Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи
Очікувана вартість
202 095,00 UAH
UA-2021-05-06-000867-b ● ebab64ccafca4f6fa125f270955a56ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380687979912 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 202 095,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 020,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 6062.85 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6062.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52072, Україна, Дніпропетровська область, с. Старі Кодаки, вул. Школьна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2021 15:50 |
Зміни.PDF | |
21 травня 2021 15:50 |
23.PDF | |
21 травня 2021 15:50 |
Столи нова редакція 21.05.doc | |
12 травня 2021 17:26 |
Столи нова редакція 12.05.doc | |
06 травня 2021 10:33 |
Столи.doc |
21 травня 2021 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 травня 2021 15:50 |
Зміни.PDF
|
||||||
21 травня 2021 15:50 |
23.PDF
|
||||||
21 травня 2021 15:50 |
Столи нова редакція 21.05.doc
|
||||||
12 травня 2021 17:26 |
Столи нова редакція 12.05.doc
|
||||||
06 травня 2021 10:33 |
Столи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 06 травня 2021 12:46
Дата відповіді: 12 травня 2021 17:17
Доброго дня! Для точного формування цінової пропозиції, додайте, будь-ласка, детальний опис технічних вимог, та укажіть з яких матерілів повинен бути виготовлений товар? ДСП, метал чи інше?
Відповідь: Шановний Учасник закупівлі. Ваше питання було вивчено, проаналізовано та прийнято рішення внести зміни до документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-06-000867-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "К Р Е Д О", Код ЄДРПОУ:40757521
Дата подання: 07 травня 2021 11:04
Вимога
Доброго дня!
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З огляду на вимогу ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» у замовника відсутній обов’язок застосовувати під час проведення процедури закупівлі більше одного кваліфікаційного критерію.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, в тому числі за таким принципом, як «добросовісна конкуренція серед учасників».
З метою розширення кількості потенційних учасників процедури закупівлі, а також з метою створення якісного конкурентного середовища, просимо розглянути питання щодо виключення з тендерної документації такого кваліфікаційного критерію, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З огляду на вимогу ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» у замовника відсутній обов’язок застосовувати під час проведення процедури закупівлі більше одного кваліфікаційного критерію.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, в тому числі за таким принципом, як «добросовісна конкуренція серед учасників».
З метою розширення кількості потенційних учасників процедури закупівлі, а також з метою створення якісного конкурентного середовища, просимо розглянути питання щодо виключення з тендерної документації такого кваліфікаційного критерію, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2021 17:25
Шановний учасник закупівлі, Ваше особисте трактування ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зводиться до помилкової переоцінки сенсу тексту Закону. ч.2 ст.16 Закону прописано: Дослівна цитата «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:». Тобто Законодавець не обмежив Замовника в праві вибору кількості кваліфікаційних критеріїв.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-06-000867-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2439911059
Дата подання: 11 червня 2021 18:06
Дата подання: 11 червня 2021 18:06
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 червня 2021 15:27
рішення від 15.06.2021 № 13422 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 15:27
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.06.2021 № 12221.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 19:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15617.pdf
Дата публікації: 12 липня 2021 16:49
рішення від 09.07.2021 № 15617.pdf
Дата публікації: 14 липня 2021 17:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
172 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАТЕР КАН" |
202 050,00
UAH з ПДВ
|
202 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець "БРИСКІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" |
202 095,00
UAH з ПДВ
|
202 095,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2439911059 |
Відхилено |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 17:10
|
ТОВ "ПАТЕР КАН" #44084561 |
Переможець |
202 050,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 13:43
|
67.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2021 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 11:53
|
67 ду.PDF | зміни до договору |
20 липня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 11:00
|
договір | укладений |
20 липня 2021 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішення сторін. Збільшення строку поставки товару у зв’язку із тим, що дитячий садочок в який поставлятися товар наразі добудовуються |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |