Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380443591802 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 982 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 825,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 89 477,00 грн Рахунок Замовника: б/р UA 038201720344370001000049452 в ГУ ДКСУ м. Києва МФО820172 Забезпечення тендерної пропозиції надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті забезпечення підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 , наказ від 14.12.2020 року № 2628 Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції Мінекономіки , інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Якщо у гарантії є посилання на договір про надання гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - назву предмета закупівлі з ідентифікатором закупівлі, номер та назву закупівлі, його очікувана вартість; - дата вступу в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант, у разі порушення принципалом свого зобов’язання забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без вимоги подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії Тендерної пропозиції, строк дії забезпечення Тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі Тендерної пропозиції надається: - довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою); - доказ транзакції (платіжне доручення з відміткою банківської установи або аналогічний документ). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89447 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у розмірі: 5% від вартості договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору , здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має відповідати строку дії такого договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю оформлюється та надається на паперовому носії з підписом уповноваженої особи банку та печаткою банку. Забезпечення виконання договору надана Учасником - переможцем повинна забезпечувати сплату банком в повному обсязі штрафних санкцій (штраф, пеня), що передбачені договором та відшкодувати збитки Замовнику повязані з не виконанням, або не належним виконанням Учасником - переможцем договору. Учасник погоджується з такою вимогою про що надає довідку в складі пропозиції. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі не виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором про закупівлю банк-гарант приймає на себе грошове зобовязання перед Замовником сплатити кошти за Учасника-переможця. Забезпечення виконання договору повинна відповідати чинному законодавству України, зокрема Постанові правління Національного банку Украиїни № 639 від 15.12.2004 року. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 16:43 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000090 ● 3526577196c04a6c9d479aa378264482
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2021 № 505
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 505
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-05-05-004064-a 05.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 08:37:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (дрібний) ремонт покриття з брущатого каменю по вул. Володимирський узвіз у Подільському районі м. Києва) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-05-004064-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 10:08:39
Про надання пояснення
Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГА
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2021-05-05-004064-a Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (дрібний) ремонт покриття з брущатого каменю по вул. Володимирський узвіз у Подільському районі м. Києва) були складенні за для вчасного та якісного виконання плану з поточного (дрібного, середнього) ремонту, які затвердженні Наказом ДТІ № Н-46 від 02.03.2021, а також розроблених кошторисів на основі дефектних актів.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі наступних документів:
- лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік на підставі рішення Київської міської ради про бюджет м. Києва на 2021 рік
- плану використання бюджетних коштів на 2021 р. ШЕУ Подільського району
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі документів, а саме цінових пропозицій які додаються.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://kyivaudit.gov.ua/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Державної аудиторської служби України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України « Про публічні закупівлі» ( далі – Закон ) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» ( далі - Замовник ) UA-2021-05-05-004064-a Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (дрібний) ремонт покриття з брущатого каменю по вул. Володимирський узвіз у Подільському районі м. Києва). Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції яка повинна містити інформацію визначену замовником. В складі своєї пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» надає банківську гарантію від 20.05.2021 № 7180/03-2 , що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції , а саме відсутнє посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, що в свою чергу повинно було міститися в гарантії , оскільки замовником було передбачено дану умову у тендерній документації - Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 , наказ від 14.12.2020 року № 2628 Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції Мінекономіки , інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» була відхилена у відповідності до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .
2021-10-07 16:30:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.2 та 4 ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (п.2 та 4 ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII.) • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • не усунуто
-
2021-10-08 12:46:53
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/29325/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 жовтня 2021 |
Документи:
18 жовтня 2021 09:10
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-19
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ЛІБЕРТІ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 349 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
2 593 884,67
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
2 688 000,00
UAH з ПДВ
|
2 469 897,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС" |
2 793 622,97
UAH з ПДВ
|
2 620 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
2 620 943,54
UAH з ПДВ
|
2 620 943,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТМК |
2 728 130,52
UAH з ПДВ
|
2 728 130,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ЛІБЕРТІ" #41145207 |
Відхилено |
2 349 900,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 14:11
|
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" #36051023 |
Відхилено |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2021 14:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" #42229523 |
Відхилено |
2 469 897,79
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 11:46
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС" #42774706 |
Переможець |
2 620 940,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 14:38
|
ДД № 1 до договору № 109.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 13:15
|
Договір № 109 від 07.06.2021 року.pdf | укладений |
08 червня 2021 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |