Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м»
Очікувана вартість
1 058 000,00 UAH
UA-2021-05-06-002575-a ● 8b7985ac14604cbda7897b96d4821dd9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Аеропорт Хмельницький" |
Код ЄДРПОУ: | 21324586 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Аеоропрт |
Контактна особа: |
Сорока Валерій Ростиславович +380677889920 aer.km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 058 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмелницький, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 71313400-9 — Послуги з оцінювання впливу будівництва на довкілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, який зазначений у Договорі, по факту їх виконання після підписання сторонами відповідного Акту приймання - передачі наданих послуг, щодо кожного етапу окремо або щодо роботи в цілому, після отримання Замовником бюджетних коштів, на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 30 календарних днів з дня отримання бюджетних коштів на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 15:48 |
ТД_звіт.doc | |
06 травня 2021 15:48 |
Оголошення_про_вiдкритi_торги.docx | |
06 травня 2021 15:48 |
Додаток_3.docx | |
06 травня 2021 15:48 |
Додаток_2.docx | |
06 травня 2021 15:48 |
Додаток_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-002575-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39253577
Дата подання: 16 червня 2021 11:56
Щодо скасування ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
08.06.2021 року Замовник закупівлі «Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м» за кодом відкритих торгів ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002575-a (оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-002575-a)» оприлюднив ПРОТОКОЛ № 17 засідання тендерного комітету по цій закупівлі.
У пункті І даного протоколу міститься наступне твердження: "Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного
підпису (додаток 1 до протоколу), ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Барського Руслана Анатолійовича". Це не відповідає дійсності. Адже згідно того тексту того самого протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 25.05.2021 12:18:03 - "Підписувач: Петренко Валентин Петрович П.І.Б.: Петренко Валентин Петрович". Ні про якого Барського Руслана Анатолійовича у вказаному протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису мови не йде та і йтися не могло...
У пункті V ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету по цій закупівлі міститься наступне твердження: "В складі пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах". Це також не відповідає дійсності. Адже Учасник закупівлі ТОВ "Інтеройл Сервіс", у складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив в електрону систему Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, за Вих. №18-21/05/21 від 21.05.2021 (назва файлу - "18. Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору.pdf"), в тексті якого, серед іншого, міститься наступне: "Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», що є Учасником процедури закупівлі: «Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м» за кодом відкритих торгів ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002575-a (оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-002575-a), погоджуємося з Істотними (основними) умовами договору Замовника (Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький») та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах."
Отже, враховуючи наведені факти, ТОВ "Інтеройл Сервіс" вимагає від Замовника зазначеної закупівлі (КП "Аеропорт Хмельницький"), скасувати ПРОТОКОЛ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на цю закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
Розгорнути
Згорнути
У пункті І даного протоколу міститься наступне твердження: "Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного
підпису (додаток 1 до протоколу), ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Барського Руслана Анатолійовича". Це не відповідає дійсності. Адже згідно того тексту того самого протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 25.05.2021 12:18:03 - "Підписувач: Петренко Валентин Петрович П.І.Б.: Петренко Валентин Петрович". Ні про якого Барського Руслана Анатолійовича у вказаному протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису мови не йде та і йтися не могло...
У пункті V ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету по цій закупівлі міститься наступне твердження: "В складі пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах". Це також не відповідає дійсності. Адже Учасник закупівлі ТОВ "Інтеройл Сервіс", у складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив в електрону систему Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, за Вих. №18-21/05/21 від 21.05.2021 (назва файлу - "18. Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору.pdf"), в тексті якого, серед іншого, міститься наступне: "Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», що є Учасником процедури закупівлі: «Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м» за кодом відкритих торгів ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002575-a (оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-002575-a), погоджуємося з Істотними (основними) умовами договору Замовника (Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький») та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах."
Отже, враховуючи наведені факти, ТОВ "Інтеройл Сервіс" вимагає від Замовника зазначеної закупівлі (КП "Аеропорт Хмельницький"), скасувати ПРОТОКОЛ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на цю закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2021 18:05
Тендерний комітет Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» уважно вивчив Вашу вимогу щодо Вашого відхилення та повідомляє наступне.
І. Відповідно до пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, на захищеному типу носію, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації.
Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Вашу тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Петренка Валентина Петровича.
Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений.
Тобто Ваша пропозиція підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.5. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
В протоколі № 17 від 08.06.2021 року допущено описку, замість вірного ПІБ Петренка Валентина Петровича, зазначено помилкове Барського Руслана Анатолійовича, проте згідно Додатку 1 до протоколу № 17 від 08.06.2021 року додано протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпис, який сформований 12:18:03 25.05.2021року, відповідно до якого вказаний вірний ПІБ та електронний підпис Петренка Валентина Петровича
Враховуючи вищевикладене, повторно звертаємо Вашу увагу, що позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року та № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-24-003957-a
- № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-24-016789-c.
Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv.
Більш того, відповідно до пункту 5.1.7. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреностей у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками є - Сорока Валерій Ростиславович (пункт 5 Оголошення).
Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Левицьку Ларису Павлівну, секретаря тендерного комітету, головного бухгалтера, (пункт 2.3 частини 2 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації).
За таких обставин у складі Вашої тендерної пропозиції мали міститись довіреності на двох посадових осіб Замовника, а саме - на Левицьку Ларису Павлівну та Сороку Валерія Ростиславовича.
У складі Вашої пропозиції надано довіреність № 15-21/05/21 від 21.05.2021 року (файл «15. Довіреність на право отримання інформації щодо Учасника.pdf») згідно якої ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) уповноважує Левицьку Ларису Павлівну на право звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Сороки Валерія Ростиславовича, який у відповідності до пункту 5.1.6. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою учасника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a
Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c.
- №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b.
- №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутній гарантійній лист, про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, про що надається у складі пропозиції відповідне письмове погодження.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутнє письмове погодження, про те, що у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, Замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» діяв відповідно до положень статей 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням принципів, що закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), підстав для скасування рішення № 17 від 08.06.2021 року немає.
І. Відповідно до пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, на захищеному типу носію, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації.
Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Вашу тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Петренка Валентина Петровича.
Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений.
Тобто Ваша пропозиція підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.5. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
В протоколі № 17 від 08.06.2021 року допущено описку, замість вірного ПІБ Петренка Валентина Петровича, зазначено помилкове Барського Руслана Анатолійовича, проте згідно Додатку 1 до протоколу № 17 від 08.06.2021 року додано протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпис, який сформований 12:18:03 25.05.2021року, відповідно до якого вказаний вірний ПІБ та електронний підпис Петренка Валентина Петровича
Враховуючи вищевикладене, повторно звертаємо Вашу увагу, що позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року та № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-24-003957-a
- № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-24-016789-c.
Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv.
Більш того, відповідно до пункту 5.1.7. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреностей у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками є - Сорока Валерій Ростиславович (пункт 5 Оголошення).
Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Левицьку Ларису Павлівну, секретаря тендерного комітету, головного бухгалтера, (пункт 2.3 частини 2 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації).
За таких обставин у складі Вашої тендерної пропозиції мали міститись довіреності на двох посадових осіб Замовника, а саме - на Левицьку Ларису Павлівну та Сороку Валерія Ростиславовича.
У складі Вашої пропозиції надано довіреність № 15-21/05/21 від 21.05.2021 року (файл «15. Довіреність на право отримання інформації щодо Учасника.pdf») згідно якої ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) уповноважує Левицьку Ларису Павлівну на право звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Сороки Валерія Ростиславовича, який у відповідності до пункту 5.1.6. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою учасника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a
Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c.
- №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b.
- №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутній гарантійній лист, про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, про що надається у складі пропозиції відповідне письмове погодження.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутнє письмове погодження, про те, що у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, Замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» діяв відповідно до положень статей 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням принципів, що закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), підстав для скасування рішення № 17 від 08.06.2021 року немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС |
624 200,00
UAH з ПДВ
|
389 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТА ПРАВОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКО КОНСАЛТ ГРУП" |
723 996,76
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
444 698,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
719 000,00
UAH з ПДВ
|
444 699,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ" |
761 760,00
UAH з ПДВ
|
444 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКАНС-ЕКО" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
449 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОТОП" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОКОНСАЛТ" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Благодійна організація "Інтерекоцентр" |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" #37656348 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 17:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 травня 2021 00:00
|
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС #37617639 |
Відхилено |
389 999,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 16:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 травня 2021 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТА ПРАВОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКО КОНСАЛТ ГРУП" #33923885 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 16:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 червня 2021 00:00
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" #43191454 |
Відхилено |
444 698,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 15:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" #41665505 |
Відхилено |
444 699,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 15:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ" #39578471 |
Відхилено |
444 700,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 15:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКАНС-ЕКО" #44318300 |
Відхилено |
449 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 15:47
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОТОП" #23269986 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 червня 2021 00:00
|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 14:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОКОНСАЛТ" #40905042 |
Переможець |
998 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 15:31
|
ДУ 1 УКРЕКОКОНСАЛТ.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 11:25
|
підписаний договір | укладений |
25 червня 2021 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 25/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |