Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015. 15110000-2. М’ясо (тушки курячі (15112130-6), печінка куряча (15112300-9))
Очікувана вартість
32 545,00 UAH
UA-2021-04-30-002802-b 03c286c8e9bf4365a1861d06805303fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Пагулич

+380501847529 zdo8dzvinochok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 "ДЗВІНОЧОК" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34835250
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, буд. 29 А
Контактна особа: Олег Пагулич
+380501847529
zdo8dzvinochok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля проводиться відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з відміною відкритих торгів UA-2021-02-16-008562-a та UA-2021-03-05-001597-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 11:47
Оскарження наміру укласти договір: 11 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
тушки курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
90 кілограми
печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Михайла Грушевського, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

30 квітня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РИГАН МИРОСЛАВА СЕРГІЇВНА
#3357312648
Переможець 32 545,00
UAH
30 квітня 2021 11:47

Документи

30 квітня 2021 11:47
Електронний підпис
30 квітня 2021 11:46
Протокол.pdf
30 квітня 2021 11:46
Переговори.pdf
30 квітня 2021 11:46
Протокол.pdf.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 11:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РИГАН МИРОСЛАВА СЕРГІЇВНА
#3357312648
32 545,00
UAH
Документи

Документи

30 квітня 2021 11:47
Електронний підпис
30 квітня 2021 11:46
Протокол.pdf
30 квітня 2021 11:46
Переговори.pdf
30 квітня 2021 11:46
Протокол.pdf.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 16:17
Дод.угод.(№20-п).pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:33
Договір.pdf укладений
20 травня 2021 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 649,22
UAH