Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обрізання, підрізання, вирізання та кронування дерев; ліквідація наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів, ліквідація наслідків техногенного впливу на лісові насадження)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-05-05-001644-b 3be541df705a42f7a1ac96849e25a2e0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обрізання, підрізання, вирізання та кронування дерев; ліквідація наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів, ліквідація наслідків техногенного впливу на лісові насадження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 травня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальов Ігор Володимирович
#3130107951
Переможець 699 727,20
UAH
05 травня 2021 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальов Ігор Володимирович
#3130107951
699 727,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 10:04
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:30
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 січня 2022 09:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:39
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 15:13
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:11
Договір 97.pdf укладений
20 травня 2021 14:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 18:33
442 054,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA053052990000026006000107580
Ковальов Ігор Володимирович
Оплачений
06 вересня 2021 11:28
83 778,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA053052990000026006000107580
Ковальов Ігор Володимирович
Оплачений
23 жовтня 2021 12:09
72 535,00 UAH UA648201720344210057000030588
ВК Обухівської міської ради
UA053052990000026006000107580
Ковальов Ігор Володимирович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 8.1 Договору № 97 від 18.05.2021 р., листа ФОП Ковальова І.В. від 05.07.2021 р. Замовник та Виконавець дійшли згоди зменшити ціну Договору без зміни кількості та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9.2 до Договору, відповідно до якого дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9.2 до Договору, відповідно до якого дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, Сторони домовились збільшити загальну суму договору на 121712,40 грн., що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році,
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 722 107,00
UAH