Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 33 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: м. Харків, вул. Героїв Праці, 36 Г
Очікувана вартість
1 027 267,00 UAH
UA-2021-05-06-000803-b 83d3a99d04ab47b4abd3ccacef8c622e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Олена

380999803352 golke.helen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Тютюнник Олена
380999803352
golke.helen@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 027 267,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 136,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення Пропозиції у формі електронної банківської гарантіії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення Пропозиції. Форма та вимоги до забезпечення Пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення Пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності КЕП. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення Пропозиції, відшкодовуються Учасником. Пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням Пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам Документації та будуть відхилені. Розмір забезпечення Пропозиції складає: 5 000,00 грн. Строк дії забезпечення Пропозиції повинен бути не меншим ніж строк дії Пропозиції. Забезпечення Пропозиції повертається Учаснику у разі: 1) закінчення строку дії Пропозиції та забезпечення Пропозиції, зазначеного в Оголошенні; 2) укладення Договору з Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання Пропозиції Учасником до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення Договору з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення Пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення Пропозиції протягом 5-ти (п’яти) днів з дня настання однієї з вищезазначених підстав. Забезпечення Пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання Пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Договору Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що складаються безпосередньо учасниками та подаються в електронному вигляді через Cистему, складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, ніж українська або російська мова, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. (Більш детально інформація щодо мови та інших аспектів стосовно закупівлі наведена у Документації до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатках до неї).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 33 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: м. Харків, вул. Героїв Праці, 36 Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Героїв Праці, 36 Г, Харків, Харківська область, 61146, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 у 5-тиденний термін після надання їх Підрядником. У разі виявлення невідповідності робіт, перерахованих в акті прийму-здачі виконаних робіт, фактично виконаним, Замовник направляє свої зауваження Підряднику протягом 3-х (трьох) робочих днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення Пропозиції у формі електронної банківської гарантіії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення Пропозиції. Форма та вимоги до забезпечення Пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення Пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності КЕП. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення Пропозиції, відшкодовуються Учасником. Пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням Пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам Документації та будуть відхилені. Розмір забезпечення Пропозиції складає: 5 000,00 грн. Строк дії забезпечення Пропозиції повинен бути не меншим ніж строк дії Пропозиції. Забезпечення Пропозиції повертається Учаснику у разі: 1) закінчення строку дії Пропозиції та забезпечення Пропозиції, зазначеного в Оголошенні; 2) укладення Договору з Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання Пропозиції Учасником до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення Договору з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення Пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення Пропозиції протягом 5-ти (п’яти) днів з дня настання однієї з вищезазначених підстав. Забезпечення Пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання Пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Договору Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639)
Вимоги до документу: Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку.
06 травня 2021 10:33
Електронний підпис
06 травня 2021 10:28
Додаток 8 Проект Договору 33.doc
06 травня 2021 10:27
Документация 33.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 12:06
Електронний підпис
17 травня 2021 12:04
G9303.21.7z
17 травня 2021 12:04
G9303.21.7z
17 травня 2021 12:04
21. контракт директор.pdf
17 травня 2021 12:04
20. довідки.pdf
17 травня 2021 12:04
19. відомість ресурсів.pdf
17 травня 2021 12:04
18. фін звіт.pdf
17 травня 2021 12:04
17. акт №33.pdf
17 травня 2021 12:04
16. Dovidka_21103470370790171587.pdf
17 травня 2021 12:04
15. декларація.pdf
17 травня 2021 12:04
14. довідка банк.pdf
17 травня 2021 12:04
13. редо банк.pdf
17 травня 2021 12:04
12. лист з податкової.pdf
17 травня 2021 12:04
11. Сертифікат кошторис.pdf
17 травня 2021 12:04
10. відгук.pdf
17 травня 2021 12:04
9. Відгук-Шев-кап-рем.pdf
17 травня 2021 12:04
7. КБ 2,КБ 3 Обдаро.pdf
17 травня 2021 12:04
4. Аналог_дог Шевч кап.pdf
17 травня 2021 12:04
3. Рішення.pdf
17 травня 2021 12:04
2. наказ.pdf
17 травня 2021 12:04
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

G9303.21.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 16:05

Документи

18 травня 2021 16:05
Електронний підпис
18 травня 2021 16:04
№ 163 від 18.05.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2021 16:05
Електронний підпис
18 травня 2021 16:04
№ 163 від 18.05.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:56
№ 331905 від 19.05.21.pdf укладений
20 травня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 10:20
ДУ №2 (№331905).pdf зміни до договору
13 серпня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 14:22
ДУ №1 (№331905).pdf зміни до договору
27 травня 2021 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 331905
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 331905
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 800 000,00
UAH