Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання харчування пацієнтам, хворим на COVID-19
Очікувана вартість
217 965,00 UAH
UA-2021-05-05-003618-a 9fffcfc63d72411bb7ea34742b470696
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, В.Івасюка, 31
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - КОВАЛЬ ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА, УКРАЇНА, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОН, С. ХОТІВ, ВУЛИЦЯ І. ФРАНКА, 61.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики ^
Якість послуг повинна відповідати умовам надання послуг у сфері громадського харчування відповідно до діючого законодавства та вимогам Наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та вимогам ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР.
Забезпечення надання харчування повинно здійснюватись за взаємоузгодженим графіком, страви повинні подаватися в теплому стані. Продукти повинні мати документи підтверджуючі належну якість (сертифікати якості, ветеринарні свідоцтва, тощо).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання харчування пацієнтам, хворим на COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Івасюка,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування : НСЗУ Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 травня 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 16:01
Інформація про тех.хар. (КЕЙТЕРИНГ.ПОСЛУГИ 3).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
#42233257
Переможець 217 965,00
UAH
05 травня 2021 16:24

Документи

05 травня 2021 16:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 14:46
додаткова угода.PDF зміни до договору
30 червня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:27
151-30К.PDF укладений
05 травня 2021 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 151/30К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 217 965,00
UAH