Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення робіт з регулювання чисельності безпритульних тварин (стерилізація)
Очікувана вартість
360 650,00 UAH
UA-2021-05-05-003947-a ba0a05fbe13c4d5b8feacadcdbb16f64
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85200000-1: Ветеринарні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 голова
Послуги з проведення робіт з регулювання чисельності безпритульних тварин (стерилізація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85200000-1 — Ветеринарні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 травня 2021 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко Сергій Михайлович
#24054021341
Переможець 360 500,00
UAH
05 травня 2021 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Сергій Михайлович
#24054021341
360 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 13:43
Додаткова угода 2 до догг.№100.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:12
Договір 100.pdf укладений
21 травня 2021 10:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 червня 2021 11:38
98 000,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
30 червня 2021 11:38
71 400,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
17 вересня 2021 10:43
53 200,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
17 вересня 2021 10:43
29 750,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
20 вересня 2021 13:15
57 050,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
11 листопада 2021 11:26
20 300,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
11 листопада 2021 11:28
4 200,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений
08 грудня 2021 14:12
26 600,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA393052990000026004030104771
Ткаченко Сергій Михайлович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 7.8. договору №100 від 21.05.2021 року (далі – договір) Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , а саме – до 31.03.2022 року , а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх обов’язків
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 6 статті 41 Закону, Сторони Договору дійшли взаємної згоди збільшити суму договору на 71 400 грн (сімдесят одну тисячу чотириста гривень 00 коп) без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 417 900,00
UAH