Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 (CPV) 03450000-9 "Rozsadnytska products" (Different saplings, 2 LOTS) Lot No. 1: Sadzhantsi trees and shrubs (DK 021: 2015 (CPV) 03450000-9 "Rozsadnitska products") Lot No. 2: Sadzhantsi trees on the road (DK 021: 2015 (CPV) 03450000-9 "Rozsadnitska products")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359701 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська область обл., Київ, Дмитрівська,16-А |
Контактна особа: |
Білобродський Андрій Анатолійович 380630353966 podilzelenbud@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Білобродський Андрій 380630353966 podol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal enterprise for maintenance of green plantations of Podilskyi district of Kyiv |
National ID: | 03359701 |
Contact point: |
Belobrodsky Andrey 380630353966 podilzelenbud@ukr.net |
Additional contacts: |
Andriy Bilobrodsky 380630353966 podol_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 426 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 травня 2021 15:45 |
Enquiries until: | 28 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 12 426 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Тендерна документація
05 травня 2021 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 15:48 |
Проект ТД Саджанці різні 2 ЛОТИ 17.04.2021 (Дерева та кущі, Дерева на дорощування).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000001 ● 2a33bee5e98e483a9085cae3471b5cad
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-05-05-003477-a 05.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:24:01
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району міста Києва здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-13 12:15:26
Пояснення на запит від органу Держаудитслужби України на пояснення по моніторингу UA-M-2021-10-05-000001 до процедури закупівлі зареєстрованої за № UA-2021-05-05-003477-a
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва здійснюю закупівлю саджанців зелених насаджень у відповідності до виробничої програми якою передбачена висадка дерев, з метою забезпечення своєчасного оновлення зеленої зони м. Києва та Подільського району зокрема.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до службової записки головного агронома підприємства із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у даному випадку зелених насаджень як тих що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно цінових пропозицій, в межах кошторисних призначень на 2021 рік та передбачена річним планом закупівель підприємства на 2021 рік.
На виконання вимог Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами) тендерна документація, обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня ціни закупівлі тощо надаються для перевірки та погодження до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у вигляді електронних документів за десять робочих днів до оприлюднення інформації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель. Зауважень та доповнень підприємству не надійшло.
Згідно частини четвертої статті 10 Закону Україна «Про публічні закупівлі» (зі змінами) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 10:23:42
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 12.10.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 13.10.2021 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-28 13:16:54
Пояснення на запит від органу Держаудитслужби України на пояснення по моніторингу UA-M-2021-10-05-000001 до процедури закупівлі зареєстрованої за № UA-2021-05-05-003477-a
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва розглянувши запит про надання пояснень надає документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, а саме:
- службова записка головного агронома від 17.04.2021 року №537;
- службова записка головного агронома від 09.04.2021 року №480;
- комерційна пропозиція ТОВ РОЗСАДНИК ОСОКОР;
- комерційна пропозиція ТОВ ПЛАНТ СЕРВІС;
- комерційна пропозиція ТОВ ТІМ ПРОДЖЕКТ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: Саджанці дерев та кущів (ДК 021: 2015 (CPV) 03450000-9 «Розсадницька продукція») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 040 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 120 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359701 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська область обл., Київ, Дмитрівська,16-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ІП "Корнеліс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ІП "Корнеліс" |
11 524 620,00
UAH з ПДВ
|
11 524 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" |
11 743 302,00
UAH з ПДВ
|
11 743 302,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІП "Корнеліс" #31346983 |
Переможець |
11 524 620,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 12:01
|
ДУ_1_11.08.2021_виправлення_тех_помилки_Саджанці.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 15:41
|
Договір_122_05.07.2021_Саджанці_1_ЛОТ.pdf | укладений |
06 липня 2021 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилку |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |