Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Перемоги в м.Валки (ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-05-01-000011-a ● be0c0b26dd294d7ea800ea21cffc17b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Благоустрій" Валківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37447188 |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., Валки, Героїв Чорнобиля,9 |
Контактна особа: |
Коваль Ольга Миколаївна 380575352374 37447188@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 08:01 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Повний опис умов та розміру надання забезпечення описаний в тендерній документації розділ 3, п. 2. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Перемоги в м.Валки (ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63002, Україна, Харківська область, Валки, вул. Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) , на підставі актів наданих послуг (форма №КБ-2в) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2021 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2021 10:33 |
ТД вул.Перемоги, м.Валки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надання розяснення стосовно документів тендерної документації
Дата подання: 07 травня 2021 23:34
Дата відповіді: 12 травня 2021 11:35
Шановний Замовник, вимогами тендерної документації передбачено "отримання підтвердного електронного документу Державної податкової служби України/паперового (електронного) підтвердного документу Податкової служби(органу) країни реєстрації учасника (у разі реєстрації учасника у іноземній країні) про відсутність підстав передбачених п.13 ч.1 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності – у разі отримання документу від Державної податкової служби України; реквізитів документу, країну реєстрації учасника та інформацію що вказана у документі – у разі отримання документу від Податкової служби(органу) іноземної країни реєстрації учасника), просимо надати розяснення якій саме документ повинен бути надано у складі тендерної пропозиції учасника, для виконання даної вимоги. це повинна буди надана довідка про відсутність заборгованності видана ДФС або інших документ. У разі якщо необхідно учасником надавати довідку про відсутність заборгованості з ДФС , то дана вимога є безпідставної та порушує вимоги п.3ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,довідки надаються у довільній формі щодо підтвердження відсутність підстав передбачених п. 13 ч.1 та ч.2 ст.17, а у разі перемоги переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав передбачених в п. 13 ч.1 та ч.2 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності) довідки з ДФС України.
надання розяснень стосовно виомг тендерної документації
Дата подання: 07 травня 2021 23:36
Дата відповіді: 12 травня 2021 11:35
Шановний Замовник, вимогами тендерної документації передбачено "Під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасник підтверджує відсутність підстав передбачених п. 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону інформацією про:
- отримання підтвердного документу Міністерства внутрішніх справ України про відсутність підстав передбачених: п. 5, 6, 12 ч.1 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності), просимо надати розяснення якій саме документ повинен бути надано у складі тендерної пропозиції учасника, для виконання даної вимоги. це повинна буди надана довідка про видана МВС або інших документ. У разі якщо необхідно учасником надавати довідку з МВД , то дана вимога є безпідставної та порушує вимоги п.3ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,довідки надаються у довільній формі щодо підтвердження відсутність підстав передбачених п. 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17, а у разі перемоги переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав передбачених в п. 5, 6, 12 ч.1 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності) довідки з МВС.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" |
197 478,00
UAH з ПДВ
|
197 478,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" #38775625 |
Переможець |
197 478,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 14:01
|
Протокол вул.Перемоги.PDF | зміни до договору |
11 червня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 14:19
|
Договір вул.Перемоги.PDF | укладений |
09 червня 2021 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою Комунального підприємства «Благоустрій» Валківської міської ради було допущено технічну помилку при внесенні інформації в звіт про проведення процедури закупівлі Поточний ремонт дороги по вул. Перемоги в м.Валки (ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме в Звіті про результати проведення процедури закупівлі в колонці «сума, визначена в договорі про закупівлю)» вказано 197 478,00 UAH ( в тому числі ПДВ 31 913,00 UAH), а потрібно вказати – 197 478,00 UAH ( в тому числі ПДВ 32 913,00 UAH). Невірно вказана сума ПДВ. В зв'язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну та внесення змін до звіту після підтвердження учасника, прийнято рішення щодо публікації зазначених документів, використовуючи форму "Зміни до договору". |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол щодо усунення технічних помилок уповноваженою особою |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |