Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2021-04-30-002118-a ● bd32cf13299a4b5f9f8ebbabc23bc7fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000000, 00000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 15:41 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 14:57 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2021 15:48 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
06 травня 2021 16:33 |
00000000 |
06 травня 2021 16:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
06 травня 2021 16:25 |
0000000000000000000000000000000 |
30 квітня 2021 15:37 |
000000000000000000000000000000 |
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000000000 |
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
30 квітня 2021 15:37 |
0000000 |
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000 |
19 травня 2021 15:48 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
06 травня 2021 16:33 |
00000000
|
||
06 травня 2021 16:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
06 травня 2021 16:25 |
0000000000000000000000000000000
|
||
30 квітня 2021 15:37 |
000000000000000000000000000000
|
||
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000000000
|
||
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
30 квітня 2021 15:37 |
0000000
|
||
30 квітня 2021 15:37 |
00000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
00000000
Дата подання: 06 травня 2021 11:57
Дата відповіді: 06 травня 2021 12:11
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000000
Дата подання: 06 травня 2021 12:03
Дата відповіді: 06 травня 2021 12:35
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000
Дата подання: 06 травня 2021 12:05
Дата відповіді: 06 травня 2021 12:22
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 00000000000000000000000000000000000000000000000000
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-30-002118-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: 00000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:00000000
Дата подання: 01 червня 2021 09:59
000000000000000000000000000000000000000
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь замовника:
04 червня 2021 16:48
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-06-07-000005 • c19b17fcd5b84a369b9d1b6579603325
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-06-07
•
14:46
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
30 квітня 2021 року Військова частина А1604 (надалі Замовник) оголосив тендер на закупівлю Будівництво огорожі аеродрому, вертодрому «Херсон (Чорнобаївка)» (спеціального призначення) військової частини А1604 код 45340000-2 за ДК 021:2015, зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Херсонська область, Білозерський район, с. Чорнобаївка, 75024, військова частина А1604, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-30-002118-a.
ПАТ «Завод Фрунзе» є учасником зазначених торгів.
27 травня 2021 року за результатами кваліфікації учасника ТзОВ ВКФ «Пліт» (код ЄДРПОУ 22339868) було визнано переможцем та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Тендерною документацією (пункт 5 Розділі№3 ТД) вимагалося наступне: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: ...наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:- Лист у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
ТзОВ ВКФ «Пліт» в своєму листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: надав перелік працівників з 62 осіб, посада та кваліфікація переважної більшості яких ніяк не стосується предмета закупівлі.
Натомість у наданому ТзОВ ВКФ «Пліт» листі відсутні працівники кваліфікація яких дозволяє здійснювати роботи по бетонуванню, що унеможливлює будівництво огорожі аеродрому, вертодрому.
Враховуючи, що ТзОВ ВКФ «Пліт» надано лист про відсутність наміру залучення субпідрядників, у учасника відсутні працівники для виконання робіт по предмету закупівлі.
Тобто, Учасник ТзОВ ВКФ «Пліт» не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим порушив вимоги пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації.
Пунктом 6.3. Розділ №3 ТД передбачено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Договірну ціну, пояснювальну записку та, розрахунки до Договірної ціни (в тому числі: розрахунки за статтями витрат, розрахунок витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди), локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку Генпідрядник планує отримувати на ОБ’ЄКТІ будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”».
Однак Учасником ТзОВ ВКФ «Пліт», в порушення вимог тендерної документації, в складі Договірної ціни не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Іншим учасником торгів (ТОВ "ДНІПРО РЕГІОН БУД", Код ЄДРПОУ:38360585) було завантажено вимогу про скасування щодо визначення переможцем закупівлі ТзОВ ВКФ «Пліт». У зазначеній вимозі були зазначені факти порушення ТзОВ ВКФ «Пліт» ТД в частині неврахування в розрахунку договірної ціни витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Однак Замовником було надано відповідь у якій зазначено, що «включення витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не вимагалось, так як у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта дані не були передбачені».
Така відповідь Замовника суперечить змісту його власної тендерної документації у якій прямо зазначено необхідність розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та положенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Згідно вимог тендерної документації саме положення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” повинні використовуватись учасниками даної закупівлі під час визначення договірної ціни, складання пояснювальної записки та, розрахунку до Договірної ціни.
Також ТзОВ ВКФ «Пліт» не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах, чим порушено пункт 5 Розділ №3 ТД.
Вважаємо, що визначення переможцем ТзОВ ВКФ «Пліт» незважаючи на чисельні порушення вимог тендерної документації свідчить про упереджене ставлення Замовника.
Додатково зазначаємо, що відповідно до вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації щодо підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Однак в порушення цих вимог у протоколі засідання тендерного комітету Замовника яким відхилено пропозицію ПАТ «Завод Фрунзе» без зазначення у чому саме полягає невідповідність
А саме:
У Протоколі №2 від 26.05.2021 р. зазначено, що Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону:
- Лист у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, засвідчений учасником;
Надано довідку про матеріально-технічну базу не за предметом закупівлі.
- Лист у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надано довідку про працівників не за предметом закупівлі.
При цьому в обох випадках Замовником не зазначено яка інформація з зазначених листів не відповідає предмету закупівлі, яких конкретно відомостей та/або ресурсів учаснику з не вистачає для належного виконання умов закупівлі.
Також у протоколі Замовником зазначено, що - розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості в договірній ціні та рівень заробітної плати працівників (яка враховується в загальновиробничих витратах) для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 9 954,78 грн. і повинен складати згідно цінової пропозиції учасника 9 954,78 грн. та встановлюються незмінними на весь період будівництва об’єкта.
Заробітна плата в кошторисах та договірній ціні зазначена в розмірі 10628,39 грн.
Однак відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
Таким чином, при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції за основу береться заробітна плата, розмір якої не нижче суми, що була вище вказаною, а подання окремого розрахунку чинним законодавством України не передбачено.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону, у зв'язку з чим виникає обґрунтований сумнів щодо раціонального використання бюджетних роштів у даній закупівлі.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30,32 Закону, та Конституцією України.
Просимо:
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. Здійснити моніторинг закупівлі UA-2021-04-30-002118-a.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:05
|
000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 16:33
|
0000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
28 січня 2022 09:05
|
00000000000000000 | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:42
|
00000000 | укладений |
14 червня 2021 15:39
|
0000000 | укладений |
14 червня 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |