Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-04-30-003152-b 97dfa771689243cca85d44030a5d24ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горох Альона Володимирівна

380442800200
380442800200
vk_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ОМЕЛЯНОВИЧА-ПАВЛЕНКА, будинок 15
Контактна особа: Горох Альона Володимирівна
380442800200,380442800200
vk_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 12:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 12:05
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 11:58
Додаток 4 Проект договору.docx
30 квітня 2021 11:58
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
30 квітня 2021 11:58
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
30 квітня 2021 11:58
Додаток 3 Квалифікаційні вимоги.docx
30 квітня 2021 11:58
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 07 травня 2021 18:50
Дата відповіді: 11 травня 2021 10:33
Добрий день. Вимога:рім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання щонайменше двох працівників.ПП «Артон», Україна.Дана вимога є дискримінаційною. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконаці робіт повинні мати робітничу кваліфікацію, яка підтверджується відповідними документами, а саме: дипломами, свідоцтвами, посвідченями та іншими документами про присвоєння робітничої кваліфікації(електромонтера та налагоджувальника). законодавством не передбачено обов'зку проходження виконавцями робіт у виробника відповідного навчання щодо використання обладнання. Просимо видалити дну дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога не є дискримінаційною, а встановлена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник встановлює вимоги з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», а також норм чинного законодавства України. Стаття 14 передбачає що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Жодним нормативним документом не визначено, що перелік вимог, встановлений Постановою Кабінету Міністрів № 852 є виключним, а Замовник не може вимагати надання інших документів, які на його думку, підтверджують кваліфікацію працівників. Ми, як Замовник, прагнемо отримати якісні послуги, які б виконувалися кваліфікованими працівниками, які не лише мають базові знання щодо монтажу, а мають відповідні навички та вміння щодо монтажу конкретного обладнання. Таким чином, ми не маємо підстав для внесення змін до оголошення про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" 99 997,00
UAH з ПДВ
99 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2021 13:39
Електронний підпис
13 травня 2021 13:32
витяг ЄДР.pdf
13 травня 2021 13:32
оренда лабораторії.pdf
13 травня 2021 13:32
оренда офісу.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення пб.pdf
13 травня 2021 13:32
захист довкілля.pdf
13 травня 2021 13:32
оренда складу.pdf
13 травня 2021 13:32
наказ на пікож.pdf
13 травня 2021 13:32
пост.852 мат.тех.база.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення оп.пікож.pdf
13 травня 2021 13:32
навчання сенко.pdf
13 травня 2021 13:32
кошторис.pdf
13 травня 2021 13:32
гарантія 1 рік.pdf
13 травня 2021 13:32
відгук.pdf
13 травня 2021 13:32
видаткова мат-тех.база.pdf
13 травня 2021 13:32
ліцензія пояснення.pdf
13 травня 2021 13:32
навчання артон.pdf
13 травня 2021 13:32
декларація ох.праці.pdf
13 травня 2021 13:32
лист дпс.pdf
13 травня 2021 13:32
уповноваж.особа.pdf
13 травня 2021 13:32
гл оп, еб, пб.pdf
13 травня 2021 13:32
забезпечення умов.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення еб.pdf
13 травня 2021 13:32
аналог.дог.та акт.pdf
13 травня 2021 13:32
мат.тех.база.pdf
13 травня 2021 13:32
аналог.дог.довідка.pdf
13 травня 2021 13:32
статут та опис.pdf
13 травня 2021 13:32
обробка даних.pdf
13 травня 2021 13:32
тех.вимоги.pdf
13 травня 2021 13:32
пост.852 працівники.pdf
13 травня 2021 13:32
декларація п.б.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення пб пікож.pdf
13 травня 2021 13:32
сертифікат корупція.pdf
13 травня 2021 13:32
пропозиція.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення еб пікож.pdf
13 травня 2021 13:32
посвідчення оп.pdf
13 травня 2021 13:32
ліцензія наказ лист.pdf
13 травня 2021 13:32
проект договору.pdf
13 травня 2021 13:32
накази на працівників.pdf
13 травня 2021 13:32
послужний список.pdf
13 травня 2021 13:32
довідки з банку.pdf
13 травня 2021 13:32
сертифікат інпроект.pdf
13 травня 2021 13:32
витяг пдв.pdf
13 травня 2021 13:32
працівники.pdf
13 травня 2021 13:32
ояснення сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"
#43551775
Переможець 99 997,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 12:52

Документи

17 травня 2021 12:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ"
#43551775
99 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:18
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 14:27
Договір.pdf укладений
21 травня 2021 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,17 UAH)