Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2021-04-30-002239-a ● 4b469ee7385842a5a56e82aff2251a90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Одеський академічний український музично-драматичний театр ім.В.С.Василька |
Код ЄДРПОУ: | 02224867 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Пастера,15 |
Контактна особа: |
Мусаєлян Світлана Анатоліївна +380939619490 smusaelyan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 15:49 |
Перелік змін ( пояснення).docx | |
06 травня 2021 15:49 |
Перелік змін.docx | |
06 травня 2021 15:19 |
ТД_код_ДК_021-2015_79710000-4_охороннi_послуги_2021..docx | |
06 травня 2021 14:43 |
Нова редакція ТД_охорона2021_код ДК 021-2015_79710000-4.doc | |
06 травня 2021 14:35 |
Протокол ТК _6.pdf | |
05 травня 2021 19:17 |
Протокол ТК _5 від 05.05.21 Зміни до ТД.pdf | |
05 травня 2021 18:24 |
Протокол ТК _5 Зміни до ТД.jpg | |
30 квітня 2021 17:28 |
Додаток_5_до_ТД_код_ДК_021-2015_79710000-4_охороннi_послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 01 травня 2021 17:17
Дата відповіді: 05 травня 2021 12:45
Відповідно до Додатка 1 та 2 тендерної документації, ви вимагаєте надання - Сертифіката системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чинний на момент подання пропозиції), що є дискримінаційною, у звязку з тим, що отримання цих документів учасником здіснюється у добровільному порядку та відповідно до закону не має обовязкового характеру.Отже, наявність цієї вимоги дискримінує інших учасників, в який не має в наявності цих документів та робить не можливим брати участь у тендері.Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього питання, чому ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення щодо вимог, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі, повідомляю наступне: 1) Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, котра відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо постачання виключно якісних послуг . Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз. Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
4 розряд
Дата подання: 05 травня 2021 15:39
Дата відповіді: 05 травня 2021 18:30
У документації встановлена вимога • Надати копії документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог ст. 14 ЗУ »Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду. Чому саме 4 розряд? Ваш об'єкт не належить до категорії об'єктів, який мають право охороняти лише охоронники 4 розряду. Даною вимогою ви обмежуєте право брати участь у закупівлі компанії, в яких працюють охоронники 2-3 розрядів. Вимагаємо відкоригувати вимогу, яка обмежує коло учасників. В противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації передбачена вимога Замовником згідно Додатку № 2 : "копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду....". Дана вимога встановлена для забезпечення якісного надання послуг висококваліфікованими працівниками, які мають достатній досвід в даній сфері, адже на об’єктах зберігаються, наприклад, документи суворої звітності матеріальні цінності і т.д Вимога щодо наявності охоронників не нижче IV розряду була встановлена Замовником через необхідність інформації щодо досвіду у сфері охорони. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» и(внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років». Тоді, як до кваліфікації «охоронник 3-го розряду» передбачено підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
- місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
При встановлені вимоги щодо наявності охоронників з яких мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду, Замовником враховувались важливість об’єкту , для якого будуть надаватися послуги матеріальних цінностей та документів, що зберігаються на них та керуючись Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» и(внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) об’єкт охорони є об’єктом де проходять розважальні заходи.
. Також маємо зазначити що будь який суб’єкт охоронної діяльності в змозі отримати відповідні документи .
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель
- місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
При встановлені вимоги щодо наявності охоронників з яких мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду, Замовником враховувались важливість об’єкту , для якого будуть надаватися послуги матеріальних цінностей та документів, що зберігаються на них та керуючись Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» и(внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) об’єкт охорони є об’єктом де проходять розважальні заходи.
. Також маємо зазначити що будь який суб’єкт охоронної діяльності в змозі отримати відповідні документи .
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель
Транспорт реагування
Дата подання: 05 травня 2021 15:41
Дата відповіді: 05 травня 2021 18:31
Навіщо встановлена вимога надати копії не менше 4 ( чотирьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність"? Охороні підлягає лише 1 пост, а в учасника при цьому має бути чотири автомобілі та ще й власні? Просимо внести зміни до документації, залишивши всього достатню кількість транспортів не менше 1 одиниці або надати можливість орендувати транспортні засоби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність у охоронної фірми не менше 4 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Якщо у охоронної фірми, наприклад, 1 автомобілі то про яке швидке реагування може бути мова?
Необхідно враховувати що охорона об’єкту має здійснюватись по всьому периметру об’єкту охорони, так як об’єкт має декілька входів та затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників.
Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника. Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Одеси . Вважаємо, 4 автомобілі є достатньою кількістю для забезпечення всіх адміністративних районів Одеси групами реагування. Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 4 автомобілів (тобто 4 і більше) є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Замовник вважає, що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання.
У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Що стосується можливості оренди транспорту реагування, то керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» а саме;
ч.1 ст.1 Закону
транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;
Тобто в Законі яким має керуватись Учасник однозначно вказано саме власний транспорт реагування . таким чином не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Необхідно враховувати що охорона об’єкту має здійснюватись по всьому периметру об’єкту охорони, так як об’єкт має декілька входів та затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників.
Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника. Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Одеси . Вважаємо, 4 автомобілі є достатньою кількістю для забезпечення всіх адміністративних районів Одеси групами реагування. Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 4 автомобілів (тобто 4 і більше) є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Замовник вважає, що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання.
У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Що стосується можливості оренди транспорту реагування, то керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» а саме;
ч.1 ст.1 Закону
транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;
Тобто в Законі яким має керуватись Учасник однозначно вказано саме власний транспорт реагування . таким чином не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 травня 2021 17:01
Дата відповіді: 05 травня 2021 19:06
Відповідно до ч. 2 п. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
05.05.2021 року о 12:59 було повторно опубліковано ТД без окремого документу про перелік змін, що вносяться, як того вимагає ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо надати відповідь щодо причин повторної публікації ТД, чи вносилися зміни до ТД опублікованої 30.04.2021 року, якщо було внесено зміни, то здійснити усі заходи передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 2 ст. 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Так, у Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції., пункт 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції в пп.1.1 помилково не була вказана дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції. За рішенням ТК №5 від 05.05.2021 року були внесені зміни до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів по закупівлі охоронних послуг по коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, в Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції., п1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції в пп.1.1 дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а саме: «1.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17 травня 2021 року Тендерна документація була викладена в новій редакції з урахуванням внесених змін
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-30-002239-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 05 травня 2021 17:03
Внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог ТД передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог ст. 14 ЗУ »Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду. Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників" існує чотири розряди охоронників, крім того охоронники 3 та 4 розряди мають право здійснювати охорону об'єктів з високим ступенем ризику та є фактично рівнозначними.
Відповідно до Державних стандартів професійно-технічної освіти Об’єкти з високим ступенем ризику:
- будівлі, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади;
- банків та їх філій;
- підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
- об’єкти, на яких зберігаються наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори;
- місця та/або приміщення роздрібної (оптової) торгівлі зброєю та спеціальними засобами та/або їх зберігання;
- місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
- вантажі під час їх перевезення.
Виконання функціональних обов’язків охоронником у складі наряду транспорту швидкого реагування.
Застосування та використання вогнепальної зброї відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів України.
Отже, для надання послуг на об’єкті Замовника мінімально достатньо охоронників 3 розряду. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того, просимо пояснити та надати розгорнуту відповідь з посиланням на відповідні нормативні документи, які передбачають наявність саме 4 розряду у охоронників учасника для охорони саме вашого об’єкту та не можливості надання послуг охоронниками 3 розряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Державних стандартів професійно-технічної освіти Об’єкти з високим ступенем ризику:
- будівлі, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади;
- банків та їх філій;
- підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
- об’єкти, на яких зберігаються наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори;
- місця та/або приміщення роздрібної (оптової) торгівлі зброєю та спеціальними засобами та/або їх зберігання;
- місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
- вантажі під час їх перевезення.
Виконання функціональних обов’язків охоронником у складі наряду транспорту швидкого реагування.
Застосування та використання вогнепальної зброї відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів України.
Отже, для надання послуг на об’єкті Замовника мінімально достатньо охоронників 3 розряду. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того, просимо пояснити та надати розгорнуту відповідь з посиланням на відповідні нормативні документи, які передбачають наявність саме 4 розряду у охоронників учасника для охорони саме вашого об’єкту та не можливості надання послуг охоронниками 3 розряду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2021 13:21
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановив один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників, що мають відповідні знання та досвід, та документи, що підтверджують таку кваліфікацію ( копії документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог ст. 14 ЗУ »Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду.)
Такі критерії встановлені у зв’язку з тим, що об’єкт охорони відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику, адже це є об’єктом, де передбачено проведення масових заходів (концертів,виставок ,театральних вистав), що передбачає скупчення великої кількості відвідувачів, тобто є місцем та/або приміщенням, в яких проводять розважальні заходи.
Наявність свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду, надає нам можливість оцінити та впевнитись в наявності досвіду та відповідного стажу співробітників, що будуть безпосередньо залучені до надання послуг охорони, адже відповідне свідоцтво дає можливість документально підтвердити, що знання та досвід співробітників, дозволить в повній мірі виконувати завдання передбачені договором а саме Додатком 5 (ІНСТРУКЦІЯ з охорони об’єктів Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька) в якому зазначені дії співробітників під час здійснення охорони об’єкту .
Так як встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років», ми додатково зможемо впевнитись, що співробітники учасника мають відповідний стаж у сфері охоронної діяльності .
Зазначимо, що кожен суб’єкт охоронної діяльності має можливість працевлаштувати, або направити вже працевлаштованих співробітників на відповідне навчання для отримання співробітниками свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 4-го кваліфікаційного розряду. Це означає, що будь-який учасник може підтвердити свою спроможность надавати послугу якісно та у відповідності до встановлених критеріїв .
Для нас, як для Замовника, не зрозуміло вимога учасника щодо зниження кваліфікаційних критеріїв, адже це обмежує право Замовника отримати послугу відповідної якості .
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель
Такі критерії встановлені у зв’язку з тим, що об’єкт охорони відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику, адже це є об’єктом, де передбачено проведення масових заходів (концертів,виставок ,театральних вистав), що передбачає скупчення великої кількості відвідувачів, тобто є місцем та/або приміщенням, в яких проводять розважальні заходи.
Наявність свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду, надає нам можливість оцінити та впевнитись в наявності досвіду та відповідного стажу співробітників, що будуть безпосередньо залучені до надання послуг охорони, адже відповідне свідоцтво дає можливість документально підтвердити, що знання та досвід співробітників, дозволить в повній мірі виконувати завдання передбачені договором а саме Додатком 5 (ІНСТРУКЦІЯ з охорони об’єктів Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька) в якому зазначені дії співробітників під час здійснення охорони об’єкту .
Так як встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років», ми додатково зможемо впевнитись, що співробітники учасника мають відповідний стаж у сфері охоронної діяльності .
Зазначимо, що кожен суб’єкт охоронної діяльності має можливість працевлаштувати, або направити вже працевлаштованих співробітників на відповідне навчання для отримання співробітниками свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 4-го кваліфікаційного розряду. Це означає, що будь-який учасник може підтвердити свою спроможность надавати послугу якісно та у відповідності до встановлених критеріїв .
Для нас, як для Замовника, не зрозуміло вимога учасника щодо зниження кваліфікаційних критеріїв, адже це обмежує право Замовника отримати послугу відповідної якості .
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс |
205 800,00
UAH
|
174 930,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
"СББ" (ТОВ) |
219 564,00
UAH
|
175 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" |
219 820,80
UAH
|
181 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП-СТРАЖ" |
220 000,00
UAH
|
182 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс #36553941 |
Переможець |
174 930,00
UAH
|
18 травня 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2022 13:44
|
Акт звірки взаєморозрахунків.jpg | укладений |
20 жовтня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:03
|
ДОДАТКОВА УГОДА _2 20_.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:02
|
ДОДАТКОВА УГОДА _ 1 пролонгация.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 12:24
|
Договір про надання послуг | зміни до договору |
02 червня 2021 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до вимог ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.». |
Номер договору про закупівлю: | 01/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1,2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |