Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 151 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 756,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється 100% протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару належної якості на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Комплект сучасного інтерактивного обладнання для ЗЗСО №112 м. Києва - 32321000-9- Телепроекційне обладнання; 2. Комплект сучасного інтерактивного обладнання для ЗЗСО №15 м. Києва - 32321000-9- Телепроекційне обладнання; 3. Комплекс інтерактивна підлога для садочка №389 - 32321000-9- Телепроекційне обладнання; | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 13:35 |
ТД (нова редакція ) .docx | |
08 червня 2021 13:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx | |
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 2.docx | |
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 3.docx | |
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 1.docx |
08 червня 2021 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2021 13:35 |
ТД (нова редакція ) .docx
|
|||
08 червня 2021 13:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
|
|||
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 2.docx
|
|||
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 3.docx
|
|||
08 червня 2021 13:35 |
Додаток 1.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 травня 2021 18:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-09-000007 ● d198ef02613040928874eb7ca57c424d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-05-05-001679-c 05.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 13:44:39
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 12:47:02
Пояснення (інформація, документи) до запиту від 16.09.2021р.
«На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
В межах даної закупівлі здійснюється придбання обладнання для закладів освіти згідно проектів громадського бюджету, які пройшли відповідні процедури, передбачені рішенням Київської міської ради від 22 грудня 2016 року N 787/1791 «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва».
При цьому, всі технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі затверджено авторами проектів, відповідно до вимог «Положення про громадський бюджет міста Києва», таким чином, Замовник не вправі самостійно відступати від технічних вимог визначених авторами проектів. (Погодження з авторами проектів додаються).
При здійсненні закупівлі по предмету: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на основі документації, затвердженої авторами проектів, відповідно до вимог «Положення про громадський бюджет міста Києва».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2647&subcat=151.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, додається.
Щодо «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі».
У Замовника є необхідність у закупівлі сучасного інтерактивного обладнання для навчальних закладів згідно громадських проектів №634, №346 і №390. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання в закладах освіти, які підпорядковані Замовнику, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Щодо «Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі».
Згідно Кошторису на 2021 р. на КЕКВ 3110 виділено 2 151 240 грн.
Щодо «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін інтернет-магазинів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" |
2 149 200,00
UAH з ПДВ
|
2 138 442,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" |
2 151 200,00
UAH з ПДВ
|
2 140 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" #42404696 |
Переможець |
2 138 442,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 09:36
|
Звіт про виконання договору №150.pdf | укладений |
01 листопада 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 12:11
|
Договір № 150 (Інтерактивне об-ня).pdf | укладений |
30 червня 2021 12:09
|