Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з діагностики, поточного ремонту та сервісне обслуговування аналізаторів
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2021-05-06-002901-b 8a480eabdc07427eb9448410c4658969
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 14:50
Початок аукціону: 21 травня 2021 12:36
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


69097, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,буд.25, категорія: п3.ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" Під час проведення процедури закупівлі всі документи, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний Гематологічний аналізатор: Medmay MC-3600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Запорізького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
1 шт
Гематологічний аналізатор: ELite 3 // ELite 3, Automated 3 part diff Hematology analyzer
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Запорізького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
3 шт
Аналізатор сечі: Лаура Смарт // Laura Smart
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Запорізького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
1 шт
Аналізатор швидкості осідання еритроцитів: ESR3000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Запорізького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 14:45
Оголошення_ТО аналізатори.doc
06 травня 2021 14:45
Додаток_4_Проект_дог..doc
06 травня 2021 14:45
Додаток_3_Iнф.довiдка.doc
06 травня 2021 14:45
Додаток_2_Тех.характерист..doc
06 травня 2021 14:45
Додаток_1_ЦП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 27 360,00
UAH з ПДВ
27 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАД ФАРМ" 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2021 17:55
Електронний підпис
13 травня 2021 17:55
1. Цінова пропозиція.PDF
13 травня 2021 17:55
31. Дипломи.PDF
13 травня 2021 17:55
28. проект договору.PDF
13 травня 2021 17:55
16. Довідка контрагента.PDF
13 травня 2021 17:55
15.Витяг ПДВ.PDF
13 травня 2021 17:55
13.Виписка з ЄДР.PDF
13 травня 2021 17:55
11.Опис реєстрації.PDF
13 травня 2021 17:55
10.Копія статуту.PDF
13 травня 2021 17:55
7. Доручення Романко.PDF

Публічні документи

18 травня 2021 14:32
Електронний підпис
18 травня 2021 14:31
Додаток_4_Проект_дог..pdf
18 травня 2021 14:31
Додаток_3_Iнф.довiдка.pdf
18 травня 2021 14:31
Додаток_1_ЦП.pdf
18 травня 2021 14:31
Гарантійний лист.pdf
18 травня 2021 14:31
Cертифікат інженера.pdf
18 травня 2021 14:31
47.Витяг РАД ФАРМ 15.01.21.pdf
18 травня 2021 14:31
34.Протокол-збори к..pdf
18 травня 2021 14:31
33.Паспорт.pdf
18 травня 2021 14:31
32.паспорт инн.pdf
18 травня 2021 14:31
14.Опис документів.pdf
18 травня 2021 14:31
12.статутк.pdf
18 травня 2021 14:31
11.Статут.pdf
18 травня 2021 14:31
10.витяг ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2021 14:31
9.виписки.pdf
18 травня 2021 14:31
9. Бенефициар.pdf
18 травня 2021 14:31
8.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2021 14:31
7.ведомости ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2021 14:31
6.витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ТОВ "РАД ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 27 360,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 13:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
27 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 10:37
Договір діагн аналізаторів.pdf укладений
04 червня 2021 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 560,00 UAH)