Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАР'ЯНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04334933 |
Місцезнаходження: | 45744, Україна , Волинська обл., Горохівський р-н, селище міського типу Мар'янівка, вул. Незалежності, буд. 26 |
Контактна особа: |
Юлія Лиса +380987110882 maryanivka_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 23:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 4 195 349,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 953,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник перераховує Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 23:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 23:43 |
ТД капітальний ремонт вул. Садова.docx | |
30 квітня 2021 23:43 |
додаток 6 проект договору.docx | |
30 квітня 2021 23:43 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 27 травня 2021 15:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000051 ● e4b55dce6878459c83701ecf70dfbdc4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-04-30-002813-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 14:26:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт код ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Садова в селі Борочиче Луцького району Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-002813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 15:49:22
Відповідь на звернення
Рішенням Мар’янівської селищної ради від 11.02.2021 №5/21 надано дозвіл на виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області». Виготовлену проектно-кошторисну документацію затверджено рішенням виконавчого комітету від 14.05.2021 №54 «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису на будівельні роботи, а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Виконання робіт заплановано на 2021-2022 роки. Кошти на виконання робіт у 2021 році в розмірі 1 000 000 гривень виділенні розпорядженням голови Волинської обласної державної адміністрації від 29.01.2021 № 32 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах». Додатком 1 Розпорядження Волинської обласної державної адміністрації від 01.07.2021 № 386 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2021 рік» для Мар’янівської селищної територіальної громади додатково виділено 250 000 гривень. Окрім цього, рішенням Мар’янівської селищної ради від 01.03.2021 №6/8 «Про внесення змін до рішення сесії селищної ради від 23.12.2020 №4/2 «Про селищний бюджет на 2021 рік» перенесено кошти із загального до спеціального фонду на виготовлення проектно-кошторисної кокументації та співфінансування робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги вул. Садова с. Борочиче Луцького району Волинської області» в сумі 250 000 гривень.
Посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі http://maryanivska.gromada.org.ua/prozorro/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 12:57:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт код ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Садова в селі Борочиче Луцького району Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-002813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 09:27:09
Відповідь на звернення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису на будівельні роботи, а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» |
3 017 932,16
UAH з ПДВ
|
2 399 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Стир-Агробуд" |
3 021 422,16
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
3 274 332,05
UAH з ПДВ
|
2 858 046,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
3 320 092,80
UAH з ПДВ
|
2 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале підприємство "Шлях" |
3 370 125,07
UAH з ПДВ
|
3 137 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
3 500 589,07
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
3 755 436,00
UAH з ПДВ
|
3 365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» #38402090 |
Рішення скасоване |
2 399 990,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 09:05
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» #38402090 |
Відхилено |
2 399 990,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 09:09
|
ТзОВ "Стир-Агробуд" #34745534 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 10:24
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
2 858 046,51
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:36
|
угода дорога.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 17:21
|
Договір Садова.pdf | укладений |
20 липня 2021 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |