Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | https://zkh.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 32 741 712,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 327 417,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної\ документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 163708 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (із змінами), від 22.07.2020 № 641 (із змінами) протягом 3-х місяців з дня її отримання. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
30 квітня 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 15:41 |
ТД (відгалуження).docx | |
30 квітня 2021 15:41 |
Додаток 6 - Проект договору (відгалуження).docx | |
30 квітня 2021 15:41 |
Додаток 5 - ВОБ відгал.pdf | |
30 квітня 2021 15:41 |
Додаток 5 - ВР відгал.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Труба ПЭ100 SDR17 500х29,7 - 10 бар;
Труба гладка армована напірна ПЭ 80-500x24,0-16 бар;
Труба гладка армована напірна ПЭ 80-500x24,0-10 бар;
Труба ПЭ100 SDR11 560х50,8 - 16 бар.
Виконанню основних будівельно-монтажних робіт на об’єктах будівництва повинен передувати комплекс підготовчих заходів і робіт згідно з 1.5 ДБН А.3.1-5.
Завершення цих робіт згідно з додатком Н ДБН А.3.1-5 підтверджується актом комісії про закінчення позамайданчикових і внутрішньомайданчикових підготовчих робіт і готовність об’єкта до початку будівництва.
Відповідно до цього додатка керівник генпідрядної організації за 10 робочих днів до початку основних будівельно-монтажних робіт зобов’язаний поінформувати членів цієї комісії та представника територіального органу Держгірпромнагляду про дату і місце її роботи.
Комісії необхідно надати:
а) ліцензії генпідрядних та субпідрядних організацій на виконання робіт за видами відповідно;
б) документи про перевірку знань з безпеки праці інженерно-технічного персоналу;
в) документи працівників, що підтверджують право виконання робіт з підвищеною небезпекою;
г) відомості про забезпечення працівників будівельного об’єкта незалежно від форми власності санітарно-побутовими приміщеннями;
д) дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою;
е) проект виконання підготовчих робіт згідно з 3.1 ДБН А.3.1-5.
Роботодавці незалежно від форм власності будівельних організацій зобов’язані забезпечити дотримання цих норм і правил працівниками організацій.
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі трудової діяльності
відповідно до ст. 18 Закону України "Про охорону праці"та НПАОП 0.00-4.12 повинні проходити за
рахунок роботодавця навчання і перевірку знань із питань охорони праці,
надання першої долікарської допомоги потерпілим у разі нещасного випадку
або аварії.
25.07.2012 № 7/17-12127 "Про сертифікацію інженера-кошторисника" у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою.
Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю вказаного учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною.
Відповідність якості робіт відповідно до предмету закупівлі проєктно-кошторисній документації та вимогам замовника залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що планується виконати , злагодженості дій під час виконання цих робіт, а тому надійнішого використання бюджетних коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Вимоги стосовно наявності сертифікату на систему менеджменту щодо протидії корупції згідно ISO 37001 зумовлена мінімізацією ризиків хабарництва, що є підтвердженням та доповненням до антикорупційної програми. Наразі є загальнодоступною послугою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000030 ● 02559e77499a45c795ad8127cde5b068
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-04-30-001953-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 14:43:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проекту «Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм «Відгалуження до Слов’янських резервуарів» Слов’янського району Донецької області (коригування)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001953-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 13:00:43
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.), що надійшов 25.05.2021 о 14:43 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм «Відгалуження до Слов’янських резервуарів» Слов’янського району Донецької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001953-c)
Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм «Відгалуження до Слов’янських резервуарів» Слов’янського району Донецької області» (коригування) (далі – предмет закупівлі) у 2021 році згідно розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 17 березня 2021 року № 212/5-21 «Про напрямки (заходи) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру» (із змінами, додається), 20 квітня 2021 року № 334/5-21 «Про інвестиційні програми і проєкти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» (додається), яке було розроблено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 року № 297-р.
Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою:
ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де:
ОВ - очікувана вартість;
Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ;
Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку;
Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку;
Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку.
Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації. Замовником ПКД по зазначеному проєкту згідно експертного звіту є Слов’янське РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу», проєкт пройшов експертизу в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Донецькій області та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 12.12.2018 №05-0424-18 (експертний звіт додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Закупівля робіт по проєкту «Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм «Відгалуження до Слов’янських резервуарів» Слов’янського району Донецької області» (коригування) була проведена для забезпечення потреб громади Слов’янского району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним.
Враховуючи викладене, Замовником – департаментом житлово-комунального господарства Донецької обласної адміністрації, при оголошенні та проведенні закупівлі робіт по проєкту «Капітальний ремонт магістрального водогіну діаметром 500мм «Відгалуження до Слов’янських резервуарів» Слов’янського району Донецької області (коригування)» (ID: UA-2021-04-30-001953-c) було дотримано усіх вимог та норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | позов про визнання протиправиним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 24.06.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 24.06.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства. |
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/7925/21 |
Дата відкриття провадження: | 01 липня 2021 |
Документи:
22 жовтня 2021 11:20
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2021 11:19
|
рішення.pdf |
24 червня 2021 15:39
|
Позов із відміткою суду про прийняття.pdf |
22 жовтня 2021 11:20
|
Електронний підпис |
24 червня 2021 15:41
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2021 11:19
|
рішення.pdf |
24 червня 2021 15:39
|
Позов із відміткою суду про прийняття.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
30 618 938,53
UAH з ПДВ
|
30 290 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 28 775 500 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РСП Дніпро |
32 559 892,42
UAH з ПДВ
|
30 559 903,00
UAH з ПДВ
|
1 | 30 559 903 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ"МЕГАПОЛІС ІНВЕСТМЕНТ" |
32 741 712,00
UAH з ПДВ
|
32 741 712,00
UAH з ПДВ
|
1 | 32 741 712 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" #14180891 |
Відхилено |
30 290 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 14:33
|
|
ТОВ РСП Дніпро #40102218 |
Переможець |
30 559 903,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:54
|
дод угода 5 до дог 735.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:51
|
Допугода 4 кап.рем. відгалуження.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:01
|
ДУ 3 до договору 735.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 15:39
|
дод уг 2 до дог 735.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 08:21
|
Договір 735.pdf | укладений |
03 червня 2021 08:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до додатку № 1 до договору підряду № 735 від 01.06.2021 після коригування ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |