Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Олена Рибак +380678031022,+380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 16:24 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 11:39 |
Очікувана вартість: | 4 891 399,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 457,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 16:35 |
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток2_2-1-2.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток1_2-1-5.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Робочий проект ( Додаток № 1.3 до тендерної документації).pdf | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток2-1-4.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Оголошення відкритих торгів Технічне переоснащення котельні по переведенню котлів КВГМ-10 в конденсаційний режим.pdf | |
30 квітня 2021 16:29 |
Тендерна документація Технічне переоснащення котельні по переведенню котлів КВГМ-10(3 од) в конденсаційний режим.docx | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток 1_2-1-1.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток 2_2-1-2.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток_2-1_1.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток1_2-1-3.xls | |
30 квітня 2021 16:29 |
Додаток1_2-1-6.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000025 ● fb0f1535887041de9b7fd32621f0b792
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 404
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 404
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-30-002231-с 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 15:33:50
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-22 09:25:38
Пояснення
Обгрунтування технічних характеристик було здійснено на підставі даних робочого проекту, розробленого ТОВ «СТІКС –ОІЛ ІНЖИНІРИНГ», що є додатком до Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «СТІКС –ОІЛ ІНЖИНІРИНГ»
Зміни до річного плану оприлюднено на офіційному вебсайті підприємства (http://bctm.com.ua/ua/about/richni_plani_ta_derzhavni_zakupivli)
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо опису та прикладів формальних помилок у Тендерній документації, то відповідно до вимог п. 19 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі вимоги: « опис та приклади формальних ( несуттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими ) вважаються помилки, що пов»язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме- технічні помилки та описки». Відповідно, пункт 2 Розділу IV Тендерної документації містить визначення формальних помилок, передбачених законом та приклади формальних помилок, які не обмежують право застосувати до Учасника Перелік формальних помилок, що затверджений Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2021р. Крім того, перелік формальних помилок , ніяким чином не стосується проведеної закупівлі та укладеного договору і жодним чином не обмежує права учасника. Оскільки, під час розгляду та оцінки Замовником пропозицій учасників, формальних помилок виявлено не було. Таким чином, тендерна документація не має містити вичерпного переліку, визначеного Наказом № 710 , а лише їх опис та приклади , що передбачено п.19) ч.2 статті 22 Закону, що не є порушенням даної норми. 2. Щодо порушення вимог ч.5 ст.17 , то відповідно зазначити наступне. В пункті 7 додатку 5 Тендерної документації , який встановлює вимоги саме до Переможця торгів, визначено, що «у разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник ( Переможець торгів) надає довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації». Відповідно , Замовник у Тендерній документації не вимагав у Учасника документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/ або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель ( ч.5 ст.17 Закону ) , проте відповідно до ч.6 статті 17 « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Тобто, Тендерна документація не порушує вимоги ч.5 статті 17 Закону. 3. Щодо надання учасником довідки у довільній формі , що підтверджує відсутність підстав , передбачених абзацом першим частини другої ст. 17 Закону , або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абзацу 2 ч. 2 ст.17 Закону. Оскільки з учасником торгів ТОВ «СТІКС ОІЛ ЕНЕРДЖИ» у КП БМР «БЦТМ» не було раніше укладених договорів, то норма Тендерної документації , яка викладена в п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки поширюється на лише тих Учасників, які не виконали свої зобов’язання перед Замовником за раніше укладеними договорами . Таким чином, ч.2 ст.17 Закону передбачає доведення надійності учасника, який не виконав зобов’язання за раніше укладеним договором, а відповідно надання такої довідки від Учасника ТОВ «СТІКС ОІЛ ЕНЕРДЖИ» не вимагалося. 4. Щодо вимоги відносно підписаного проекту договору зазначаємо, що відповідно до п. 8) частини 2 ст.22 Закону , у тендерній документації зазначаються такі відомості як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація (Додаток 6 ) Замовника містить вимогу щодо надання учасником підписаного проекту Договору про закупівлю . Згідно з вимогами ч. ІІІ Тендерної документації « Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» - «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника». Саме в умовах проекту договору визначено вимоги до Учасників про виконання робіт і матеріальних ресурсів, строки виконання договору, гарантійні умови, умови оплати , порядок зміни істотних умов та інше. Відповідно, для Замовника є дуже важливим та має вирішальне значення, чи погоджується учасник діяти на умовах, які пропонує Замовник , адже Учасник забезпечує відповідність якості робіт та матеріальних ресурсів, що використовуються ним, специфікаціям, технічним умовам, а також наявність сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують їхні характеристики і якість. За нормою , визначеною абзацом 1 ч.16 ст.29 Закону - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Замовником було розміщено 20.05.2021р. повідомлення з вимогою про усунення порушення в частині – подання підписаного проекту договору. Учасником вказане порушення було усунуто вчасно. Крім того, відповідно до Висновку постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України № 14545-р/пк –пз від 29.06.2021р.- відсутність підписаного і завантажено проекту договору не є правомірною підставою для відхилення пропозиції учасника. Тобто, навіть у випадку коли проект договору взагалі не був би завантажений під час розгляду пропозиції учасника, вказана обставина не могла б бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Відповідно статті 41 Закону , в якій визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства. Відповідно до положень ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, ідо визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Договір укладений між учасниками наразі перебуває в процесі виконання – відбувається технічне переоснащення котельні- роботи вже частково виконані. Вимога щодо розірвання даного договору призведе до зупинки робіт і відповідно до зриву початку опалювального періоду для мешканців житлового масиву Гайок. Це завдасть значних збитків Комунальному підприємству Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» та може призвести до катастрофічних наслідків для систем централізованого опалення цілого району міста. Враховуючи вищевикладене, вважаємо порушення , зазначені у висновку Північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області від 29 вересня 2021 року за закупівлею UA2021-04-30-002231-с такими , що не підтверджені нормами законодавства , посилання на які здійснюються.
2021-10-05 15:57:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку надіслано 12.10.2021р до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 320/13531/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2021 |
Документи:
09 листопада 2021 09:34
|
Електронний підпис |
13 жовтня 2021 09:56
|
Позовна заява № 1482 від12.10.2021 р і квитанція про відправлення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" |
4 879 604,48
UAH з ПДВ
|
4 879 604,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДЕЛЬТА-ПРОЕКТ" |
4 891 395,12
UAH з ПДВ
|
4 891 395,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" #13735921 |
Переможець |
4 879 604,48
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 13:34
|
Договір № 45259-21-1 від 08.06.2021р.pdf | укладений |
08 червня 2021 13:33
|