Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 505 000,00 UAH
UA-2021-05-06-005806-c ● 1831ec38c1b3459eae242266c957082e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Новіков Михайло Єгорович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Соборна, 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює перерахунок коштів у розмірі 30 (тридцять) % від річної загальної вартості Робіт за Договором, після виконання проектно-вишукувальних робіт (геодезичні, топографічні, геологічні, будівельні випробування тощо) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює проміжний платіж у розмірі 50 (пятдесят) % від річної загальної вартості Робіт за Договором,після після передачі Замовнику проектної документації стадії "П" для подальшої подачі в експертизу | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок у розмірі 20 (двадцять) % від загальної вартості Робіт за Договором,Замовник сплачує на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації стадії РД - "Робоча документація" | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 16:42 |
Зміни до ТД окремим документом.doc | |
24 травня 2021 16:42 |
ТД виготовлення ПКД реконструкція КОС МІКОС нова редакція.pdf | |
06 травня 2021 14:10 |
Проект договору.doc | |
06 травня 2021 14:10 |
ТД виготовлення ПКД реконструкція КОС МІКОС.pdf |
24 травня 2021 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2021 16:42 |
Зміни до ТД окремим документом.doc
|
|||
24 травня 2021 16:42 |
ТД виготовлення ПКД реконструкція КОС МІКОС нова редакція.pdf
|
|||
06 травня 2021 14:10 |
Проект договору.doc
|
|||
06 травня 2021 14:10 |
ТД виготовлення ПКД реконструкція КОС МІКОС.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 27 травня 2021 16:32
Дата відповіді: 28 травня 2021 15:44
Не зрозуміла вимога в додатку 1 до тендерної документації: «При цьому в експертному звіті мають зазначатися стислий опис проектних рішень, зокрема про: - вторинне відстоювання для відділення очищеної води і активного мулу у вторинних відстійниках»
Згідно ДБН В.2.5 – 75:2013 п. 10.3.3.1 «Для відокремлення очищеної води від активного мулу (біоплівки) можна використовувати такі споруди: вторинні відстійники і т.д.» - тобто, призначення споруди прописано в ДБН.
Просимо уточнити, якщо в експертному звіті буде прописано, що передбачається реконструкція вторинних відстійників, без опису призначення споруди, призначення споруди приймається згідно ДБН, цього буде достатньо, щоб зарахувати позитивне заключення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! ОКВП «Дніпро-Кіровоград» розуміє, що в експертному звіті при проведення експертизи проектної документації опис технологічних рішень кожний експерт прописує на власний розсуд.
Тому, для прийняття позитивного рішення нами буде прийматися експертний звіт з обов’язковим зазначенням споруди, на якій проводилась реконструкція, без опису призначення споруди.
Тому, для прийняття позитивного рішення нами буде прийматися експертний звіт з обов’язковим зазначенням споруди, на якій проводилась реконструкція, без опису призначення споруди.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-005806-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Корпорація "Енергоресурс-інвест", Код ЄДРПОУ:30336890
Дата подання: 12 травня 2021 11:41
Встановлення дискримінаційних вимог
Рішенням Тендерного комітету ОКВП «Дніпро-Кіровоград» (надалі-Замовник) Рішення № 215 від 06 травня 2021 р. затверджено тендерну документацію (надалі-ТД).
Ознайомившись з ТД вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимога у розділі 1 п. 2 Додатку 1 до ТД «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 Закону» є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) виходячи з наступного:
Відповідно до вищезгаданого пункту Додатку 1 до ТД учасник в складі Пропозиції повинен подати інформаційну довідку (у формі таблиці, що подається нижче) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів за період 2019-2021 років (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, з обов’язковим наданням позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти) – не менше 2х договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м³/добу. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічних договорів за період 2019-2021рр. ( не менше 2х договорів).
Встановивши вимогу щодо наявності аналогічних договорів потягом 2019-2021 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше, ніж протягом потягом 2019-2021 років, зокрема, протягом 2016-2018 років.
Звертаємо увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д., такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Корпорації «Енергоресурс-інвест», відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень, а також на прикладі цієї закупівлі надання позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти.
Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на період 2019-2021рр.
Вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом 2019-2021рр. є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення раніше, ніж протягом 2019-2021 років.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертою статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з ТД вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимога у розділі 1 п. 2 Додатку 1 до ТД «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 Закону» є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) виходячи з наступного:
Відповідно до вищезгаданого пункту Додатку 1 до ТД учасник в складі Пропозиції повинен подати інформаційну довідку (у формі таблиці, що подається нижче) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів за період 2019-2021 років (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, з обов’язковим наданням позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти) – не менше 2х договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м³/добу. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічних договорів за період 2019-2021рр. ( не менше 2х договорів).
Встановивши вимогу щодо наявності аналогічних договорів потягом 2019-2021 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше, ніж протягом потягом 2019-2021 років, зокрема, протягом 2016-2018 років.
Звертаємо увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д., такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Корпорації «Енергоресурс-інвест», відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень, а також на прикладі цієї закупівлі надання позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти.
Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на період 2019-2021рр.
Вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом 2019-2021рр. є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення раніше, ніж протягом 2019-2021 років.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертою статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2021 15:00
Протокол і відповідь на вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-06-005806-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Корпорація "Енергоресурс-інвест", Код ЄДРПОУ:30336890
Дата подання: 19 травня 2021 15:49
Дата подання: 19 травня 2021 15:49
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-005806-с Обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» (далі - Замовник) проводиться закупівля робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування), очікуваною вартістю – 1 505 000,00 гривень з ПДВ.
Рішенням Тендерного комітету ОКВП «Дніпро-Кіровоград» Рішення № 215 від 06 травня 2021 р. затверджено тендерну документацію (надалі-ТД).
Ознайомившись з ТД вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме:
1.Вимога у розділі 1 п. 2 Додатку 1 до ТД «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 Закону» є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) виходячи з наступного:
Відповідно до вищезгаданого пункту Додатку 1 до ТД учасник в складі Пропозиції повинен подати інформаційну довідку (у формі таблиці, що подається нижче) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів за період 2019-2021 років (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, з обов’язковим наданням позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти) – не менше 2х договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м³/добу. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічних договорів за період 2019-2021рр. ( не менше 2х договорів).
Встановивши вимогу щодо наявності аналогічних договорів потягом 2019-2021 років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше, ніж протягом потягом 2019-2021 років, зокрема, протягом 2016-2018 років.
Звертаємо увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д., такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Корпорації «Енергоресурс-інвест», яка має в наявності аналогічні договори які виконувалися до 2019 року, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень, а також на прикладі цієї закупівлі надання позитивних експертних звітів на розроблені згідно них проекти.
Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на період 2019-2021рр.
Вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом 2019-2021рр. є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення раніше, ніж протягом 2019-2021 років.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Колегія у рішенні №6871-р/пк -пз від 05.04.2021 та у рішенні №9842 від 05.05.2021р.
2. Вимога у розділі 1 п. 2 Додатку 1 до ТД «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 Закону», що стосується змісту експертних звітів які додаються до Аналогічних договорів, є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) виходячи з наступного:
Відповідно до вищезгаданого пункту Додатку 1 до ТД учасник в складі Пропозиції повинен надати інформаційну довідку, що має підтверджувати досвід організації проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах будівництва та/або реконструкції каналізаційних очисних споруд з класом наслідків не нище СС2.
Підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів виданих Учаснику закупівлі.
При цьому в експертному звіті мають зазначатися стислий опис проектних рішень, зокрема про:
- механічне очищення стічних вод від грубодисперсних домішок в комплексній машині механічної чистки;
- біологічна очистка стічних вод в анаеробних і аеробних умовах;
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, з наступних підстав:
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах будівництва/реконструкції каналізаційних очисних споруд продуктивністю споруд не менше 1500 м³/добу, отже Замовник вимагає надання аналогічного договору, який подібний за змістом та правовою природою, проте встановивши вимогу щодо наявності в експертних звітах, які додаються до аналогічних договорів:
- стислого опису проектних рішень про механічне очищення стічних вод від грубодисперсних домішок в комплексній машині механічної чистки та біологічна очистка стічних вод в анаеробних і аеробних умовах, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, подібні за змістом та правовою природою та можуть виконати технічне завдання передбачене ТД відповідно до його вимог, проте мають в наявності експертні звіти, які додаються до аналогічних договорів без з специфічних вимог які Замовник встановив з метою обмеження кола потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т. д., тому встановлені такі специфічні вимоги Замовником призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Корпорації «Енергоресурс-інвест», яка має в наявності позитивні експертні звіти, які додаються до аналогічних договорів, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі експертні звіти, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо наявності в експертних звітах, які додаються до аналогічних договорів, специфічних вимог зазначених вище.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, та по якому отримано позитивний експертний звіт, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір чи експертний звіт не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави відсутності в експертних звітах, які додаються до аналогічних договорів, стислого опису проектних рішень про механічне очищення стічних вод від грубодисперсних домішок в комплексній машині механічної чистки та біологічна очистка стічних вод в анаеробних і аеробних умовах.
Також варто зазначити, що на думку Скаржника вище згадані специфічні вимоги, які зазначені Замовником в тендерній документації, щодо аналогічних договорів та змісту експертних звітів, мають ознаки складання таких вимог в ТД під одного учасника, який, можливо, тільки один в Україні може відповідати усім виключно критеріям визначених в ТД, а саме ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код 40874051), адже аналізуючи практику АМКУ (рішення №378 від 12.01.2021р) проглядається користування вищезгаданим учасником такими специфічними вимогами заявленими Замовником у ТД на стадії «визначення переможця», на свою користь.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертою статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень Замовником процедури закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову, щодо надання аналогічних договорів, які виконувалися протягом 2019-2021 роках.
4. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову, щодо наявності в експертних звітах, які додаються до аналогічних договорів, стислого опису проектних рішень про механічне очищення стічних вод від грубодисперсних домішок в комплексній машині механічної чистки та біологічна очистка стічних вод в анаеробних і аеробних умовах.
Додатки:
1. Копії аналогічні договорів та звітів Корпорації «Енергоресурс-інвест».
2. Рішення Колегія №6871-р/пк-пз від 05.04.2021 та №9842 від 05.05.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 24 травня 2021 10:51
рішення від 21.05.2021 №11168+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 №12175.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 21:18
рішення від 01.06.2021 №12175.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 22:12
Номер скарги: UA-2021-05-06-005806-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40874051
Дата подання: 23 червня 2021 16:35
Дата подання: 23 червня 2021 16:35
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ВП "Енергозберігаючі технології"
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-06-005806-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було: код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства вона була відхилена. Підстави для відхилення зазначено наступні –
«
Слухали: Голову тендерного комітету Новікова М. Є., який повідомив членам тендерного комітету про необхідність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) у зв'язку із наданням учасником неналежного обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції, а саме - 14.06.2021 на веб - порталі уповноваженого органу електронною системою закупівель автоматично було опубліковано повідомлення про визначення аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» за результатами проведеного електронного аукціону.
На виконання вимог передбачених ч. 14, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказаним учасником опубліковано обґрунтування щодо ціни за предметом закупівлі від 15.06.2021 № 1 змістом якого зазначено, що ціна яка пропонується останнім під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі є актуальною так як учасником набуто значного досвіду виконання аналогічних робіт, має у своєму розпорядженні сучасне обладнання та програмне забезпечення, що дозволяє виконати роботи за предметом закупівлі за значно зниженою ціною. В якості підтвердження вищевказаного, учасником надано кошторисний розрахунок ціни пропозиції, в якому міститься обґрунтування розрахунку формування ціни.
В той же час, змістом вказаних кошторисних розрахунків визначено ціну пропозиції у розмірі 1 499 956,24 грн., що в свою чергу не відповідає ціновій пропозиції учасника, яка за результатами проведеного аукціону складає 697 999,81 грн.
Таким чином, надані учасником документи в якості обґрунтування аномально низької ціни під час проведення електронного аукціону є такими, що не можуть слугувати належним підтвердженням наявності у ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» можливостей виконання робіт за предметом закупівлі за ціною 697 999,81 грн., так як учасником не було доведено та документально не підтверджено обґрунтування розрахунку формування ціни його пропозиції.
Враховуючи вищевикладені обставини, пропозицію ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» пропонується відхилити на підставі п.1, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Голосували:
Новіков М. Є. - ЗА, Кравченко Р. М. - ЗА, Гросул Є. В. - ЗА, Слюсар О. В. - ЗА, Шаршунович Н. М. - ЗА, Лапа Н. О. - ЗА.
ВСЬОГО:
ЗА - 6, ПРОТИ - 0, УТРИМАЛОСЬ - 0.
Постановили:
Відхилити пропозицію ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» по закупівлі ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто- Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) на підставі п.1, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п.3 Розділу 4 Тендерної документації: Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендери)' пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
15.06.2021 року Підприємством було завантажено Лист-обґрунтування №1 від 15.05.2021 року з обґрунтуванням аномально низької ціни, а саме:
• Наявність вагомого досвіду виконання аналогічних робіт з наведенням дев’яти аналогічних договорів.
• Наявності сучасного обладнання та програмного забезпечення із їх найменувань.
• Значне зниження собівартості розробки проектно-кошторисної документації за рахунок значного досвіду та великого обсягу проектних робіт.
Варто зазначити, що тендерна документація не містила визначених критеріїв, у відповідності до яких, потрібно було надавати пояснення аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Глибоко переконані, що вищенаведена довідка в повній мірі та у відповідності до вимог тендерної документації належно обґрунтовує аномально низьку ціну тендерної пропозиції Підприємства.
Окремо зазначаємо, що кошторисний розрахунок на суму 1 499 956,24 грн, був помилково завантажений та немає ніякого відношення до обґрунтування аномально низької ціни.
Отже, тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за даною підставою.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 червня 2021 12:11
рішення від 25.06.2021 №14336 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 12:11
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 07.07.2021 №13681.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 09:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16426.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 16:12
рішення від 19.07.2021 №16426.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 17:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідного рішення від 19.07.2021 №16426.
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2021 15:04
Номер скарги: UA-2021-05-06-005806-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 05 серпня 2021 16:19
Дата подання: 05 серпня 2021 16:19
ТзОВ «Комфорт-Еко» вважає що Замовником неправомірно визнано переможцем торгів по закупівлі UA-2021-05-06-005806-c, «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, наведеним нижче по тексту скарги та підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТзОВ «Комфорт-Еко» вважає що Замовником неправомірно визнано переможцем торгів по закупівлі UA-2021-05-06-005806-c, «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, наведеним нижче по тексту скарги та підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2021 17:58
рішення від 09.08.2021 № 18124 .pdf
Дата публікації: 09 серпня 2021 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2021 № 18847.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2021 13:25
рішення від 17.08.2021 № 18847.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2021 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.08.2021 № 18847.
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2021 17:33
Номер скарги: UA-2021-05-06-005806-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40874051
Дата подання: 09 вересня 2021 12:10
Дата подання: 09 вересня 2021 12:10
Скарга
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2021 17:30
рішення від 13.09.2021 № 20674.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2021 17:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2021 № 21576.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 13:55
рішення від 22.09.2021 № 21576.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.09.2021 № 21576.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2021 16:19
Номер скарги: UA-2021-05-06-005806-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 13 жовтня 2021 12:51
Дата подання: 13 жовтня 2021 12:51
Замовником НЕПРАВОМІРНО відхилено пропозицію ТОВ «Комфорт-Еко»
ТзОВ «Комфорт-Еко» вважає що Замовником НЕПРАВОМІРНО відхилено пропозицію ТОВ «Комфорт-Еко» по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. МартоІванівка, м. Олександрія, Кіровоградська область" (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) на підставі п.1, ч.1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 11:50
рішення від 19.10.2021 № 23500.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 11:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 №24341.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2021 17:01
рішення від 27.10.2021 №24341.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2021 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро - Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідного рішення від 27.10.2021 № 24341.
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2021 12:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
697 999,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
965 513,36
UAH з ПДВ
|
935 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
935 406,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Журиленко Євген Борисович" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Рішення скасоване |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 15:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Рішення скасоване |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 15:04
|
|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Рішення скасоване |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 17:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2021 00:00
|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Рішення скасоване |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 16:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Рішення скасоване |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 16:19
|
|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Рішення скасоване |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 12:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 вересня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Рішення скасоване |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 12:56
|
|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Рішення скасоване |
935 406,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 12:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 жовтня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Журиленко Євген Борисович" #2614404374 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 12:56
|
|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Відхилено |
697 999,81
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 09:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 листопада 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Переможець |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2021 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 14:54
|
дод угода 6 продовження строку дії до 10.05.2024.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:05
|
дод угода 5 продовження строку дії до 29.03.2024.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 14:52
|
ДУ 4 Комфорт Еко продовження строку дії договору до 31.12.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 10:08
|
ДУ 3 Комфорт Еко продовження строку дії договору.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 09:34
|
ДУ 2 Комфорт Еко зміна джерела фінансування.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2022 14:37
|
ДУ 1 Комфорт Еко продовження строку дії договору.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 11:57
|
контракт Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" | укладений |
26 листопада 2021 11:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) | 1 | од |
935 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 11.2. Договору, враховуючи факт відсутності фінансування для виконання робіт за предметом Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2022 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги лист Директора департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації від 17.03.2022 № 64-23/1/03, враховуючи факт відсутності фінансування з обласного бюджету для виконання робіт за предметом Договору, Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. Договору і викласти його в наступній редакції: 2.1. Вартість виконання Робіт (Договірна ціна) складає відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (Додаток № 3 до Договору) та Кошторису (Додаток № 4 до Договору): Вартість без ПДВ - 799 166,67 грн. (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.); крім того ПДВ - 155 833,33 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.); Вартість разом з ПДВ - 935 000,00 грн. (дев’ятсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Зазначений розмір Винагороди Виконавця є фіксованим та включає вартість всіх Робіт, виконання Проектувальником яких передбачено цим Договором, не підлягає зміні та коригуванню, крім випадків: - зміни Замовником проектних рішень; - обґрунтованої необхідності виконання додаткових робіт, що не були враховані на момент укладання цього Договору; - інших випадків передбачених розділом 2 цього Договору. Вартість робіт, виконання яких доручалось Виконавцю у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 100 000,00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість фактично виконаних робіт, виконання яких доручалось Виконавцю у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 0,00 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Виконавцю у 2022 році за рахунок власних коштів підприємства складає 935 000,00 грн., в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки виконання робіт (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг фінансування робіт Сторони уточнюють додатковою угодою. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору і викласти його в наступній редакції: 3.1. Розрахунки за Договором здійснюються у наступному порядку: 3.1.1. Замовник здійснює перерахунок коштів у розмірі 30 (тридцять) % від річної загальної вартості Робіт за Договором, що складає 280 500,00 грн. (двісті вісімдесят тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання проектно-вишукувальних робіт (геодезичні, топографічні, геологічні, будівельні випробування тощо); 3.1.2. Замовник здійснює проміжний платіж у розмірі 50 (п’ятдесят) % від річної загальної вартості Робіт за Договором, що складає 467 500,00 грн. (чотириста шістдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% протягом 10 (десяти) банківських днів, але не пізніше ніж до «30» листопада 2022 року, після передачі Замовнику проектної документації стадії "П" для подальшої подачі в експертизу; 3.1.3. Остаточний розрахунок у розмірі 20 (двадцять) % від загальної вартості Робіт за Договором, що складає 187 000,00 грн. (сто вісімдесят сім тисяч гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% Замовник сплачує на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації стадії РД - "Робоча документація". 3. З урахуванням зміни джерела фінансування робіт за Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 12 «Реквізити Сторін» і викласти його у наступній редакції: «ЗАМОВНИК» «ВИКОНАВЕЦЬ» ОКВП «Дніпро-Кіровоград» 25009, м. Кропивницький, вул. Соборна, 19а п/р UA783052990000026005035105161 в КРУ ПАТ КБ "Приватбанк", МФО 305299 ЄДРПОУ 03346822, Податковий номер 033468211231, Тел/факс (0522)33-21-93 E-mail: admin@dnipro-kirovograd.com.ua В.о. генерального директора ________________________ О. О. Пісний ТОВ «Комфорт - Еко» Юридична адреса: 33018, м. Рівне, вул. Д. Галицького,16 Фактична адреса: 33027, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 19, офіс 603 Код ЄДРПОУ 31830396 ІПН 318303917160 р/р UA 933005280000026003001319874 в АТ «ОТП Банк», м. Київ, МФО 300528 Директор _______________ В. П. Омельчук 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5 Додатку № 1 до Договору і викласти його в наступній редакції: 5 Джерело фінансування Власні кошти підприємства 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 6. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 757/2022 від 07.11.2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із введенням НЕК «УКРЕНЕРГО» 23.11.2022 та 16.12.2022 Надзвичайної Ситуації внаслідок масованих ракетних обстрілів електроенергетичної інфраструктури України, що призвели до відсутності електропостачання на території держави, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «01» червня 2023 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 20.05.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 1 травня 2023 року № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 31.05.2023 № 31/05, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2023 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 16.11.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 06 листопада 2023 року № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 29.12.2023 № 29/12-1, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «29» березня 2024 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | беручи до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 16.11.2023 строком на 90 діб Указом Президента України від 5 лютого 2024 року № 49/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Сторін Договору про закупівлю для виконання своїх зобов’язань, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із отриманим листом ТОВ «Комфорт – Еко» від 29.03.2024 № 27, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 5.2., п. 11.2. Договору, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до «10» травня 2024 року, а в частині взаємних розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. У зв’язку із продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 90-005/21 від 26.11.2021 залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 90-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд за адресою вул. Лугова, 1а, с. Марто-Іванівка, м.Олександрія, Кіровоградська область» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) | 1 |
935 000,00
UAH з ПДВ
|