Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-05-06-004365-c d38541723151440aaf4f89a6c20e37c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Латута Світлана

+380674607001 nscsssdm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Петрівської сільської ради " Центр надання соціальних послуг"
Код ЄДРПОУ: 34710166
Місцезнаходження: 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Ново-Київська, 123
Контактна особа: Латута Світлана
+380674607001
nscsssdm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 12:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 12:24
Початок аукціону: 19 травня 2021 13:07
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22857 кіловат
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07354, Україна, Київська область, с. Нові Петрівці, вул. Новокиївська, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 12:32
оголошення Word (8)(1)(1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-06-004365-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД", Код ЄДРПОУ:39634860
Дата подання: 25 травня 2021 09:24
Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію ПП "Енерготрансзахід" і визнати його переможцем аукціону
Пунктом 19 частини 3 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, такими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно вказані помилки не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
Перелік формальних помилок затвердило Мінекономіки наказом від 15.04.2020 р. № 710.
Усі завантажені в електронну систему закупівель ПП «Енерготрансзахід» документи складені відповідно до вимог чинного законодавства, а тому дисккваліфікація його як учасника є протиправною.
Зокрема, ПП «Енерготрансзахід» було дискваліфіковано з наступних підстав:
1. Не вказання учасником у тендерній пропозиції»№487/21-01 від 17.05.2021 у графі «найменування товару» товару «Електрична енергія». Вказане є формальною помилкою відповідно до п.2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710.
Окрім того, звертаємо увагу, що в цій же тендерній пропозиції» №487/21-01 від 17.05.2021 замовником ПП «Енерготрансзахід» вказано «найменування товару». Зокрема, зазначено , що Ми, ПП «Енерготрансзахід», надаємо свою комерційну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (постачання електричної енергії, включно із послугами з розподілу ),згідно з вимогами Замовника торгів.
Відтак, незазначення в самій таблиці, що знаходиться нижче вказаного абзацу «найменування товару» є суто технічною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 19 частини 3 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» і не може бути підставою для дискваліфікації.
2.У формі «спрощеної пропозиції» №487/21-01 від 17.05.2021 поданої учасником у графі «ПДВ» учасник прописав суму тільки цифрами.
Звертаємо увагу, що сама вимога прописана замовником по своїй суті є некоректною і алогічною.
Так, замовником прописано у формі спрощеної пропозиції, що є Додатком №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що «якщо Учасник не є платником ПДВ, колонка Всього з ПДВ та вартысть ПДВ зазначаэться цифрами та словами». З логічного аналізу вказаного речення взагалі не випливає необхідність вказувати вартість ПДВ словами, якщо учасник є платником ПДВ. Окрім того, під час торгів на аукціоні кінцева тендерна пропозиція учасника змінилася порівняно з початковою і є іншою, як і сума ПДВ.
Відтак, вказана підстава визначена замовником для дискваліфікації є протиправною.
3.У п.4 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка визначає вимоги до учасника та спосіб їх підтвердження щодо участі у спрощеній процедурі закупівлі вказано надання копії паспорту (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб).
Звертаємо увагу, що вказана вимога стосується учасника спрощеної закупівлі фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб, і жодним чином немає відношення, а, відтак, і необхідності виконання вказаної вимоги ПП «Енерготрансзахід», оскільки вказаний учасник, від імені якого подано пропозицію, є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ. Трактування замовника, що це має бути копія паспорту уповноваженої посадової особи є вільним тлумаченням вказаної вимоги і суперечить самій вимозі, і нормам чинного законодавства, а, отже, протиправним.
Посилання ж замовника на лист-згоду на обробку персональних даних взагалі є по своїй суті некоректним, оскільки в ст.1 Закону України «Про захист персональних даних», що визначає сферу його дії, вказано, що цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, тобто виключно фізичної особи.
Відповідно, дана підстава для дискваліфікації є такою, що суперечить як вимогам власного оголошення замовника, так і нормам чинного законодавства.
4.Стосовно твердження замовника, що копії документів, які надані учасником ПП «Енерготрансзахід» у складі своєї тендерної пропозиції, надані з порушенням норм і стандартів вимог до оформлення документів 4163-2003 ДСТУ, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, без дати завірення копій, то вказане не відповідає дійсності.
Так, відповідно до п.1.1 сфера застосування вимог до оформлення документів 4163-2003 ДСТУ, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, то цей стандарт поширюється на СТВОРЕННЯ організаційно-розпорядчих документів, а не на завірення копій. Зокрема, п.1.2 передбачено, що цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.
Окрім того, звертаємо увагу, що на всі документи накладено КЕП датою подання пропозиції
Таким чином, застосування стандартів вимог до оформлення документів 4163-2003 ДСТУ, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, що визначають СТВОРЕННЯ ОРИГІНАЛУ ДОКУМЕНТУ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на завірення копій документів.
Отже, вказана підстава дискваліфікації суперечить нормі чинного законодавства, позаяк стосується інших вимог, а, відтак, є незаконною.
5.Стосовно не складення довідки про виконання аналогічного договору за наведеною формою , де мало бути вказано найменування особи з якою укладено договір, номер, дата, предмет договору, сума та строк дії договору, то вважаємо, що вказану довідку №486/21-01 від 17.05.2021 ПП «Енерготрансзахід» надало, вказавши всю необхідну інформацію і виконавши вищезазначені вимоги до довідки, встановлені замовником. Більше того, учасником було надано навіть більше інформації, аніж вимагалося замовником, що навпаки характеризує учасника як добросовісного постачальника електричної енергії і не в жодному випадку не може бути підставою для дискваліфікації.
Вказане щонайбільше може кваліфікуватися як формальна помилка відповідно до п.12 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки, де визначено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Звертаємо увагу, що документи ТзОВ «Ернерінг», що визнаний переможцем, має документи завірені до початку оголошення про проведення спрощеної процедури і датуються в більшості 2020 роком.
Враховуючи вищевказане, усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складені безпосередньо Учасником ПП «Енерготрансзахід» та завантажені в електронну систему закупівель, складені на фірмовому бланку, мають чітку, розбірливу форму надання та містять витребувану інформацію відповідного змісту, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки.
Вбачаємо дії замовника неправомірними, такими, що суперечать вимогам вищевказаних нормативно-правових актів та в разі невжиття Замовником відповідних заходів по усуненню даних порушень шляхом скасування дискваліфікації та визнання переможцем аукціону ПП«ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД», в протилежному випадку ми будемо вважати це упередженням з боку замовника і змушені звернутися зі скаргою до ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2021 09:29
Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо наступне.
Пунктом 19 частини 3 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок. Перелік формальних помилок затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710. Проаналізувавши ці 2 документи тендерний комітет пройшов до висновку, що Вами були допущені суттєві помилки виходячи з наступного.
Тендерна документація – є інструкцією з подання та оформлення тендерної пропозиції та повинна віддзеркалювати вимоги Замовника. В нашому оголошенні для проведення спрощеної закупівлі була єдина умова, яку ми поставили для подання тендерної пропозиції та якої Ви не дотримались, а саме: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності), мати чітку, розбірливу форму надання та містити витребувану інформацію відповідного змісту, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки ( У разі наявності)».
В самому документі «Комерційна пропозиція» Ви надали згоду з наданням документу комерційна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю, але в самій специфікації (тендерна пропозиція) з приводу найменування товару – не вказали відповідно до якого товару Ви запропонували ціну, що є порушенням вимоги подання тендерної пропозиції.
Відповідно до переліку формальних помилок затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 - Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, як ми бачимо, то Ваша помилка не відноситься до формальних.
В наданих Вами документах відсутня інформація у окремих полях електронної форми тендерної пропозиції, а саме, словосполучення та навіть речення. Ці помилки відсутні в переліку несуттєвих, а отже вони є суттєвими.

Також вами не надані документи які були зазначені в тендерній документації, а саме довідки про виконання аналогічного договору за наведеною формою та паспорт уповноваженої посадової особи.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідно до абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Виходячи з вище зазначеного уповноваженою особою замовника було прийнято вірне рішення щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі – ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД».

Документи

01 червня 2021 09:29
тендер.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" 79 999,96
UAH з ПДВ
78 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 15:46
Електронний підпис
17 травня 2021 15:41
форма пропозиція.pdf
17 травня 2021 15:41
статут.pdf
17 травня 2021 15:41
рішення засновника.pdf
17 травня 2021 15:41
постанова ліцензія.pdf
17 травня 2021 15:41
опис, код доступу.pdf
17 травня 2021 15:41
наказ верходай.pdf
17 травня 2021 15:41
ліцензія витяг.pdf
17 травня 2021 15:41
лист-підтвердження.pdf
17 травня 2021 15:41
довідка довкілля .pdf
17 травня 2021 15:41
довідка 4.pdf
17 травня 2021 15:41
відомості ЄДРПОУ.pdf
17 травня 2021 15:41
Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 15:41
Витяг з ЄДР на 25.03.pdf
17 травня 2021 15:41
виписка з єдр.pdf
17 травня 2021 15:41
акти прийому-передачі.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 17:02
Електронний підпис
17 травня 2021 17:01
МТЗ (1) (1).pdf
17 травня 2021 17:01
Звіт по аудиту 9001-2015.PDF
17 травня 2021 17:01
Звіт по аудиту 45001-2018.PDF
17 травня 2021 17:01
Звіт по аудиту 14001-2015.PDF
17 травня 2021 17:01
ЕСУ_ЕРНЕРІНГ_45001 укр.pdf
17 травня 2021 17:01
ЕСУ_ЕРНЕРІНГ_14001 укр.pdf
17 травня 2021 17:01
ЕСУ_ЕРНЕРІНГ 9001 укр.pdf
17 травня 2021 17:01
Зведена довідка.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка ч 2.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 9.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 8.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 7.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 6.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 5.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 4.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 3.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 2.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 13.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 12.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 11.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 10.pdf
17 травня 2021 17:01
Довідка п 1.pdf
17 травня 2021 17:01
Проєкт договору.pdf
17 травня 2021 17:01
Тендерна пропозиція.pdf
17 травня 2021 17:01
Лист від СБУ.PDF
17 травня 2021 17:01
Лист від РНБО.PDF
17 травня 2021 17:01
Паспорт якості.pdf
17 травня 2021 17:01
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД"
#39634860
Відхилено 78 950,00
UAH з ПДВ
21 травня 2021 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 15:16

Документи

21 травня 2021 16:33
Електронний підпис
20 травня 2021 15:24
33.pdf

Документи

24 травня 2021 15:16
Електронний підпис
24 травня 2021 15:15
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 15:16
Електронний підпис
24 травня 2021 15:15
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:37
scan.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:34
scan.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:32
scan0162.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 13:34
IMG_20210922_0002.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 12:41
доп 1.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 14:06
електроенергія2.pdf укладений
04 червня 2021 14:03
електроенергія.pdf укладений
03 червня 2021 11:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 червня 2021 11:58
27 608,70 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA463226690000026035300980337
ТОВ Ернерiнг
Оплачений
28 липня 2021 14:05
8 651,05 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений
11 серпня 2021 12:26
8 505,89 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений
28 вересня 2021 11:38
7 779,58 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений
13 жовтня 2021 11:43
2 425,18 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений
10 листопада 2021 11:41
7 634,41 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений
23 грудня 2021 12:19
16 394,56 UAH UA838201720344210005000032208
КУ Петрівської сільської ради "ЦНСП"
UA383204780000026030924900849
ТОВ "Ернерiнг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за спожиту електроенергію за 1квт/год з урахування тарифів на її розподіл та передачу становить 3,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна за спожиту електричну енергію за 1квт/год з урахування тарифів на її розподіл та передачу становить 4,18 грн., в тому числі ПДВ 20%
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 166,66 UAH)