Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи опалення (встановлення блочно-модульної котельні) Красненського НВК Батуринської міської ради, що знаходиться за адресою: вулиця Шкільна 1, село Красне, Чернігівської області.
Очікувана вартість
1 027 874,00 UAH
UA-2021-05-06-000125-b b9a7486b563d468a9e73edd8d7ffc9aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівер Антоніна Олександрівна

+380677332674 mega-antonina1987@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Батуринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04412354
Місцезнаходження: 16512, Україна , Чернігівська обл., Батурин, вул. В.Ющенка, 30
Контактна особа: Сівер Антоніна Олександрівна
+380677332674
mega-antonina1987@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 09:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 09:09
Початок аукціону: 21 травня 2021 12:53
Очікувана вартість: 1 027 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи опалення (встановлення блочно-модульної котельні) Красненського НВК Батуринської міської ради, що знаходиться за адресою: вулиця Шкільна 1, село Красне, Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16541, Україна, Чернігівська область, село Красне, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 14:22
File.PDF
11 травня 2021 14:22
File0003.PDF
11 травня 2021 14:22
File0002.PDF
11 травня 2021 14:22
File0001.PDF
11 травня 2021 14:22
підсумкова відомість ресурсів.rtf
06 травня 2021 09:05
ОГОЛОШЕННЯ - Рекон. системи опалення.docx
11 травня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 14:22
File.PDF
11 травня 2021 14:22
File0003.PDF
11 травня 2021 14:22
File0002.PDF
11 травня 2021 14:22
File0001.PDF
11 травня 2021 14:22
підсумкова відомість ресурсів.rtf
06 травня 2021 09:05
ОГОЛОШЕННЯ - Рекон. системи опалення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єми робіт
Дата подання: 07 травня 2021 14:31
Дата відповіді: 11 травня 2021 14:19
Доброго дня . Для правильного визначення вартості об'єкту згідно чинного законодавства Замовник повинен викласти або креслення зі специфікацією , або підсумкову відомість ресурсів. Як визначити потужність котлів - до 0,37 мВт ? Котел 20кВт теж до 0,37 мВт і так по всьому обладнанню (насоси баки і т.п.). У Вас іде монтаж модульної котельні а потім іде обв'язка. Зазвичай модульна котельня поставляється в зібраному вигляді. Для зняття всіх цих питань надайте проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запитувана вами інформація підгружена.
Технічне завдання
Дата подання: 12 травня 2021 16:27
Доброго дня. Додатки до договору потрібно викласти учаснику чи переможцю ?
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 12 травня 2021 16:28
Доброго дня. Додатки до договору потрібно викласти учаснику чи переможцю ?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-06-000125-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 28 травня 2021 17:15
Вимога про відхилення пропозиції що не відповідає умовам оголошення
Вимога додана окремим файлом
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2021 17:15
Відповідь на вимогу. Враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі 1027874 грн та керуючись ч.1 ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюємо закупівлю з максимальною економією та ефективністю використання коштів, запобігаючи корупційним діям і зловживанням: вимогу ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" №1 від 28.05.21 не задовільняти.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

01 червня 2021 17:15
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 896 276,62
UAH з ПДВ
896 276,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 987 726,30
UAH з ПДВ
987 726,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 16:34
Електронний підпис
19 травня 2021 16:30
ЦПХ.pdf
19 травня 2021 16:30
Розрахунок_вартостi.pdf
19 травня 2021 16:30
Календарний_графiк.pdf
19 травня 2021 16:30
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
19 травня 2021 16:30
Витяг_ПДВ.pdf
19 травня 2021 16:30
Виписка_з_EДР.pdf
19 травня 2021 16:30
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf
19 травня 2021 16:30
Кошторис.pdf
19 травня 2021 16:30
Цiнова_пропозицiя.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 02:32
Електронний підпис
20 травня 2021 02:31
ДЦ скан з ЕЦП.pdf.p7s
20 травня 2021 01:47
Електронний підпис
20 травня 2021 01:45
ДЦ.rar.p7s
20 травня 2021 01:45
ДЦ.rar
20 травня 2021 01:45
17. Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2021 01:45
10.1. Ліцензія - оригінал.pdf
20 травня 2021 01:45
6.7. Відгук оригінал.pdf
20 травня 2021 01:45
7.7. Гарантійний лист.pdf
20 травня 2021 01:45
4.2. Завірена копія ТЗ.pdf
20 травня 2021 01:45
10.2. Дозвіл - оригінал.pdf
20 травня 2021 01:45
17. Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 травня 2021 01:45
6.3. Відгук оригінал.pdf
20 травня 2021 01:45
4.3. Завірена копія ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
Переможець 896 276,62
UAH з ПДВ
27 травня 2021 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
896 276,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:34
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 10:58
Додаткова угода _ 4.PDF зміни до договору
29 вересня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 13:42
Додаткова угода _ 3.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 17:15
Додаткова угода _ 2.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 16:24
Додаткова угода.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:05
Договір № 09/06-21 укладений
09 червня 2021 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2. "ВАРТІСТЬ" підпункт 2.5. викласти в наступній редакції: 2.5.Фінансування робіт, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об'єкту (зі змінами) (Додаток3), який складається замовником з урахуванням Календарного графіку виконання робіт (зі змінами) (Додаток2), узгоджується з Виконавцем і є невід'ємною частиною договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 09/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили продовжити термін виконання робіт: до 30 вересня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 09/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про правонаступництво договору підряду №09/06 від 09 червня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 09/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2. "ВАРТІСТЬ" підпункт 2.5. викласти в наступній редакції: 2.5.Фінансування робіт, передбачених цим Договором, проводиться за Планом фінансування об'єкту (зі змінами 3) (Додаток3), який складається замовником з урахуванням Календарного графіку виконання робіт (зі змінами 3) (Додаток2), узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів(Батуринською міською радою) та Виконавцем і є невід'ємною частиною договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 09/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 896 276,62
UAH (в тому числі ПДВ 149 379,44 UAH)