Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«М’ячі» (м’яч футбольний, м’яч волейбольний), згідно ДК ЄЗС 021:2015 CPV 37450000-7 «Спортивний інвентар для полів і кортів»
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-04-30-005451-b 6702ff44cc0c401eb21bc96909004d86
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37450000-7: Спортивний інвентар для полів і кортів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 штуки
«М’ячі» (м’яч футбольний, м’яч волейбольний) для закладів освіти міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 15:00
Оголошення- М'ячі.doc
30 квітня 2021 14:59
Додаток 4-проект дог-ру (м'ячі).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 травня 2021 13:08
Дата відповіді: 07 травня 2021 15:23
Добрий день! У Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є наступна вимога: Замовником прийматись не будуть аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників. Дана вимога порушує принципи встановлені статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не дозволити подати еквівалент, коли учасник буде звертатися до замовника з пропозицією еквівалента, то замовник цим порушує такі принципи: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також в статті 14 (Спрощені закупівлі) Закону «Про публічні закупівлі» є наступна вимога: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вищезазначена вимога, а саме: Замовником прийматись не будуть аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників порушує основні принципи проведення державних закупівель і має прямі ознаки дискримінації учасників, обмеження конкуренції та ознаки можливих корупційних дій. Просимо видалити вищезгадану вимогу та внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, визначаються Замовником самостійно, згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ЗАМОВНИКОМ зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оскільки спрощена закупівля не передбачає обов'язковості щодо зазначення у вимогах до предмету закупівлі виразу "або еквівалент" у разі посилання на конкретну торгівельну марку, на відміну від процедури закупівлі "відкриті торги", замовник визначив певну марку товару, щодо якої необхідно надавати учасникам у складі своїх пропозицій.
Тож, звертаємо увагу, що Закон передбачає добросовісну конкуренцію серед учасників, тобто якщо Ваш товар не відповідає вимогам Замовника або взагалі відсутній, то це є підставою розширити асортимент Вашого товару, а не вимагати від Замовника придбати аналоги та змінювати технічні характеристики предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗАБЕЙДА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 195 300,00
UAH з ПДВ
195 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2021 21:37
Електронний підпис
13 травня 2021 20:03
Електронний підпис
13 травня 2021 19:56
пiдтвердження_досвiду.pdf
13 травня 2021 19:56
Повноваження_пiдпису.pdf
13 травня 2021 19:56
Висновок_експертизи.pdf
13 травня 2021 19:56
довiдка_вiдомостi.pdf
13 травня 2021 19:56
Цiнова_проп-я.pdf
13 травня 2021 19:56
Технiчна_пропозицiя.pdf
13 травня 2021 19:56
Лист-згода_перс.данi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАБЕЙДА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗАБЕЙДА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2233409921
Переможець 195 300,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 12:43

Документи

20 травня 2021 12:43
Електронний підпис
20 травня 2021 12:42
Протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗАБЕЙДА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2233409921
195 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2021 12:43
Електронний підпис
20 травня 2021 12:42
Протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:19
Дог-р 50.pdf укладений
02 червня 2021 14:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 червня 2021 16:18
192 460,00 UAH UA988201720344250025000053023
ДОіН Криворізької МР
UA673052990000026007040405371
ФОП Забейда Олена Миколаївна
Оплачений
28 липня 2021 17:34
2 840,00 UAH UA988201720344250025000053023
ДОіН Криворізької МР
UA673052990000026007040405371
ФОП Забейда Олена Миколаївна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 17 грудня 2021
Сума оплати за договором: 195 300,00
UAH