Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг) (м.Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17)
Очікувана вартість
4 228 900,00 UAH
UA-2021-04-30-005479-b ● 00c3cbeeb03245eeab8f2db518090ffc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) |
Код ЄДРПОУ: | 44069166 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5 |
Контактна особа: |
Гріднєв Максим Олександрович +380482300378 gridnevm86@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2021 15:10 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 4 228 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 289,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції (ч.1 ст.25; ч.5 ст.26 Закону)» в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме : «Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним цифровим підписом у розмірі, який складає 0,5% від очікуваної вартості, а саме: 21 144,50 гривень (двадцять одна тисяча сто сорок чотири гривні 50 коп.) (р/р UA348201720355179002022115715 в ДКСУ м. Київ, код ЄДРПОУ 44069166) Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі (ч.5 ст.26 Закону). Строк дії забезпечення не менше 100 днів. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції (абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону) . Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення, здійснюються за рахунок коштів учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21144.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю (ст.27; ст. 43 Закону)» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме: «Відповідно до вимог ст.27 Закону учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним цифровим підписом у розмірі, який складає 2% від вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія починає діяти з моменту підписання договору. (р/р UA348201720355179002022115715 в ДКСУ м. Київ, код ЄДРПОУ 44069166) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання учасником-переможцем укладеного договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 Закону; • згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня наставання вищезазначених обставин. В іншому випадку забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається, а відповідно до ч.4 ст. 27 Закону Банк повинен перерахувати кошти банківської гарантії на рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг) (м.Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 11:19 |
протокол.pdf | |
05 травня 2021 11:19 |
перелік змін до ТД.pdf | |
05 травня 2021 11:19 |
ТД зміни.pdf |
05 травня 2021 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2021 11:19 |
протокол.pdf
|
|||
05 травня 2021 11:19 |
перелік змін до ТД.pdf
|
|||
05 травня 2021 11:19 |
ТД зміни.pdf
|
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-06-02-000005 • fbfa4d2ada7440328085099b5efdc3d1
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-06-02
•
14:43
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
30 квітня 2021 Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) опублікувала оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-30-005479-b (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг) (м.Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер, 3, пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17). Замовник затвердив по процедурі закупівлі № UA-2021-04-30-005479-b тендерну документацію та визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 20 травня 2021 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі за текстом – Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі № UA-2021-04-30-005479-b відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Всього для участі у закупівлі подано вісім пропозицій від учасників:
№ 1 – Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ»
№ 2 - ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
№ 3 – ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
№ 4 - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О"
№ 5 - ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
№ 6 - ПП "Клінінг-Про"
№ 7 - ПП «ЛВН ПЛЮС»
№ 8 - ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"
21 травня 2021 за процедурою закупівлі UA-2021-04-30-005479-b проведено аукціон та визначено тендерну пропозицію Скаржника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ» найбільш економічно вигідною.
26 травня 2021 року року Замовником було опубліковано рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (Протокол прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни тендеру від 26 травня 2021 року № 204).
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі.
Стосовно рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі, нижче наводимо ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо неправомірності прийняття рішення.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 26 травня 2021 року о 16:58 Державною податковою службою України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС), яка є замовником процедури закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг), UA-2021-04-30-005479-b (далі – Замовник) було повідомлено про відміну процедури закупівлі з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник у своєму повідомленні про відміну не зазначає законодавчі підстави такої відміни, тобото конкретну статтю Закону, яку було порушено.
В Протоколі про відміну Замовника вказано лише опис порушень, а саме:
«…При підготовці Додатку № 1 до тендерної документації не враховано:
- у розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» підтверджуючі документи щодо обладнання, матеріально-технічної бази;
- у розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо підтвердження наявності працівників, а саме необхідність додавання звіту «Податковий розрахунок за ЄСВ та ПДФО (обєдання звітність);
- у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання анологічних договорів» щодо підтвердження аналогічного договору надання Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі (із зазначенням номеру, дати, предмету закупівлі договору, що вказаний у довідці про виконання аналогічного договору (ів) наданій в складі тендерної пропозиції) та актів виконаних робіт до вищевказаних робіт.»
Оскільки Замовником не вказано конкретно, через які порушення він відміняє процедуру закупівлі, після вивчення Інформації про кваліфікаційні критерії, що встановлені ним у Тендерній документації в Додатку № 1 до тендерної документації, можна дійти висновку, що Замовником були встановлені достатньо чітко кваліфікаційні критерії, що цілком можуть підвердити відповідність Учасника.
Так, у Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи Головного управління ДПС в Одеській області, протокол № 196 від 30 квітня 2021 року, зі Змінами затв. Протоколом № 198 від 05 травня 2021 року, зазначено:
- У розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» - відповідність підтверджується наданням довідки в довільній формі (із зазначенням вихідного номера документа та дати), щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника;
- У розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - відповідність учасника підтверджується довідкою у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника на момент подачі пропозиції відповідної кваліфікації, з якими оформлені трудові відносини згідно чинного трудового законодавства України. Для підтвердження оформлення трудових відносин із працівниками Учасник повинен надати копії документів, що підтвержують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії інших документів.
- У розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання анологічних договорів» - відповідність учасника підтверджується довідкою (складеною за Формою 1 до цього Додатку), із зазначенням вихідного номеру документу та дати про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника; аналогічним вважається договір надання послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90910000-9 «Послуги з прибирання». Термін укладання 2019, 2020, 2021 роки (надати копію одного договору та додатків до нього, укладеному в будь-якому із зазначених років).
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазаначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Отже, чому саме Замовника не влаштовують вимоги, які він вказав в Додатку 1 до Тендерної документації та яке саме порушення в описі кваліфікаційних критеріїв до предмету закупівлі спричинило її відміну, залишається незрозумілим.
Також незрозуміло, чому Замовник саме після розкриття пропозицій Учасників вирішив, що Перелік документів, що вимагаються для підвердження кваліфікаційним критеріям у Додатку 1 зазначений з порушенням.
Разом з цим, Замовником було завантажено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 204 від 26 травня 2021 року, який повідомляє про те, що уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Але при цьому ані в протоколі, ані в системі електронних закупівель Замовником не вказується ОПИС порушень, тобто Замовник об’єктивно не обґрунтовує причини відміни процедури закупівель, та навіть не посилається на норму Закону, що була порушена.
Вважаємо відміну процедури закупівлі абсолютно необґрунтованою, надуманою та такою, що суперечить Закону. Прийняте Замовником рішення порушило права та законні інтереси Скаржника на законні дії Замовника під час проведення процедури закупівлі, а також право на перемогу у торгах, оскілки пропозиція Скаржника відповідає умовам закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі UA-2021-04-30-005479-b.
Враховуючи вищевикладене, Рішення уповноваженої особи про відміну торгів є необґрунтованим та безпідставним, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує законні інтереси і право Скаржника на перемогу в торгах.
Спираючись на все вищевикладене, з метою захисту інтересів та прав Скаржника,
ПРОСИМО:
- прийняти до розгляду дану Скаргу;
- прийняти рішення про виявлення порушень закупівельного законодавства;
- зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення закупівельного законодавства шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі UA-2021-04-30-005479-b.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 678 387,80
UAH з ПДВ
|
2 636 098,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 847 000,00
UAH з ПДВ
|
2 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
2 875 652,00
UAH з ПДВ
|
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О" |
3 299 980,00
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 594 564,00
UAH з ПДВ
|
3 185 414,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
3 270 000,00
UAH з ПДВ
|
3 185 422,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП «ЛВН ПЛЮС» |
4 148 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" |
3 892 000,00
UAH з ПДВ
|
3 892 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" #38443865 |
Очікує рішення |
2 636 098,80
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 12:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 16:58 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 червня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
Документи:
26 травня 2021 16:57
|
Електронний підпис |
26 травня 2021 16:56
|
vidmina.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-04-30-005479-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:38443865
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-30-005479-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:38443865
Прийняття рішення Замовником про відміну процедури закупівлі
Замовником було завантажено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 204 від 26 травня 2021 року, який повідомляє про те, що уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Але при цьому ані в протоколі, ані в системі електронних закупівель Замовником не вказується ОПИС порушень, тобто Замовник об’єктивно не обґрунтовує причини відміни процедури закупівель, та навіть не посилається на норму Закону, що була порушена.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився