у додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» у пункті 11.14. розділу XI. ІНШІ УМОВИ прописано червоними літерами, що Учасник вказує інформацію, який він має статус платника ПДВ. Але Учасник №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» не заповнив цей пункт проекту договору.
Тому, враховуючи викладене, та згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII (зі змінами), пропозиція Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА», подана на спрощену закупівлю, не відповідала умовам до оголошення та була правомірно відхилена Замовником.
Отже, дискваліфікація Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» Замовником є правомірною.
Прошу Вас врахувати зазначену помилку та запрошуємо прийняти участь у подальших закупівлях.
Дякуємо.
Замовник звертає Вашу увагу , що ст.22 та ст.17 мають відношення до процедури відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
Замовник, у своїй документації зазначив, що згідно п.3 розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником в оголошені та додатках до нього.
З вищенаведеного, Замовником передбачається, також, завантаження в електронну систему закупівель і додатків до оголошення.
Учасник ТОВ «ІНТЕЛЛА» завантажив Додаток № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» , заповнив усі банківські реквізити та завірив своєю печаткою, заповнив всі необхідні пункти окрім пункту 11.14. проєкту договору.
Замовником у додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ № _________про поставку товару» у пункті 11.14. розділу XI. ІНШІ УМОВИ прописано червоними літерами, що Учасник вказує інформацію, який він має статус платника ПДВ. Але Учасник №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» не заповнив цей пункт проекту договору.
Тому, враховуючи викладене, та згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII (зі змінами), пропозиція Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА», подана на спрощену закупівлю, не відповідала умовам до оголошення та була правомірно відхилена Замовником.
Отже, дискваліфікація Учасника №1 ТОВ «ІНТЕЛЛА» Замовником є правомірною.
Прошу Вас врахувати зазначену помилку та запрошуємо прийняти участь у подальших закупівлях.
Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" |
127 399,20
UAH з ПДВ
|
127 399,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАН-СТАЙЛ" |
187 500,00
UAH з ПДВ
|
187 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій