Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свіжі овочі
Очікувана вартість
191 500,00 UAH
UA-2021-05-06-001142-c 344101c096f14cf4af7b95c6b8e113d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошенець Володимир Григорович

+380554321065 vlep_edu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Великолепетиський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 36789395
Місцезнаходження: 74502, Україна , Херсонська обл., смт Велика Лепетиха, вул. Миру, 18
Контактна особа: Мошенець Володимир Григорович
+380554321065
vlep_edu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 09:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 09:47
Початок аукціону: 19 травня 2021 14:43
Очікувана вартість: 191 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
4000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
4500 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
4000 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
500 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
500 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
200 кг
Перець салатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
100 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Заклади освіти та дошкільні установи Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 09:43
Оголошення свіжі овощі doc.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-06-001142-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 28 травня 2021 10:04
Прийняття незаконного рішення щодо визначення переможцем ФОП Шиканов Р.О.
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товарів за ДК 021:2015 03221000-6 – Овочі Учасник повинен накласти або кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо учасник у складі пропозиції надає документ не у формі електронного документа (без КЕП на документі), то такий документ повинен бути підписаний уповноваженою посадовою особою або представником учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також повинен містити відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
В нашому випадку, Учасником закупівель є ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Шиканов Роман Олексійович.

Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем у складі тендерної пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s.
За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчу вального органу, було встановлено наступне:

«Файл успішно перевірено. Усі дані цілі

Підписувачі

Підписувач
Шиканов Роман Олексійович
П.І.Б.
Шиканов Роман Олексійович
РНОКПП
2714617391
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
18:49:56 17.05.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B0400000024CC190046E48D00
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований

Керуючись нормами чинного законодавства Фізична особа – громадянин України також має право бути учасником тендерної процедури закупівлі. В свою чергу, для реалізації свого права в участі в закупівлі як фізичної особи-підприємця - має бути реєстрація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, така реєстрація в ЄДРПОУ у Переможця є, а, отже, ФОП Шиканов Роман Олександрович мав підписати свою тендерну пропозицію уповноваженою особою від Учасника (Переможця), який мав статус саме Фізичної особи-підприємця, а, отже, підпис мав бути уповноваженої особи, яка має бути прив’язана до Учасника (ФОПа), а не просто фізичної особи – громадянина України. Крім того, 07.11.2020 набув чинності ЗУ «Про електронні довірчі послуги» (від 05.10.2017 №2155-VIII), яким викреслено поняття тогочасного електронного цифрового підпису, а діє на сьогодні, і на момент подання пропозиції – до 09:47 18.05.2021р., виключно кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП), а вимогами тендерної документації було саме накладення КЕП особою Учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, а не просто фізичної особи, отже, мала бути прив’язка саме до Учасника закупівлі.
Таким чином, із аналізу інформації вбачається, що на тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця (Переможця) не накладено кваліфікований електронний підпис.
Колегією листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис.
Враховуючи вище викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції переможця – ФОП Шиканов Роман Олександрович, визначені пунктом 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент подачі Оголошення).
На підставі вищевикладеного, рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Шиканов Роман Олександрович є незаконним та підлягає анулюванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 11:57
Ключі, отримані у КНЕДП-ІДД ДПС після 7.11.2018 р., відповідають вимогам Закону № 2155. Це і є КЕП, який надалі може використовуватися під час подання звітності, електронного документообігу та ідентифікації на державних порталах. Комерційні організації можуть, за бажання, і далі працювати з ключами, які були отримані після 7.11.2018 року не на ЗН. Таке право їм дає постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів", що діє до 31.12.2021 року./О після приватний сектор також повинен буде використовувати КЕП виключно на ЗН
Вимоги Оголошення закупівлі Учасник повинен накласти або кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає у складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо учасник надає у складі пропозиції документи у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо учасник у складі пропозиції надає документ не у формі електронного документа (без КЕП на документі), то такий документ повинен бути підписаний уповноваженою посадовою особою або представником учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також повинен містити відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Виходячи з описаного скаргу відхилити
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-06-001142-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 31 травня 2021 12:33
Неправомірне акцептування учасника
Постачальник має використовувати той підпис, який передбачений тендерною документацією/умовами закупівлі Замовника. Тобто необхідно дивитись на те, як вимогу щодо накладання електронного підпису прописав замовник.
Наприклад, якщо вимога в тендерній документації зазначена так, як “підписати пропозицію КЕП/УЕП”, то учасник може підписати пропозицію як КЕП так і УЕП.
Якщо ж Замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то Учасник має підписати КЕП. Бо в такому разі підписання УЕП може бути підставою для відхилення.
Оголошення Замовника містить наступну вимогу: «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Враховуючи вище викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції переможця – ФОП Шиканов Роман Олександрович, визначені пунктом 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент подачі Оголошення).
На підставі вищевикладеного, рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Шиканов Роман Олександрович є незаконним та підлягає анулюванню.
Додаткова Інформація: https://infobox.prozorro.org/articles/obov-yazkovist-nakladannya-elektronnogo-pidpisu-na-propoziciyu-uchasnika-1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 13:49
Відповідь
на вимогу (скаргу) МалогоПриватного Підприємства "Ритм"про скасування рішення Замовника щодо обрання переможця
Уповноважена особа комунальної установи «Великолепетиський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» Великолепетиської селищної ради , вивчивши вимогу (скаргу) про скасування рішення Замовника щодо обрання переможця по закупівлі «Свіжі овочі» за ДК 021:2015: ДК 021:2015 03221000-6 – Овочі (UA 2021-05-06-001142-c) повідомляємо наступне.
ФОП Шиканов Р. О. отримав кваліфікований електронний підпис (КЕП) у КНЕДП-ІДД ДПС, що відповідають вимогам Закону № 2155. Це і є КЕП, який надалі може використовуватися під час подання звітності, електронного документообігу та ідентифікації на державних порталах. Комерційні організації можуть, за бажання, і далі працювати з ключами, які були отримані після 7.11.2018 року не на ЗН. Таке право їм дає постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів", що діє до 31.12.2021 року. В п.23 статті 1 Розділу І Закону України "Про електронні довірчі послуги" наведено опис терміну КЕП, а саме: кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги", постановою КМУ від 07.11.2018р. №749 затверджений Порядок використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності. В п.9 Порядку зазначено: Ідентифікація підписувана - представника державної установи або створювача електронної печатки та підтвердження цілісності даних в електронній формі, з якими пов'язаний кваліфікований електронний підпис чи печатка, здійснюються шляхом перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки. {Абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021.
Вимоги Оголошення закупівлі Учасник повинен накласти або кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає у складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо учасник надає у складі пропозиції документи у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо учасник у складі пропозиції надає документ не у формі електронного документа (без КЕП на документі), то такий документ повинен бути підписаний уповноваженою посадовою особою або представником учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також повинен містити відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Учасник закупівлі ФОП Шиканов Р.О. використовував той підпис (КЕП) отриманий у КНЕДП-ІДД ДПС, який передбачений Оголошенням закупівлі тендерною документацією Замовника.
Вважаю, що підстав для відхилення пропозиції не має.
Уповноважена особа О Ілашко
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИКАНОВ РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 145 750,00
UAH з ПДВ
145 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 190 002,00
UAH з ПДВ
190 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 18:49
Електронний підпис
17 травня 2021 18:49
техпаспорт авто 2.png
17 травня 2021 18:49
техпаспорт авто 1.png
17 травня 2021 18:49
проект договору ст2.png
17 травня 2021 18:49
проект договору ст1.png
17 травня 2021 18:49
про сануції ст2.png
17 травня 2021 18:49
про санкціїст1.png
17 травня 2021 18:49
Паспорт ФОП Шиканова.png
17 травня 2021 18:49
Овочі с 4 (2).png
17 травня 2021 18:49
Овочі с 2 (2).png
17 травня 2021 18:49
Овочі с 1 (2).png
17 травня 2021 18:49
мед книжка водыя ст2.png
17 травня 2021 18:49
мед книжка водыя ст1.png
17 травня 2021 18:49
лист згода свіжі.png
17 травня 2021 18:49
лист згода свіжі овочі.png
17 травня 2021 18:49
лист відгук.png
17 травня 2021 18:49
іден.код.png
17 травня 2021 18:49
договір стр3.png
17 травня 2021 18:49
договір стр 4.png
17 травня 2021 18:49
довідка про техн.png
17 травня 2021 18:49
довідка анал.договору.png
17 травня 2021 18:49
Витяг.png
17 травня 2021 18:49
виписка з держ.ст2.png
17 травня 2021 18:49
виписка з держ.р.png

Публічні документи

14 травня 2021 20:39
Електронний підпис
14 травня 2021 20:38
Рішення про призн..pdf
14 травня 2021 20:38
Статут.pdf
14 травня 2021 20:38
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 травня 2021 20:38
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 травня 2021 20:38
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 20:38
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2021 20:38
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШИКАНОВ РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИКАНОВ РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2714617391
Рішення скасоване 145 750,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 08:21
ФОП "ШИКАНОВ РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2714617391
Переможець 145 750,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 08:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШИКАНОВ РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2714617391
145 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2021 08:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 08:31
Додаткова угода № 2 зміни до договору
01 грудня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 14:59
Додаткова угода № 1 л. 2 зміни до договору
08 вересня 2021 14:54
Додаткова угода № 1 зміни до договору
08 вересня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:45
Договір укладений
02 червня 2021 14:36
Договір укладений
02 червня 2021 14:36
Договір укладений
02 червня 2021 14:36
Договір укладений
02 червня 2021 14:36
Договір укладений
02 червня 2021 14:36
Договір укладений
02 червня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку початком самостійного фінансування комунального закладу «Князегригорівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської селищної ради привести у відповідність об’єм продукції та ціни за одиницю в Додатку № 1, та Додатку № 2 графіку постачання до договору № 153 від 02.06.2021 року та викласти в такій редакції: Додаток 1 до Договору № 153 від 02.06.2021 року . № Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за од. грн, з ПДВ(без ПДВ) Загальна вартість 1 Капуста кг 3500 6,00 21000,00 2 Буряк кг 2400 5,50 13200,00 3 Морква кг 2125 8,00 17000,00 4 Цибуля кг 2700 6,50 17550,00 5 Помідори кг 500 25,00 12500,00 6 Огірки кг 500 20,00 10000,00 7 Перець салатний кг 200 16,00 3200,00 8 кабачки кг 100 13,00 1300,00 Всього з ПДВ 95750,00 В тому числі ПДВ 20 % 00 Сума без ПДВ 95750,00 Загальна вартість: 95750,00 грн. (дев’яносто п’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ . Додаток № 2 до Договору № ___________від_________ 20__р. ГРАФІК ПОСТАЧАННЯ до закладів освіти та дошкільних закладів в 2021 році. Назва закладу Часи розвозу Дні розвозу кількість Комунальний заклад «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської районної ради Херсонської області, 74502, смт В. Лепетиха, вул. Миру, 18 * * Великолепетиська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Великолепетиської селищної ради Великолепетиського району Херсонської області , 74502, вул. Шкільна, 2, смт В.Лепетиха Малолепетиська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т. Г. Шевченко, 74510 с. Мала Лепетиха, вул. Шкільна, 1 Катеринівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Великолепетиської районної ради Херсонської області 74521, с. Катеринівка Філія Костянтинівський освітній комплекс «Заклад загальної середньої освіти І ступеню – заклад дошкільної освіти» комунального закладу «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської районної ради Херсонської о74524 с. Костянтинівка, провулок Шкільна, 1 Великолепетиський ясла-сад № 1 «Берізка» смт Велика Лепетиха, вулиця Лермонтова, 4 Великолепетиський ясла-сад №2, смт Велика Лепетиха, вулиця Островського, 29 Великолепетиський ясла-сад №3, смт Велика Лепетиха, вулиця Таврійська, 42 Великолепетиський ясла-сад №4, смт Велика Лепетиха, вулиця Миру,72 Князегригорівський дитячий садок 74530 с. Князе-Григорівка, вулиця Таврійська, 57 Малолепетиський ясла-садок 74510 с. Мала Лепетиха, вулиця Шкільна, 15 2 рази на тиждень з понеділка по п’ятницю з 6.00 до 10.00. Примітка: можливі зміни в графіку по виробничій необхідності: за вимогою замовника після заявки на товар. 2. Інші пункти договору залишаються без змін 3. Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках по кожному для сторін, набирає юридичної сили з дня її підписання та є невід’ємною частиною договору
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звёязку зі зменшення фінансування внести зміни у розділ ІІ. Загальна сума договору п. 2.1. Загальнп очікувана ціна цього договору становить 44750,00грн
Номер договору про закупівлю: 153
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звёязку зі зменшення фінансування внести зміни у розділ ІІ. Загальна сума договору п. 2.1. Загальнп очікувана ціна цього договору становить 44750,00грн
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML