Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products»
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Меропенем (Meropenem), Моксифлоксацин (Moxifloxacin), Цефазолін (Cefazolin), Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin), Норадреналіну тартрат Агетан (без сульфітів) (Norepinephrine));
Лот 2 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Гентаміцину сульфат (Gentamicin), Діоксидин+лідокаїн (Dioxydine+lidocaine hydrochloride), Доксициклін (Doxycycline), Левофлоксацин (Levofloxacin), Цефтріаксон (Ceftriaxone));
Лот 3 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Натрію хлорид+натрію ацетат+магнію хлорид+кальцію хлорид+калію хлорид+ксиліт (Electrolytes in combination with other drugs), Лінезолід (Linezolid), Левофлоксацин (Levofloxacin), Офлоксацин (Ofloxacin), Натрію лактат+натрію хлорид+магнію хлорид+кальцію хлорид+калію хлорид+сорбітол (Electrolytes in combination with other drugs), Цефепім (Cefepime), Цефтриаксон (Ceftriaxone), Цефтазидим (Ceftazidime));
Лот 4 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Левофлоксацин (Levofloxacin), Натрію хлорид+калію хлорид+магнію хлорид гексагідрат+кальцію хлорид дигідрат+натрію ацетат три гідрат+Lмалонова кислота (Electrolytes));
Лот 5 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Амоксицилін + клавуланова кислота (Amoxicillin + Clavulanic acid), Амоксицилін (Amoxicillin), Амікацин (Amikacin))
CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Meropenem, Moxifloxacin, Cefazolin, Ciprofloxacin, Norepinephrine); Lot 2 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Gentamicin, Dioxydine+lidocaine hydrochloride, Doxycycline, Levofloxacin, Ceftriaxone) Lot 3 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Electrolytes in combination with other drugs, Linezolid, Levofloxacin, Ofloxacin, Electrolytes in combination with other drugs, Cefepime, Ceftriaxone, Ceftazidime); Lot 4 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Levofloxacin, Electrolytes); Lot 5 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Amoxicillin + Clavulanic acid, Amoxicillin, Amikacin)
CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Meropenem, Moxifloxacin, Cefazolin, Ciprofloxacin, Norepinephrine); Lot 2 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Gentamicin, Dioxydine+lidocaine hydrochloride, Doxycycline, Levofloxacin, Ceftriaxone) Lot 3 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Electrolytes in combination with other drugs, Linezolid, Levofloxacin, Ofloxacin, Electrolytes in combination with other drugs, Cefepime, Ceftriaxone, Ceftazidime); Lot 4 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Levofloxacin, Electrolytes); Lot 5 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Amoxicillin + Clavulanic acid, Amoxicillin, Amikacin)
Очікувана вартість
19 300 000,00 UAH
UA-2021-05-05-007070-c ● 09de3b231518460c90b6645835f3a110
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б |
Контактна особа: |
Анастасія Пустовойт +380462660583 chgb2_t@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Anastasiia Pustovoit +380462660583 tenderpust@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal non-commercial enterprise «Chernihiv City Hospital № 2» of Chernihiv City Council |
National ID: | 14233274 |
Contact point: |
Anastasiia Pustovoit +380462660583 chgb2_t@ukr.net |
Additional contacts: |
Anastasiia Pustovoit +380462660583 tenderpust@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 травня 2021 16:55 |
Enquiries until: | 30 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 19 300 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Тендерна документація
01 червня 2021 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 1.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 2.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 3.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 4.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 5.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 6.doc | |
05 травня 2021 16:55 |
ТД (міжнародні торги).docx |
01 червня 2021 09:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 1.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 2.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 3.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 4.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 5.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 6.doc
|
|||
05 травня 2021 16:55 |
ТД (міжнародні торги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-05-007070-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 27 травня 2021 17:28
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2021 09:07
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Номер вимоги: UA-2021-05-05-007070-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 27 травня 2021 17:29
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 3
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2021 09:07
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Меропенем (Meropenem), Моксифлоксацин (Moxifloxacin), Цефазолін (Cefazolin), Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin), Норадреналіну тартрат Агетан (без сульфітів) (Norepinephrine)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 7 950 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 79 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору; або гарантії – безвідкличної, безумовної банківської, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам замовника, із зобов’язанням банку у разі невиконання учасником-переможцем умов договору, відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради 5 відсотків вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на UA063052990000026000016300849 в АТ КБ «ПриватБанк» м. Чернігів, МФО 305299, одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради, код ЄДРПОУ 14233274. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, вид _______, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______ (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 робочих днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. |
Title: 1 Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Meropenem, Moxifloxacin, Cefazolin, Ciprofloxacin, Norepinephrine)
Current status: Complete
Estimated total value: 7 950 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 79 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 24 червня 2021 14:23
Auction planned date: 24 червня 2021 14:23
Закінчення: 24 червня 2021 14:56
Позиції
10500 флак
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Меропенем (Meropenem))
ДК 021:2015: 33631400-6 — Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань
INN: Meropenem
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Дата доставки:
31 грудня 2021
Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Meropenem)
CPV: 33631400-6
5115 флак
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Моксифлоксацин (Moxifloxacin)
ДК 021:2015: 33631400-6 — Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань
INN: Moxifloxacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Дата доставки:
31 грудня 2021
Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» ( Moxifloxacin)
CPV: 33631400-6
3200 флак
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Цефазолін (Cefazolin)
ДК 021:2015: 33631400-6 — Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань
INN: Cefazolin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Дата доставки:
31 грудня 2021
Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Cefazolin)
CPV: 33631400-6
2500 таб
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» ( Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin))
ДК 021:2015: 33631400-6 — Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань
INN: Ciprofloxacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Дата доставки:
31 грудня 2021
Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Ciprofloxacin)
CPV: 33631400-6
100 амп
Лот 1 - код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» ( Норадреналіну тартрат Агетан (без сульфітів) (Norepinephrine))
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
INN: Norepinephrine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Дата доставки:
31 грудня 2021
Lot 1 - CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Norepinephrine)
CPV: 33622100-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 2.doc |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 1.doc |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 4.doc |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 5.doc |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 3.doc |
05 травня 2021 16:55 |
Додаток 6.doc |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-05-007070-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 27 травня 2021 17:28
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-05-007070-c лот 1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2021 09:07
За результатами розгляду Вашої вимоги маємо намір Вам повідомити про наступне.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
До пункту 1 Вимоги.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів..
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вимога щодо винесення позиції № 5 в медико-технічних вимогах є не аргументованою та безпідставною, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи зазначене вище, а також можливі наслідки затягування придбання лікарських засобів, закупівля яких наразі має нагальний характер задля забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів для забезпечення безперебійного лікувального процесу, через необґрунтоване бажання одного із потенційних Учасників, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.1 Вашої вимоги, адже закупівля лікарських засобів не порушує Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
До пункту 2 Вимоги.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів (далі – Лист). Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу. Відповідно до вимог тендерної документації КНП «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них.
Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні п.2 Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 червня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТМ-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Галафарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
3 979 830,85
UAH з ПДВ
|
3 503 643,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галафарм" |
7 589 324,75
UAH з ПДВ
|
3 503 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
5 698 474,10
UAH з ПДВ
|
5 698 474,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОМАШ" |
7 780 047,68
UAH з ПДВ
|
7 780 047,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
3 503 643,40
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:32
|
2021-12-21-0005.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:57
|
2021-11-30-0002.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:54
|
2021-11-30-0002.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:52
|
2021-11-30-0001.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 09:20
|
2021-11-03-0004.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 14:32
|
дод угода 1 диатом.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 14:21
|
548.pdf | укладений |
09 липня 2021 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 19322,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати додаткову угоду 1 опублікованою помилково та надійсною; зменшити суму договору на 28560,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної описки |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 78330,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 78330,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 1859253,40 грн |
Номер договору про закупівлю: | 548 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |